niedziela, 5 lutego 2017

Zapach piernika

Witam Was, moje kochane!

Dlaczego dziś taki tytuł posta? Ano dlatego, że zawsze, gdy widzę zdjęcie, obrazek czy kartkę z motywem pierniczków, podświadomie od razu czuję ich zapach. I od razu mam ochotę na łasuchowanie. A co dopiero, gdy samej mi przyszło robić pierniczkową karteczkę! Cały czas miałam odruch psa Pawłowa:) Karteczka natomiast powstała na lutową odsłonę zabawy u Ulci.

http://kulskowo.blogspot.com/2017/02/449-kartki-bn-2017-lutywytyczna.html

Kartka jest w piernikowym kolorze, a na dole znajduje się sam Pan Piernik z rodziną.



Przy okazji składam najserdeczniejsze życzenia wszystkim Agatkom obchodzącym dziś Imieniny.


Miłej niedzieli i do następnego spotkania,

Gosia

Ps. Wandziu, mam nadzieję, że rozpoznajesz swoją gwiazdkę?

105 komentarzy:

  1. Piękna i pachnąca cynamonem karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Gosiu, ale piękną kartkę Pani zrobiła:)
    Mama też coś działa właśnie z piernikową kartką:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu najdroższa- kartka śliczna i rzeczywiście, gdy przymknąć oczy, można poczuć świąteczny zapach pierników i cynamonu. Cieplutko pozdrawiam <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka! Też zjadłabym pierniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka bardzo mi się podoba :)Również uwielbiam pierniki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż sama poczułam ten cudowny zapach w swoim nosie. I wróciło wspomnienie ostatnich świąt. Ach Gosiu, jak Ty potrafisz stworzyć świąteczną atmosferę pomimo tego, że święta już minęły...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna karteczka Gosieńko:) Piernikowe ludziki są takie wesolutkie:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka!Ludzi najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam, ja też ślinotoku dostałam;) Piękna karteczka z uroczą, piernikową rodzinką.
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka śliczna i apetyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna apetyczna kartka :-))) To nam Ula dała zadanie ,kto na diecie to cierpi ;-) Fantastyczna rodzinka piernikowa (tzn męska część rodzinki) i czerwone akcenty :-DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, dziękuję.
      Faktycznie: to Pan Piernik z synalkami - bliźniakami:)

      Usuń
  12. Gosiu cudne te Twoje pierniczki rodzinne :-) Podoba mi sie też ten papierek i napis. Kartka prima !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak szybko idzie Wam to pierniczenie w tym miesiącu :) ach, zapach pierników... cynamonu... Piękna karteczka Małgosiu :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna karteczka pachnąca świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie sobie poradziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosieńko! Karteczka jest Przeurocza i Do tego Apetyczna, Też lubię Pierniczki - Pozdrawiam Cię bardzo goraco

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosia jak ja lubię pierniki,nieważne czy to święta czy nie święta,pierniki przewijają się u mnie przez cały rok,uwielbiam ich zapach ,jaki rozchodzi się po całym domu,umm zjadłabym piernika...
    Gosiu karteczka wyszła piękna i rodzina ciastka piernikowego pięknie wkomponowana i znowu czuć zapach świąt :)
    Serdeczności najmilsze zostawiam i buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu tak patrzę, no i kartka jest sliczna, stanowi taka całość!!! Podoba mi sie:) a za życzonka dzieki wielkie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiulku, ja naprawdę nie nadążam za Tobą...Bo, gdybyś Ty była tylko jedna w tej ,,blogosferze", to nie byłoby problemu;) Prace w poście poniżej super! A na karteczce w tym poście, pierniczki , jak prawdziwe;) Pozdrawiam Cię Gosiaczku cieplutko i buziaki przesyłam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiaczku, dziękuję. Dobrze, że nie jestem jedna w blogosferze, bo byłoby to bardzo nudne:)

      Usuń
  20. Jest urocza i naprawdę prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Państwo Piernikowie przeuroczy:) Karteczka do schrupania:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna kartka. Baaardzo radosna i piernikowa.
    Moja rodzina na radosne hasło "zrobię pierniczki" reaguje nieco panicznie, więc przestałam je piec, ale co tam. ;-)
    P.S. A poznaję, poznaję. Cieszę się, że się przydają. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Wandziu.
      A to mnie zaintrygowałaś...

      Usuń
  23. Piękna pierniczkowa kartka!
    Miłego tygodnia, Gosiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna praca Małgosiu, gratuluję talentu i współczuję z tym zapachem bo mam podobnie! No i choć się bije po łapkach to i tak łasuchuję , pozdrawiam serdecznie , dobrego tygodnia :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu, dziękuję. Dobrze, że nie jestem sama w zamiłowaniu do słodkości.

      Usuń
  25. Piękna piernikowa karteczka :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gosia, świetna karteczka z pierniczkami! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda bardzo świątecznie i smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale śliczności nam pokazałaś..

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu, podziwiam Twoje pomysły na te śliczne karteczki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Niezły piernik Ci wyszedł :) Super kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana to trzeba było sobie nie żałować tylko zjeść całą paczkę pierniczków, albo jakiś innych ciasteczek na raz :) Karteczka jest urocza :) Buziaki mój Ty słodki pierniczku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu !!!
    Taką prześliczną zrobiłaś karteczkę,że napatrzeć się nie mogę ;)
    A ja nadal mam tyły...Muszę brać się do roboty ;)
    Buziaczki :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz mnóstwo rozwiązań na kartki :) Pozazdrościć talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna kartka. :) Wygląda rewelacyjnie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. a wiesz,że ja też miałam taki odruch,że czułam pierniki:)))śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Niesamowocie piękna, słodka karteczka.Małgosiu, dziękuje serdecznie za pamięć:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękna karteczka, Gosiu :) Bardzo mi się podoba. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Sliczna i smakowita karteczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna jest Twoja karteczka Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne pierniczki, wyglądają jakby spadły z choinki.

    OdpowiedzUsuń
  41. Piernikowa familia prezentuje się wyśmienicie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. No, że tez mnie tutaj jeszcze nie było, wspaniała karteczka, no i rękawiczki jak znalazł przydałby się na nowe wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tinko, na szczęście znalazły się jeszcze jedne rękawiczki:)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...