środa, 8 lutego 2017

W lutym inspiruje Gosia

Witajcie, kochane!

W lutowej odsłonie kartkowania u Ani do tworzenia kartek inspiruje nas Gosia z bloga „Pasjonaty Małgorzaty”.

https://iwanna59.blogspot.com/2017/02/kartki-przez-cay-rok-wytyczne-luty.html

A oto jak mnie zainspirowała Gosia. Na początek kartka bożonarodzeniowa, zaś na niej nie jedna biała śnieżynka, ale trzy. Szydełkowe śnieżynki dostałam od Iwonki i właśnie przyszedł ich czas. Dodatkowo w tle też papier ze śnieżynkami.


Okolicznościowa sztaluga ukośna powstała specjalnie na urodziny jednej z Was. Serduszka to baloniki trzymane przez stempelkową dziewuszkę (od Kasi). Karteczka trochę w klimacie walentynkowym, bo urodziny w okolicy walentynek.




Na koniec dwie kartki wielkanocne. Na pierwszej zając, a raczej pani zającowa, dogląda wykluwania się kurczaczków. Zajączka wycięłam z filcu.


Na drugiej z jajka wykluwa się sam zając we własnej osobie. Ciekawe, co wykluje się z jajka obok…


Jeszcze zbiorczy kolaż:


Mocno Was tulę i do następnego spotkania,

Gosia

70 komentarzy:

  1. Ależ Ty szybka jesteś :-)Piękne kartki ,zachwyciła mnie filcowa zającowa i walentynkowa :-D A śnieżynki od Iwony powiesiłam na gałązkach wierzby .które mam w wazonie ,teraz schowałam,będą na następne święta czekać :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Moje śnieżynki tez wisiały na choince, a teraz trafiły na kartkę.

      Usuń
  2. Oj coś czuję, że Gosia dała za łatwe tematy , karteczki się wykluwają ja grzyby po deszczu :-)
    Gosiu świetne kartki zrobiłaś, bardzo pomysłowe. Szydełkowe śnieżynki pieknie wyglądają na kartce, sztaluga wprost genialna a wielkanocne takie wesolutkie. Podobają mi się wszystkie.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Tematy Gosi wprost zachęcały do szybkiego zrobienia karteczek.

      Usuń
  3. Gosiu a u Ciebie jak zwykle pracowicie :)
    Piękne karteczki :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne karteczki Małgosiu :) Sztalugowa i bożonarodzeniowa urzekły mnie najbardziej. Moje karteczki też już gotowe, czekają tylko na sesję i hop, na bloga :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agnieszko. Czekam na Twoje karteczki.

      Usuń
  5. Gosieńko Tobie karteczki wyskakują jak z rękawa:)
    Śliczne są:)
    A Iwonkowe śnieżynki to trzymam w pudełeczku bo żal mi ich używać - takie są śliczne, prawda?
    Buziolki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agaciu, dziękuję. Moje śnieżynki wisiały na choince, a teraz są na karteczce.

      Usuń
  6. Jakie one śliczne !!! No a ta urodzinowa jak cukiereczek :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe!!! Mówią że bogatemu i byk się ocieli, a u Ciebie zając z jajka się wykluje;) Z drugiego może baranek;)
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Nie znałam powiedzenia z bykiem, hi hi.

      Usuń
  8. Gosiu i ja Ciebie tulę mocno :)
    Karteczkami się zachwycam.Sztalugowa wymiata na całego,jest fantastyczna,myślę że z jajka obok zająca wykluje się baranek :)
    Serdeczności najmilsze zostawiam dla Ciebie Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgoniu, dziękuję. Tak, to pewnie będzie baranek:)

      Usuń
  9. Małgosiu śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle podziwiam Twoje karteczki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu najdroższa, karteczki jak zwykle wspaniałe i pełne optymizmu. Sztalugowa natomiast zachwycająca- jubilatka się ucieszy :)))
    Tulaski <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu, przepiękne karteczki!
    Wielkanocne zachwycają radosnymi kolorkami, serduszkowa jest przesłodka, no i miło popatrzeć na te śnieżynki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Iwonko. Tak, na śnieżynki naprawdę miło popatrzeć:)

      Usuń
  13. Tez jestem ciekawa, kto to wykluje się z jajeczka obok zajączka. Może zajączki dwa? :)))
    Sliczne karteczki, ale najbardziej zauroczył mnie zajączek z filcu. Kocham zajaczki, kurczaczki też. Pani zjączkowa świetnie opiekuje sie tymi kurczaczkami, hi hi...
    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Pani zajączkowa robi za kwokę:)

      Usuń
  14. Śliczne karteczki. Bardzo ciekawy kształt tej serduszkowej :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosieńko! Karteczki wszystkie są prześliczne, Ale ta z zajączkiem zauroczyła mnie jest Cudowna - Pozdrawiam Cię bardzo Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Sis cudne 💐, na nos padam nic mądrego nie napiszę, ale musiałam do Ciebie zajrzeć, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach Gosieńko, jak zawsze karteluszki świetne, ale dziś zdecydowanie numerem jeden jest ta z serduszkiem :) Ściskam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne wszystkie,ale sztalugowa jest rewelacyjna i w dodatku ma bardzo ciekawy kształt,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki:) Bardzo podoba mi się ta ze śnieżynkami:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne karteczki zrobiłaś!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gosia, co napisać - piękne jak zwykle! ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, no i nie umiem się zdecydować, która z tych kartek jest najładniejsza! Każda jest wyjątkowa. Jak zwykle inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kartki! Ciężko byłoby mi wybrać tą jedną jedyną :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No tak, ja na tych kartkach utknęłam. Co patrzę na wytyczne, to w moje łapy trafia inna robota i się rozmywa. A Ty już zrobiłaś. I ślicznie zrobiłaś. :-D
    Świetne wszystkie cztery. :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Wandziu.
      Do końca lutego jeszcze trochę czasu, na pewno zdążysz zakarteczkować.

      Usuń
  25. I wszystko jasne. Widać w naturze wszystko jest mozliwe, nawet zajac z jajka. Hehehe. Gosiu karteczki wspaniałe, jednak najfajniejszy jest krolik z filcu. Bardzo sympatyczny. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Haniu. To wszystko przez te krzyżówki genetyczne:):):)

      Usuń
  26. Gosieńko, wszystkie kartki cudne, radosne i kolorowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne wszystkie karteczki bez wyjątku.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne, zwłaszcza ta z panią zającową i ta urodzinowa w czerwieniach.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zwykle Małgosiu zrobiłaś śliczne i pomysłowe karteczki. Dziś urzekła mnie sztalugowa z serduszkami i piórkiem - świetna i niebanalna!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Walentynkowa dziewczynka skradła moje serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gosiaczku karteczki prześliczne,ale mnie zachwuciła z tym filcowym zajączkiem .Ale go równiutko wycięłaś ,podziwiam i zazdroszczę,mnie ostatnio łapy się trzęsą i nic nie wychodzi jakbym chciała.
    Pozdrawiam ciepluśko i tulę do serducha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danuśku, dziękuję.
      Zajączka wycięłam równo, bo zrobiłam sobie najpierw szablon z papieru:)

      Usuń
  32. Piękne karteczki Gosiu;)Trudno mi powiedzieć, która najładniejsza, bo każda ma w sobie to ,,coś";) Pozdrawiam Cię Gosiaczku cieplutko, życzę miłego weekendu i buziaki przesyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne!! Ta kurczaczkowa mama zającowa elegancka:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam takie wysupłane dodatki :)
    śliczne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Te koronkowe serwetki i cała reszta pięknie się prezentują . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...