piątek, 17 lutego 2017

Liebster Award

Witajcie, moje kochane!

Spotkało mnie miłe wyróżnienie – zostałam nominowana do Liebster Award przez Monikę z bloga „Zielone Wzgórze Mon Art”. Dziękuję, Moniczko!

 

Pozwolę sobie zacytować informację z bloga Moniki:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz od 5 – 11 blogów, które działają od niedawna lub mają mniejszą liczbę obserwujących, tak by też miały szansę zaistnieć w blogowej społeczności oraz zadajesz im swoich 11 pytań. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. Zabawa nie jest przymusem”.

Tak więc odpowiadam na pytania Moniczki:

  1. Co skłoniło Cię do założenia bloga? Do założenia bloga zmotywowała mnie Jadzia, która była spiritus movens całego przedsięwzięcia. Porozumiała się z Danutką, która z kolei opublikowała na swoim blogu posta dodającego mi odwagi. A jak jeszcze przeczytałam komentarze wspaniałych dziewczyn pod tym postem, to już nie miałam wyboru – i blog musiał powstać.
  2. Czy masz inne pasje, których nie pokazujesz na blogu? Moje pasje to: muzyka poważna (szczególnie operowa) i czytanie książek. Pasjonuję się też trzema okresami historycznymi: epoką wypraw krzyżowych, dwudziestoleciem międzywojennym oraz II wojną światową. Ale moją największą miłością jest tworzenie albumów i kartek.
  3. Gdzie lubisz spędzać urlopy? Tam, gdzie nie ma tłumów. Najchętniej na łonie przyrody.
  4. Lato czy zima? Zdecydowanie lato – jestem ciepłolubna.
  5. Czy lubisz sport? Niestety nie – i to po mnie widać:)
  6. Potrawa, którą najbardziej lubisz przyrządzać? Najchętniej przyrządzam różne sałatki (aczkolwiek talentem kulinarnym to ja zdecydowanie nie jestem:)
  7. Jaki rodzaj filmów lubisz oglądać? Lubię oglądać musicale i przedwojenne filmy („w starym kinie”). Lubię też filmy dotyczące II wojny światowej.
  8. Jaki rodzaj książek lubisz czytać? Czytam różne książki, to zależy od nastroju. Lubię między innymi poezję, powieści psychologiczne i historyczne, publikacje historyczne poświęcone moim ulubionym okresom w historii, książki dotyczące duchowości chrześcijańskiej, baśnie. Lubię też wracać do klasyki polskiej i obcej.
  9. Jaki styl ubioru preferujesz elegancki czy sportowy? Raczej elegancki, ale nie przesadnie.
  10. Czy jest jakaś dziedzina rękodzieła, której chciałabyś się nauczyć? Chciałabym się nauczyć szydełkować. Próbowałam już wielokrotnie, ale chyba jestem jakimś „szydełkowym dyslektykiem”:)
  11. Czy posiadasz jakieś zwierzątka? Teraz nie, ale długie lata miałam kota. Nawet Wam pokażę jego zeskanowane zdjęcie.


Teraz pora na nominację. Zapraszam do zabawy:

·         Ewę (Biblioteka haftu)

·         Madzię (Mafalda & Mouse)


·         Agnieszkę (aga-craft)

·         Anitkę (Robótkowy zakamarek)

·         Agulka (Haftowane pasje)

·         Krysię (W moim kąciku)

·         Sarę (Pracownia Sary)

·         Wandzię (Wilczą łapą)

·         Zosię (Zofiko zaprasza)

·         A jedenasta nominacja jest dla wszystkich chętnych, którzy chcą odpowiedzieć na moje pytania.


A oto pytania:

1.      Czy wyobrażasz sobie, że mogłabyś przestać zajmować się rękodziełem?

2.      Jaką muzykę lubisz?

3.      Jakie trzy rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę?

4.      Twoja ulubiona pora roku.

5.      Gdybyś przez jeden dzień mogłaby być zwierzęciem, to jakim byś była?

6.      Twoje ulubione słodycze?

7.      Czy boisz się pająków?:)

8.      Czy jesteś „rannym ptaszkiem”, czy też raczej „nocnym Markiem”?

9.      Jaki jest Twój ulubiony kolor, a jaki najmniej lubiany?

10.  W życiu kierujesz się bardziej rozumem czy sercem?

11.  Twój ulubiony kwiat.

Jeszcze raz zapraszam do zabawy.

Przesyłam mnóstwo buziaczków i do następnego spotkania,

Gosia

41 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia i bardzo dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosieńko! Gratuluję Ci Wyróżnienia i bardzo dziękuję za nominację. Nie wiem tylko czy sprostam temu zadaniu - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysieńko, dziękuję. Nominowałam Cię, bo nasze blogi powstały niemal w tym samym czasie (dwa dni różnicy).

      Usuń
  3. Gratulacje ! Fajne pytania i ciekawe Twoje odpowiedzi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za nominację. :-) Normalnie zabiłaś mi ćwieka. Jak mi mózg ruszy, to na pewno się w zabawę włączę. :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja dołączam sie do gratulacji! A odpowiedzi na pytania chetnie Gosiu przeczytałam, dzieki temu pozwoliłaś sie lepiej poznać:) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia Małgosiu :) miło tak o Tobie poczytać i coś się dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiaczku drogi, gratuluję nominacji i życzę nieustającego uznania ;) Całuję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu gratuluję !!!
    Nawet nie wiedziałam,że jeszcze takie nominacje istnieją :)
    Ale to bardzo miłe :) Naprawdę :) Wiem,bo sama ich doświadczyłam na początku istnienia mego bloga,a to już dawne dzieje hiii bo w 2011 ;)
    Ale ten czas leci !!!!!!! Wiem jakie to miłe uczucie dostać takie wyróżnienie :) Nadal trzymam banerki na pasku...no sentymentalna jestem ;D Żal je usunąć,wszak to kawałek mej historii :)
    Miło było poczytać i cieszę się,że dzięki tej nominacji odkryłaś przed nami rąbek tajemnicy o sobie ;)
    Pozdrawiam ciepło Małgosiu :)
    Buźki :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ilonko. To prawda, czas leci szybko - już niedługo mojemu blogowi stuknie roczek:)

      Usuń
  9. Halo, halo, tu ranny ptaszek co się nie boi pająków:
    Uwielbiam czytać o moich blogowych koleżankach, to taka możliwość poznania kogoś bliżej. Mamy Małgosiu dużo wspólnych cech, bo i szydełkowym dyslektykiem jestem i w sporcie słabiutko i operę kocham i książki o podobnej tematyce czytam...i albumy Twoje uwielbiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, cudownie odkryć, że ktoś ma tyle wspólnych cech. Buziaczki.

      Usuń
  10. Gratuluję Gosiu i cieszę się, że otrzymałaś nominację, bo dowiedziałam się o Tobie wielu nowych rzeczy;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Ci Małgosiu wyróżnienia. Z przyjemnością przeczytałam Twoje odpowiedzi, to możliwość bliższego poznania osób które lubimy.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgoś gratuluję wyróżnienia.Miło poczytać o Tobie i dowiedzieć się więcej.
    Pozdrawiam ciepluśko,buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Pani Gosiu za nominację. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosieńko - gratuluję nominacji - fajnie dowiedzieć się o Tobie nowych rzeczy:)
    Jak tylko się trochę ogarnę po powrocie ze szpitala to wezmę się za
    udzielenie odpowiedzi:)

    P.S. Dziękuję Kochana za rozmowę:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje gratulacje :). Fajnie Cię poznać ciut bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wyróżnienia :-) Zaintrygowała mnie Twoja odpowiedź na pytanie szóste, gdyż sama niedawno stałam się sałatkoholiczką, tylko weny mi brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, dziękuję serdecznie. Z sałatkami eksperymentuję albo wyszukuję ciekawe przepisy w sieci.

      Usuń
    2. Niby też wyszukuję w sieci, ale że nie wszystko mi wolno jeść, to kręcę się wokół kilku tych samych przepisów.

      Usuń
  17. Gosiu, gratuluję :) Miło mi bardzo za zaproszenie do zabawy, chetnie odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu, dziękuję za przybliżenie mi swojej osoby :D
    pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyróżnienia :) Też lubię filmy II Wojnie Światowej! Fanie poznać Cię jeszcze bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Super, że mamy wspólną cechę:)

      Usuń
  20. Małgoś gratuluję wyróżnienia,należało się :)Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...