sobota, 11 lutego 2017

Trochę natury na Wielkanoc

Witajcie, moje kochane!

Dziś pora na kolejną karteczkę, która powstała w ramach hardcorowej zabawy u Ewci. Tym razem na kartce miały znaleźć się kolory z banerka oraz element wzięty z natury.

http://hubka38.blogspot.com/2017/02/wyzwanie-piate-plus-zajawka.html

Moja karteczka zawiera jutowy sznurek, z którego zrobiłam kwiatek oraz drewno (listki są drewniane). Do natury można też zaliczyć jajka, aczkolwiek są na obrazku. Trudno byłoby jednak przykleić na kartkę prawdziwe jajko:)


A kwiatka zrobiłam według pomysłu Zosi.


Do słoiczka wpadła kolejna sumka.



Przy okazji pokażę Wam, co wygrałam w urodzinowym candy w Gosikowym Zakątku.







Tulę Was wszystkie mocno,

Gosia

81 komentarzy:

  1. Gosieńko śliczną karteczkę zrobiłaś...ja nadal myślę nad tą karteczką...ale coś wymyślę w końcu:)
    Ściskam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach..no i cudne rzeczy dostałaś od Gosi....w sam raz na tworzenie kolejnych prac:)

      Usuń
  2. Miałaś świetny pomysł na kwiatek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, pomysł był Zosi, a ja się zainspirowałam.

      Usuń
  3. Wow, ale prezenty :) Karteczka śliczna i w słoiczku całkiem sporo się już uzbierało :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiaczku drogi, gratuluję wygranej! A karteczka wspaniale się prezentuje, szczególnie zaś kwiat ze sznurka (że też nigdy nie wpadłam na taki pomysł) Serdecznie pozdrawiam i tulaski ślę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje kartki to takie macro obrazy. Artystka. I gratuluję wygranej...Ty już najlepiej wiesz co z tym zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje kartki to takie macro obrazy. Artystka. I gratuluję wygranej...Ty już najlepiej wiesz co z tym zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu, gratuluję wygranej, karteczka śliczna, jak Twoje wszystkie! Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała karteczka Małgosiu! Podoba mi się ten sznurkowy kwiatek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna karteczka bardzo fajny kwiatek

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej. Kartka świetna, zwłaszcza ten sznurkowy kwiat.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała karteczka! Wyobraziłam sobie jajko, a raczej co by z niego zostało po np. wysłaniu;) Piękny napis!
    Gratuluję Gosiu wygranej! Jest świetna!
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      Byłaby to kartka z jajecznicą:)

      Usuń
  12. Śliczna karteczka Małgosiu! Gratuluję cudności wygranych u Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, prosta i elegancka kartka! Wspaniałe rzeczy otrzymałaś, nic tylko tworzyć dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna kartka ☺ wygranej gratuluje ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję wygranej! piękna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetną karteczkę zrobiłaś:) Super prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetną karteczkę zrobiłaś:) Super prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu, fajna karteczka. Kwiatuszek z tych nici jest śliczny, bardzo lubię takie siermięzne dodatki. To natura:)
    Grtuluję wygranego candy. Ach te blogowe zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem Ci Gosiu że miałam niezłego zgryza z tą kartką zwłaszcza z naturą .:-)
    Tobie udało się wyśmienicie wybrnąć z sytuacji . Bardzo fajne klimatyczna kartka powstała. Nie zawsze musi być kolorowo żeby było ładnie i elegancko.
    A nagroda od Gosi marzenie .. same scrapkowe przydaśki , czyli cos ostatnio lubię najbardziej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Super karteczka! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna kartka, pięknie wygląda sznurkowy kwiatek!
    Nagroda super, przydasie jak marzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosiu piękna karteczka , uwielbiam takie eko klimaty, ten kwiatuszek jest prześliczny!
    Gartulacje wygranej :)
    Całusy

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu !!!
    Karteczka jak marzenie :)
    Uwielbiam takie pomysły !!!
    A ten jest normalnie w dechę :D
    Super pomysł z tym kwiatkiem sznurkowym :)
    Może kiedyś zgapię,jeśli pozwolisz :P
    Jestem pod wrażeniem :)
    Prezenciki to już w ogóle full wypas !!!
    Echhh..pozazdrościć tylko :)
    Aż będzie Ci się chciało tworzyć jeszcze z większą przyjemnością zapewne.
    Buziaczki Gosieńka :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko, dziękuję.
      Kwiatka sama zgapiłam od Zosi, myślę, że ona nie miałaby nic przeciwko temu, żebyś i Ty się zainspirowała.

      Usuń
  24. Gosiu piękną zrobiłaś kartkę,te dodatki naturalne fajnie wkomponowałaś,a kwiatek to już całkowicie wymiata :))
    Prezenty super,oj teraz sie będzie działo :)
    Buziaczki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna karteczka!! Bardzo lubię takie naturalne klimaty! Gratuluję wygranej! Myślę, ze wpadła odpowiedniej osobie:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna kartka! Taka... Zupełnie inna. :-) Cudna.
    Gratuluję wygranej.
    Tulam

    OdpowiedzUsuń
  27. Gosieńko cudnie zinterpretowalaś temat :)
    ściskam Cię mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna karteczka. Bardzo pomysłowy ten kwiatek z juty.
    Jakie fajne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta karteczka i te z poprzednich wpisów są piękne. Kwiatuszek udał Ci się, bardzo pasuje do tej kompozycji. I masz zrobione już wszystkie wyzwaniowe kartki. Ja w tym miesiącu jestem trochę spóźniona. Wciągnął mnie haft i rozliczne sprawy domowe. I na dodatek muszę na kilka dni wyjechać. Ale zdążę. Do końca miesiąca jeszcze kilka dni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosieńko, dziękuję.
      Oj, nie mam jeszcze wszystkich kartek na ten miesiąc - jeszcze zostały papuzie kolorki dla Danusi.
      Pewnie, że jeszcze zdążysz!
      Buziaczki.

      Usuń
  30. Śliczna karteczka ! Ja bym w życiu takiej nie zrobiłam, bo nie mam żadnych zdolności więc podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Paulinko. Jak to nie masz zdolności - a te cuda, które prezentujesz na swoim blogu? Ja mogłabym najwyżej zrobić takie smakołyki z papieru, bo jestem antytalentem kulinarnym.

      Usuń
  31. Mistrzynią jesteś więc wygraną pięknie wykorzystasz.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gosiu wielkanocna karteczka wygląda pięknie, tak naturalnie i delikatnie.Gratuluję wygranej znowu zrobisz wspaniały użytek z tej wygranej,a my będziemy podziwiać.
    Cieplutko pozdrawiam Gosieńko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kartka z naturą zawsze jest naj. Lubię takie klimaty. Ty Gosieńko znakomicie sobie poradziłaś z tematem, jak zwykle zresztą. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękną karteczkę z powiewem natury zmajstrowałaś, Gosiu!
    No i super prezencik :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna karteczka - super ten kwiatuszek ze sznurka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jak swietnie to wygląda! gratuluję pomysłowości! :):)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna, naturalna kompozycja Małgosiu! Prezent fantastyczny, serdecznie Ci gratuluję. Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna naturalna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gosieńko! Karteczka jest Cudowna, A ten sznureczkowy kwiatuszek jest Zachwycający - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana, piękną kartkę zrobiłaś :) A jakie cuda wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...