sobota, 25 lutego 2017

Ciapki, kleksy, kropki

Witajcie, moje kochane!

Tytuł dzisiejszego posta mówi sam za siebie: nadchodzi czas zaprezentowania kolejnej kartki (a nawet dwóch) na hardcorową zabawę u Ewci.

http://hubka38.blogspot.com/2017/02/siodemeczka-wyzwanie.html

Ciapki i kleksy są na papierze, którego użyłam do wykonania pierwszej z moich wielkanocnych karteczek.


Na drugiej zaś mamy papier w kropki.


W słoiczku znowu przybyło grosiwa.


A przy okazji serdecznie dziękuję za kolejne prezenty urodzinowo - imieninowe:

ANITCE – za piękny czekoladownik zawierający wiadomo co:)…


… oraz przydasie wielkanocne i krem do rąk.


BASI – za obraz pełen róż…


… oraz album prezentujący dworki polskie, karteczkę i smakowitą czekoladę.



Pogoda też wpisuje się w wyzwanie, bo jakaś taka ciapkowata. A ja pozdrawiam Was bardzo ciepło i życzę wspaniałego weekendu,

Gosia

82 komentarze:

  1. Sliczne karteczki i super prezenty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, pięknie pociapkowałaś, a motyw kropeczek bardzo mi się podoba na karteczkach. Wszystkie piękne!
    Buziaczki Kochana i słoneczka Ci życzę:) U mnie nie może się zdeydować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      Pociapkowania były już na papierze, więc miałam ułatwione zadanie.

      Usuń
  3. Gosiu, piękne karteczki przygotowałaś. Cudne prezenty!!! Miłego weekendu Ci życzę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe prace i cudne podarki otrzymałaś <3 pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne karteczki, pieknie pociapałaś tę pierwszą, ja moją mam jeszcze w głowie :)a i fajne prezenty dostałaś. Pozdrowionka uśmiechu i słonka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Wiolu.
      Nie musiałam ciapać, bo to już był taki pociapkowany papier:)

      Usuń
  6. Małgosiu ależ ładne karteczki. Ta z otwieranym okienkiem mnie zauroczyla...to okienko jest idealne:-)
    Prezenty śliczne. ..zainteresowała mnie ta książka o polskich dworach...bo kocham takie klimaty...czy możesz mi powiedzieć co to za wydawnictwo?
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agaciu.
      A książka jest z wydawnictwa Dragon.

      Usuń
  7. Świetnie pociapkowane karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet ciapanie Ci pięknie wychodzi:)
    Ja jeszcze o swoim chlapaniu nie myślałam.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anitko. Pięknie - bo z gotowego pociapanego papierka:):):)

      Usuń
  9. Kartki piękne, Gosiu Droga. Podarki zawsze rozpromieniają nasze dni, nawet gdy za oknem okazuje się być ciapkowato. całuję mocno i do serca tulam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyszło,super karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, ale fajnie to ciapanie Ci wyszło ... bardzo ładne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie karteczki są niezwykle urokliwe. Rzadko mam okazję podziwiać kartki z motywem religijnym, są śliczne Małgosiu.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewuniu. Dla mnie kartki wielkanocne najpiękniejsze są właśnie, gdy zawierają motyw religijny.

      Usuń
  13. Bardzo ładne obydwie! Ta z okienkiem pomysłowa:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu, piękne kartki. Świetne okienko.
    U mnie też pogoda w ciapki, ale cieszę się że już marzec puka do drzwi :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosiu, kartki śliczne, ta z okienkiem bardzo pomysłowa.
    U nas pogoda dzisiaj iście marcowa: słońce - śnieg - wiatr.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu świetnie sobie poradziłaś z tymi ciapkami i kropkami. Kartka z oknem jest świetna. Prezenciki super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne ciapki Ci wyszły :) Obie karteczki ładne, fajne podarki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Malgosiu jak zawsze cudowne kartki.Swietne prezenty.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiulka karteczki pięknie. Ja w tym roku z motywem Jezusa zrobiłam dopiero jedną :( A prezenciki dostałaś cudne, pięknie dziewczynki o Ciebie dbają :) Buziaczki zostawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Liduś. Ja głównie robię wielkanocne z Panem Jezusem.

      Usuń
  20. Piękne karteczki Gosiu.
    Cieszę się, że się wstrzeliłam z obrazem w kolor ściany:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gosiu cudne te Twoje ciapki, kleksy i kropki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kartka z okienkiem piękna. Zgadzam się z opinią innych osób komentujących.
    Jeśli chodzi o pierwszą kartkę to miałam bardzo podobny pomysł z wykorzystaniem tego samego papieru i podobnego motywu religijnego. Zrobiłam jednak inną. Pokażę niebawem. Wszystkiego dobrego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Zosiu. Ten papier idealnie wpasował się w tematykę wyzwania. Jestem ciekawa Twojej interpretacji.

      Usuń
  23. Gosieńko! Karteczki są Prześliczne, A prezenciki Cudowne dostałaś - Pozdrawiam Cię bardzo Cieplutko i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wykorzystane motywy religijne na kartkach :-D Gratuluję prezentów :-D Małgosiu ,poprawiłam link do tej kartki jeśli się jej nie doszukałaś wcześniej to wejdź teraz :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewuniu.
      A do kartki udało mi się już dokopać.

      Usuń
  25. Uwielbiam ciapkowe kartki , takie niby przypatkiem chlapnięte , a jakie piękne :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Obie typowo wielkanocne bo z Jezusem:) ale te pierwsze ciapki tak swietnie sie komponują z całością Gosiu, bardzo mi sie podobaja:) sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, dziękuję.
      Lubię baranki, kurczaczki, zajączki, ale dla mnie prawdziwe kartki wielkanocne to te z Jezusem.

      Usuń
  27. Gosiu świetne karteczki ta pociapana super jest,ja zawsze się boję że źle pociapam :))
    Prezenty bardzo gustowne.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgosiu, piękne karteczki zrobiłaś! nie mniej piękne prezenty otrzymałaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne religijne karteczki - jestem zachwycona. Mają tyle delikatności w sobie!
    Hucznie obchodzisz roczek :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gosiu, piękne karteczki!
    Z przyjemnością podziwiam motywy religijne i czerpię inspiracje. Ja w moich kartkach wielkanocnych najczęściej odwołuję się do wiosny i motywów świeckich, ale muszę przygotować kilka dla mojej Mamy, a Ona uznaje tylko religijne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Iwonko. Ja bardzo lubię motywy wiosenne, ale te prawdziwe kartki wielkanocne to dla mnie właśnie z postacią Jezusa, który jest Sednem świąt wielkanocnych.

      Usuń
  31. Chyba zgapię od Ciebie pomysł z ciapkami i kleksami na zajęcia z dzieciakami w Oratorium, bo bardzo mi się podoba. Piękne podarki, dobrze jest mieć świadomość, że ktoś o Tobie pamięta. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu karteczki piękne zrobiłaś.
    Prezenty dostałaś wspaniałe,obrazami Basi zachwycam się od dawna.
    Serdeczności najmilsze zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Karteczki są naprawdę świetne Gosiu :)
    Ta z kleksami,jak i druga z kropeczkami :)
    Wspaniałych prezentów ciąg dalszy ;)
    Buziaki :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  34. Gosiu, śliczne karteczki :)
    Prezenty super.

    OdpowiedzUsuń
  35. No co ja mogę powiedzieć? Niezmiennie mnie zaskakujesz i zachwycasz! Piękne kartki :)
    Prezenty wspaniałe, a mój dalej leży i czeka aż się zdecydujesz na gorącą czekoladę :) Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne karteczki. Super prezenty otrzymałaś 😃

    OdpowiedzUsuń
  37. cudne karteczki i wspaniałe prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  38. Małgosiu jak zawsze cudowne kartki. Fajne prezenty!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  39. Wowwww Małgosiu ! Same śliczności ! Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Kartki są piękne, zwłaszcza ta z kropkami, ale jak dla mnie to obraz z różami jest hitem tego wpisu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Anetko, obraz jest wspaniały. A na żywo jeszcze piękniejszy!

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...