środa, 22 lutego 2017

Duch Sherlocka Holmesa czyli słowo o urodzinach:)

Witajcie, kochane!

Co cechowało Sherlocka Holmesa wie chyba każdy. Ale nie każdy wie, że podobne zdolności dedukcyjne miewają nasze kochane blogujące dziewczyny, które wybadały, że w niedzielę świętowałam bolesną rocznicę stuknięcia kolejnego roczku. Publicznie dziękuję więc z całego serca (i przy okazji chwalę się wszem i wobec:)

KRYSI – za cudowną karteczkę z różami…


… i mnóstwo przydasi, wśród których nie brak motyli…


… oraz „coś na ząb”.


LIDZI, której prezent był zapakowany w piękne pudełko, niestety opatrzone notatką, by otworzyć je dopiero w urodziny. Lidzia lubi ćwiczyć moją cierpliwość:)


A w pudełku – cudowna kartka z haftowanym motylem…


… oraz motylowy zestaw: świecznik, ozdoby, mydełko, serwetki i przydasie.


MARZENCE – za niesamowitą, rozkładaną kartkę w mojej ulubionej kolorystyce…




… oraz prezent, gdzie jest coś i do poczytania, i do tworzenia, i do ozdoby.


JADZI – za kartkę z wiosennym bukiecikiem fiołków i kłódką, która strzeże sekretów…


… i za notes „Szkolne historie”, w którym się zakochałam od pierwszego wejrzenia. Koniecznie obejrzyjcie zdjęcia TUTAJ i filmik TUTAJ, w którym Jadzia pokazuje go dokładnie.





ULCI – za kartkę pełną błękitu, kwiatów i motyli…


… za niesamowitą mediową ramkę…


… mnóstwo przydasi dla twórczego ducha i łakomego ciała…


... oraz za szal i broszkę (a ten szal to zapragnęłam mieć, jak tylko go zobaczyłam na blogu Uli)


AGATCE i jej córce SARZE za karteczki: od Agatki jest stempelkowa dziewczynka (aparat nie uchwycił wspaniałego nasycenia barw), a od Sarci romantyczna dama z motylkami…



… i za czekoladkę oraz przydasie, które dziewczyny dołączyły do kartek. Jest tu nawet baza albumowa!


Dziękuję też za życzenia BASI (zaintrygowałaś mnie tym, co schnie, kochana) i EWCI (szkoda, że nie udało mi się wybadać, co tam wymyśliłaś:) A Wam wszystkim już tradycyjnie – za wsparcie i obecność na moim blogu. Z racji urodzin pokażę Wam nawet swoje zdjęcie – z czasów, gdy jeździłam wypasioną bryką i byłam jeszcze dość fotogeniczna:)


Skoro o urodzinach głównie traktuje ten post, to przy okazji wrzucę trzy moje urodzinowe prace poczynione ostatnio. Kartka dla sześcioletniej Oliwii, która dzielnie walczy z chorobą i lubi Myszkę Minnie:




Notesik na ważne zapiski dla Basieńki:



Oraz kartka urodzinowo – imieninowa zrobiona na prośbę koleżanki z pracy, przeznaczona dla jej kuzyna, księdza Mirosława.


I to by było w zasadzie tyle, ale niezrównana w swych pomysłach LIDZIA obok prezentu urodzinowego wysłała jeszcze jeden, tym razem przeznaczony do otwarcia w dzień imienin. Tak więc dziś już z czystym sumieniem mogłam go uwiecznić na zdjęciach. Jest tu karteczka z moim imieniem i szydełkowymi kwiatuszkami:


A do tego dwa koszyczki w kształcie serca, buteleczka z esencją waniliową do kawy w eleganckim szydełkowym ubranku oraz zestaw lśniących przydasi. Liduś, dziękuję!


Teraz to już naprawdę koniec. Uciekam do łóżeczka walczyć z wirusem oraz rozmyślać nad nowym albumem, który mam w planie.

Buziaczki serdeczne i do następnego spotkania,

Gosia

80 komentarzy:

  1. Gosieńko! wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin! zdrówka i weny twórczej! a ze mnie gapa, że nie wypatrzyłam, ale chyba słaby ze mnie sherlock - wybacz! pozdrawiam najcieplej! ps prezenty dostałaś cudne! a te Twoje dzieła równie piękne - z resztą jak zwykle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Madziu serdecznie. Specjalnie starałam się nie afiszować z tą datą:)

      Usuń
  2. Wszystkiego Najlepszego,piękne prezenty dostałaś i różnorakie super a twoje prace prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) Cudowne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Gosiu, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, dużo zdrówka i uśmiechu. Śliczne prezenty otrzymałaś. Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochanie jeszcze raz wszystkiego co najlepsze Ci życzę. Widzę że tui na blogu nie jedna osóbka ma zadatki an detektywa. A dzięki temu otrzymałaś całe mnóstwo wspaniałych prezentów. Tysiąc buziaków przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu, serdeczne życzenia przesyłam.
    Wspaniałe kartki i cudowne prezenty. Jeszcze raz zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji kolejnych 18 urodzin :)
    Wspaniałe prezenty dostałaś!!! Jakie to miłe, jak ktoś pamięta!!!
    A karteczki śliczne zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    Prezenty otrzymałaś rewelacyjne, jest się czym chwalić :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu tyle wspanialosci!!! Dołączam sie zatem do życzeń, niech Ci nigdy nie przejdzie radosc z tworzenia i niech Pan Bog błogosławi Ci każdego dnia:) i zdrowiej Kochana:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosieńko wszystkiego co najlepsze, usmiechu i zdr9weczka zycze. Prezenty wypasione. Zaslużyłaś sobie na takie wspaniałosci. Pożdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego :* dużo miłości :* kreatywnych tworków i mnóstwa pomysłów pełnych motyli :) I mega dużo zdrówka :********
    Cudowne prezenty dostałaś :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      A w planach jest właśnie motyli album:)

      Usuń
  12. Z okazji urodzin i imienin - wszystkiego najlepszego, radości, szczęścia moc, uśmiechu promiennego, snów pięknych co noc. Z radością idź przez życie, rozkwitaj jak ten kwiat, przy dobrym apetycie i w zdrowiu - sto lat :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko.
      Na apetyt nie mogę narzekać:):):)

      Usuń
  13. Małgosiu dołączam do życzeń! Zdrowia radości i spełnienia 😘 pozdrawiam serdecznie, piękne prezenty otrzymałaś :)))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego z obu okazji !!!
    Spełnienia marzeń, kolejnych super pomysłów twórczych, a przede wszystkim duuużo zdrówka !!!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu jeszcze raz wszystkiego najlepszego 🎁

    OdpowiedzUsuń
  16. Malgosiu moc najserdeczniejszych zyczeñ, wspaniale otrzymalas prezenty, gratuluje z glebi serca i szybkiego powrotu do zdrowia. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu Kochana! Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń, nieustającej weny twórczej i miłości, miłości, miłości :):):)
    Piękne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosieńko! Wszystkiego Najlepszego Z okazji Imienin! zdrówka przede - wszystkim i samych słonecznych dni, ,Prezenty Cudowne dostałaś, A Twoje Karteczki i albumik są prześliczne - Pozdrawiam Cię Bardzo Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Urodzinowo Imieninowe Serdeczności i całusy dla Ciebie Małgosiu!!!!! zdrowiej i nie daj się wirusom!!!! a Twoje prace jak zawsze na najwyższym poziomie i piękne:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Słaby ze mnie detektyw bo nie wyczaiłam wcześniej Twoich urodzin Małgosiu. Już odnotowałam w tajnym notesie, żeby za rok nie przegapić. Tymczasem przesyłam spóźnione ale najszczersze życzenia! Dużo szczęścia Gosieńko i zdrówka bo to najważniejsze. Karteczki cudne! Mocno Cię ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewuniu.
      Starałam się raczej ukrywać tą datę:)

      Usuń
  22. Sto lat życia blogowego dla Ciebie Gosiu :*
    Ja tez jestem słabym detektywem blogowym. Dodam nawet że świat blogowy to dla mnie duża niewiadoma ;)
    Piękne podarki otrzymałaś od dziewczyn :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Madziu.
      Mam nadzieję, że przesyłka dotarła.

      Usuń
  23. Małgosiu ja również życzę Ci wszystkiego co najlepsze z okazji "osiemnastych" urodzinek. W pozytywnym znaczeniu tylko pozazdrościć takich blogowych koleżanek. Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      Tak - blogowe koleżanki są wspaniałe.

      Usuń
  24. Gosiu kochana, ale wstyd! Widzisz, wychodzi na to że nie mam zmysłu detektywistycznego:( Właściwie to muszę wszystko zrzucić na karb pracy. Jakos z niczym nie wyrabiam, czuję się jak ryba szamocząca się w sieci:(
    Gosiu, przyjmij chociaż takie, ale najszczersze i najserdeczniejsze życzenia:) Niech każdy dzień będzie dla Ciebie radosny.
    Wszystko piękne, i prezenty, i Twoje karteczki! Buziaczki Gosieńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anusia, żaden wstyd. Zresztą ja niespecjalnie chciałam się afiszować z tymi datami:)
      Dziękuję Ci, kochana.

      Usuń
  25. Małgosiu! Wszystkiego najlepszego, kochana zdróweczka Ci życzę:)Widzę, że luty obfituje w urodziny:)
    Wspaniałe prezenty dostałaś i żałuję, że nie jestem dobrym dedetktywem, ale można wszystko naprawić.
    całusy.
    p.s. Masz brykę podobną do tej, w której jeździł moj syn. Miała czerwony kolor, była piekna:)Ech, czas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję serdecznie. Najlepszym prezentem od Ciebie jest dla mnie zaproszenie do Twojego Tajemniczego Ogrodu.
      Ps. Moja bryka była brązowa, a jeździł nią potem mój brat i rodzeństwo cioteczne (takie to były kryzysowe czasy, ech).

      Usuń
  26. Małgosiu ja też przyłączam się do życzeń i gdybym tylko wiedziała ...cóż czasu na blogowanie mam mało,to też nie wiem co i gdzie się dzieje .
    Ale życzenia z serca płynące,niech Ci się wiedzie jak najlepiej i spełnią się wszystkie marzenia.Cudowne prezenty dostałaś .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Gosiu Droga, jeszcze raz wszelkiego dobra i błogosławieństwa Bożego na każdy dzień... Cudowności dostałaś od dziewczyn, to się teraz będzie ziało :) Buziaczki posyłam <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Gosiu, wspaniałe prezenty dostałaś :) Trochę spóźnione ale bardzo szczere życzenia urodzinowe i imieninowe :) Przede wszystkim dużo zdrówka! Radości na co dzień i kolejnych pięknych pomysłów :) Ściskam mocno i przesyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i imienin. Piękne karteczki i prezenty otrzymałaś.
    p.s. radosny bobasek z Ciebie
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tinko.
      Ps. Teraz już nie mam takiej radosnej miny, za to został mi ten zadarty nos:)

      Usuń
  30. Gosiu, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin;) Co prawda, zapewne spóźnione życzenia, ale za to szczere;)Prezenty dostałaś superowskie! A tak opierałaś się, przed założeniem bloga... I teraz chyba jesteś zadowolona, bo masz wielkie grono wielbicielek, które nota bene robią Ci wspaniałe niespodzianki;)Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosieńko.
      A założenie bloga to był naprawdę starzał w dziesiątkę - i nie chodzi mi tu bynajmniej o prezenty.

      Usuń
  31. Wszystkiego najlepszego Małgosiu :). Ile cudowności dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gosiu, i ja dołączam do tych cudownych życzeń..., oby wszystkie się spełniły :-)
    Pięknie zostałaś obdarowana!

    OdpowiedzUsuń
  33. Małgosiu dziś odebrałam przesyłkę. Cała pachnie wanilią. Album przepiękny. I skąd wiesz że kocham czekoladę Studencką ? :-) Niedługo podziękuję Ci jeszcze raz w moim poście :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, cieszę się, ze ten drobny upominek sprawił Ci radość i że poczta nie zawiodła.
      Mocno ściskam.

      Usuń
  34. Wszystkiego najlepszego :)
    Same cudowności dostałaś, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gosiu wszystkiego najlepszego! No masz ,że też nie wyszukałam nigdzie tej tajemnieczej daty, dziewczyny to prawdziwe Sherlocki ;P

    Moc buziaków dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Saruś.
      Specjalnie mocno ukrywałam tą datę:)

      Usuń
  36. Kochana! Same cudowności dostałaś! :)
    Mam nadzieję, że szybko się spotkamy, to i ja Ci swój, już spóźniony prezent dam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewusiu, dziękuję serdecznie... i już się z góry cieszę:)

      Usuń
  37. Małgosiu, byłaś boska i nadal taka pozostałaś...
    Dostałaś moc pięknych prezentów, a wszystkie zasłużone, bo Ty masz serce na dłoni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko najmilsza, serdecznie dziękuję.
      Oj, teraz moja boskość jest raczej sprawą dyskusyjną:)

      Usuń
  38. Małgoś najpiękniejsze życzenia przesyłam,to miło tak czytać o blogowej przyjaźni,dziewczyny obdarowały Ciebie pięknymi prezentami,które zostaną na długo w pamięci :)
    Brykę miałaś faktycznie wypasioną i ślicznie w niej wyglądałaś.
    Buziaki zostawiam i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Spóźnione życzenia ja również składam : wszelkiej pomyślności ,pięknych przyjaźni nie tylko blogowych ,wspaniałych pomysłów i zdrowia oraz czasu na realizację marzeń i planów :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  40. Małgosiu Kochana !!!
    Niestety przeoczyłam Twoje Urodzinki i imieninki,za co przepraszam ...
    Życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń,tych dużych i tych małych :)
    Zdrówka,nieustającej weny twórczej i wszystkiego czego pragniesz :)
    Buziaki wielkie posyłam :-* :-* :-*
    Ps.Ogrom prezentów oraz karteczki dostałaś wspaniałe !!!
    A te,które sama wykonałaś zachwycające :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko, dziękuję serdecznie. Specjalnie nie chwaliłam się nigdzie tymi datami:)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...