poniedziałek, 20 lutego 2017

Wiosenne kwiaty i koronka

Witam Was serdecznie!

A u mnie taka sytuacja: łaził za mną przez cały weekend. Czułam w kościach, że to właśnie ON. Jeszcze miałam nadzieję, że zdołam mu nie ulec, ale stało się i dziś wylądowaliśmy w łóżku – ja i wirus grypy. Mam tylko nadzieję, że to ostatni raz w tym sezonie. Zwłaszcza, że w powietrzu czuć już wiosnę.

A skoro idzie wiosna, to muszą być kwiaty. Wiosenne kwiaty i koronka pojawiły się na kolejnej kartce wielkanocnej, która powstała na hardcorową zabawę u Ewci.

http://hubka38.blogspot.com/2017/02/startujemy-wyzwanie-szoste.html

Kartka wygląda tak:


Aureolę pociągnęłam brokatowym lakierem do paznokci.


Moja pierwsza próba zmontowania kwiatków z foamiranu (dostałam wykrojone elementy od Gosi). Nie miałam akurat w domu pasteli, więc podbarwiłam płatki pomarańczowym cieniem do powiek. Powiedzmy, że są to pierwiosnki.


Na wypadek, gdyby Ewunia uznała, że nie do końca przypomina to wiosenne kwiaty, poczyniłam jeszcze jedną kartkę, tym razem z wyraźnymi żonkilami.


Do słoiczka znów wpadło co nieco.


Mam nadzieję, że już niedługo będzie można podziwiać prawdziwe wiosenne kwiaty. I że wirusy wyginą. Tym optymistycznym akcentem żegnam się z Wami i do następnego spotkania,

Gosia


72 komentarze:

  1. Piękne karteczki :) foamiran możesz barwić też tuszami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kwiatuszki Ci wyszły :) Pozdrawiam Małgosiu i zdrowia życzę. Przegoń wirusy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszły te pieriosnki- a Ewunia tolerancyjna:-D Buziaki!I zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki! Podziwiam Cię za te piękne kwiaty z foamiranu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki piękne, wiosenne!
    Dużo zdrówka, Gosiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosieńko! Zdrówka Ci Życzę Najlepszego, Karteczki są przeurocze - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo sobie cenie ludzi z artystyczna dusza Piekne karteczki Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki :) A ten co łaził za Tobą to chyba dolazł do mnie, więc powinien Ciebie opuścić - haha :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. A to zdrajca z niego:) Ale nie narzekam - chętnie się z nim rozstanę.

      Usuń
  9. No wiesz co, skarbie... polazłaś z nim do łóżka? A nie było na niego innego sposobu- wracaj biegusiem do zdrowia, bo jesteś mi potrzebna, Kochanie :) :p Karteczki poczyniłaś cudowne, a traktujesz je dokładnie jak my wszystkie zaczynałyśmy i pewnie nadal traktujemy; lakiery do paznokci, cienie, kawa sucha lub fusy, herbata i wszędobylskie soki owocowe lub warzywne- świetnie wszystkie barwią. Tulam do serca i zdrówka życzę <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, sposobu nie było i zostało tylko łóżko:)
      Dziękuję, skarbie - za wszystko.

      Usuń
  10. Bardzo ładne karteczki :) Foamiranowe pierwiosnki bardzo mi się podobają. A wirusowi mówimy a kysz! obyś pozbyła się go jak najszybciej :) Ściskam Cię mocno, Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu, dużo zdrówka, a karteczki śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu karteczki obie ładniutkie a dla Ciebie posyłam witaminki ze wsi:) zdrowiej Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne prymulki Ci wyszły. :-D Obie kartki są super.
    Nie daj się grypie! Tłucz wirusa imbirem! I miodem! Aż ucieknie z piskiem! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wandziu, dziękuję.
      Tłukę go właśnie takim zestawem plus sok z cytryny.

      Usuń
  14. Przepiękne obie karteczki :* A "powiedzmy pierwiosnki" są cudowne :)
    Kochana życzymy dużo zdrówka :*******

    OdpowiedzUsuń
  15. Wstawaj Kochana!!! Zdrówka Ci życzę i podziwiam Prace.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne karteczki !!
    A mnie też dopadło okropne przeziębienie :( Zdrówka Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie daj sie temu wirusowi. Wykop go z łożka. Racje ma Whelen. Imbir z miodem i cytryną powinien pomoc. Karteczki wspaniale i iście wiosenne. Oćh niech juz nastanie wiosna. Pozd4awiam i zdrowia życze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne!! Wiosnę widać w nich jak na dłoni:)) Zdrówka życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  19. urocze karteczki! wszyscy chyba Małgosiu mają nadzieję, ze wiosna już tuż, tuż:) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  20. A u Ciebie jak zwykle cudowności! Piękne te kartki, a kwiatki baardzo super Ci wyszły! A ostatnio narzekałaś, że foamiran nie dla Ciebie, a tu proszę :)
    Zdrowiej kochana, bo na gorącą czekoladę czas wyskoczyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewuniu.
      Foamiranu bym nie ruszyła, ale skoro dostałam od Gosi, to nie mogłam się oprzeć i musiałam spróbować.
      Już czuję zapach tej czekolady...

      Usuń
  21. Wirusy się panoszą, co chwilę kogoś łapią i bach! do łóżka. Życzę Ci szybkiego wyzdrowienia.
    Kartki wiosenno-świąteczne. Kwiatki z foamiranu bardzo wiosenne, a cienie do powiek są idealne do pianki :-)
    Pozdrawiam cieplutko.
    ps. mnie się ostatnio śniła wiosna, więc wierzę że jest tuż tuż, bo po śniegu już ani śladu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, dziękuję.
      I mam nadzieję, że Twój sen był proroczy.

      Usuń
  22. Rewelacyjne prace :) śliczne kartki :) Bardzo pomysłowo wybrnęłaś z każdym napotkanym problemem, super kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Barwione cieniem do powiek kwiaty mają piękny kolor. Mój wirus już mnie opuścił, choć katar jeszcze daje mi się we znaki, gdy wychodzę na zewnątrz. Zdrowiej szybko, wiosna idzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne karteczki, te wiosenne kwiaty skupiają całą uwagę :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim Małgosiu życzę szybkiego powrotu do zdrowia .
      A kartki jak zwykle śliczne.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  25. Zdrówka Gosiu, karteczki śliczne, kwiatuszki nie barwione też ładnie wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne karteczki poczyniłaś. Wygoń szybciutko tego wirusa:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Gosiu, pierwiosnki jak żywe! Przepiękna karteczka! Druga, z żonkilami, też śliczna. Paskudne wirusy krążą wokół Ciebie:( Mnie, odpukać, w tym roku jakoś omijają. Zdróweczka Kochana:) Trzymaj się cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anulka. W tym roku rzeczywiście mam powodzenie wśród wirusów:)

      Usuń
  28. Małgoś zdrówka życzę:)
    Karteczki są cudne,delikatne i takie w Twoim stylu,podziwiam :)
    Serdeczności zostawiam Gosieńko,zdrowiej szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgoniu Kochana - dużo, dużo zdrówka...przegoń to wirusisko jak najszybciej.
    A karteczki są śliczne, piękne - takie radosne:)
    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana moja, tak łatwo się poddałaś? Dwa dni i już poszłaś z nim do łóżka? No nie wierzę! Chyba aż tak atrakcyjny to on nie jest? :)
    Karteczki bardzo ładne poczyniłaś :) Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarbie, atrakcyjny to on nie jest, ale ma wielką silę perswazji:) Na szczęście nie znosi miodu z cytryną i imbirem ani domowego soku z malin, więc podejrzewam, że wkrótce się rozstaniemy:)
      Dziękuję - Ty wiesz za co!

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...