sobota, 18 lutego 2017

Wymianka kwiatowa z bratkami w roli głównej

Kochane, witam serdecznie!
Jak dobrze, że ktoś wymyślił weekendy, prawda? I jak dobrze, że są fajne zabawy blogowe.

W lutowej odsłonie kwiatowej wymianki u Lidzi zakrólowały bratki.

https://misiowyzakatek.blogspot.com/2017/02/kwiatowa-wymianka-kartkowa-bratki.html

Te wdzięczne kwiatuszki dają duże pole do popisu. Swoje bratki wycięłam z filcu i umieściłam na kartce, która trafiła do Moniki.


Do kompletu zrobiłam jeszcze magnesik na lodówkę z bratkiem.


Ja natomiast otrzymałam prześliczną kartkę od Krysi.


Przy okazji dowiedziałam się, że bratek to inaczej… fiołek ogrodowy, a po łacinie Viola.

Przesyłam Wam serdeczne uściski,

Gosia

64 komentarze:

  1. Bratki to bardzo wdzięczne kwiaty :) Śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię bratki,twoje są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie już wiosna! Piękne bratki, cudna karteczka, wspaniała wymianka!
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe te filcowe bratki, ja nad swoimi dalej siedzę.. Obie kartki super! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pomysłowe twoje bratki, obie karteczki śliczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosieńko! Piękne są te Twoje bratki i Jeszcze ten magnesik - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Krysiu.
      Twoje bratki mnie zachwyciły i sprawiły mnóstwo radości.

      Usuń
  7. Małgosiu, Twoje bratki aż się śmieją.
    Przyjmij Kochana serdeczne życzenia urodzinowo- imieninowe, niech szczęście będzie przy Tobie całe życie, a na przesyłkę zaczekaj cierpliwie, bo niestety jeszcze nie wyschła:-)Ale zawsze szczerze życzę Ci nade wszystko Bożego błogosławieństwa na każdy dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, z głębi serca dziękuję - za wszystko.

      Usuń
  8. Piękne karteczki! obie :)
    Całusy

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie śliczne ! Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam bratki; w Anglii nawet zimą rosną w przydomowych ogródkach dzięki łagodnej aurze- są uwielbiane obok żonkili i róż przez mieszkańców Wysp... Twoje są przesłodkie, Najdroższa Gosiu :) Serdeczności i cudownej niedzieli życzę Tobie, kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Jadziulku. Ja też uwielbiam bratki (zresztą jak wszystkie kwiaty).
      <3

      Usuń
  12. Piękne karteczki,a te filcowe bratki są bardzo ładne i pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie karteczki są śliczne i wiosenne. Ciekawy pomysł z tym filcem.
    To bardzo udana wymianka. Miłej niedzieli Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewuniu.
      Filc wydał mi się odpowiedni do bratków, bo zawsze, gdy dotykam płatków tych kwiatuszków, mam wrażenie, że są zrobione z aksamitu.

      Usuń
  14. Uwielbiam bratki! Piękne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bratki to dla mnie nadejście wiosny, te żywe kolory... Urocze sa:) Wasze karteczki z reszta tez:) sciskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedne z moich ulubionych kwiatów, które ogłaszają nadejście wiosny.Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne brateczki Ci wyszły Małgosiu:)
    A karteczkę też bardzo uroczą otrzymałaś:)
    Miłej niedzieli Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No patrz Małgoś jak można fajnie samemu zrobić filcowe bratki,wyszły extra .Obie kartki są piękne i robione od serca
    Pozdrawiam niedzielnie ,ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna kartka i te bratki z filcu,fantastyczne są :)
    Kartka otrzymana też mi się podoba:0
    Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny miałaś pomysł z tymi filcowymi bratkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. super te Twoje filcaczkowe bratki! i tak się zrobiło miło i wiosennie:)) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka radosne, wiosenna karteczka, super wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale super karteczki, świetną Gosieńko dostałaś, ale też sama jak fajnie te bratki zrobiłaś :) Jeszcze raz wszystkiego dobrego Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne bratki, miły wiosenny akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gosiulko, świetne te Twoje bratki;) Robiłam z filcu etui do telefonu ale zapomniałam pokazać...A na pomysł zrobienia kwiatuszków, nie wpadłam? le ze mnie gapa... Karteczkę dostałaś śliczną! No i gratuluję nominacji;) Czytałam, ale komentarza nie zostawiłam, bo tak mi dzisiaj się komputer spowolnił, że na powrót do Twojego posta poniżej musiałabym czekać ok. 10 minut... Wolałam więc dodać komentarz pod bratkami, bo są naprawdę urocze;) Pozdrawiam Cię cieplutko i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapachniało wiosną :) Niezłe bratki filcowe! Pięknie wyszło :) A i cudną kartkę dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne wymiankowe karteczki! oj przyjdź już wiosno!

    OdpowiedzUsuń
  28. wspaniała wymianka ,bardzo lubię bratki i są to coroku pierwsze kwiatki które goszczą na moim balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię bratki :) Piękne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gosiu masz wspaniałe pomysły,Twoje karteczki są zawsze niepowtarzalne,a bratki są piękne i magnesik też jest słodki:)
    Otrzymałaś również cudną karteczkę:)
    Pozdrawiam najmilej :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...