sobota, 4 lutego 2017

Zajączki i fuksje

Witam Was serdecznie!

Weekend, ach weekend. Trzeba pokazać nowe kartki:)

W czwartej odsłonie hardcorowego kartkowania u Ewci pojawiły się zajączki i akcent w kolorze fuksji.

http://hubka38.blogspot.com/2017/02/wyzwanie-4.html

Na mojej wielkanocnej kartce ów akcent jest – no cóż – dość pokaźny. Pewnie dlatego, że bardzo lubię ten kolor.


Zajączka wycięłam odręcznie z resztki papieru wizytówkowego.


Przyznam szczerze, że nie do końca podoba mi się ta kartka. Jest jakaś taka chaotyczna. Dlatego zrobiłam jeszcze jedną, na której… nie ma zajączka.


Ale myślę, że jeśli obdarowana nią osoba dostanie jeszcze takie dwa sympatyczne zajączki, to można uznać, że karteczka wpisuje się w temat:)


Na koniec słoiczek z kolejnym datkiem.


A już na sam koniec – pozdrowienia, uściski i buziaki dla Was.

Gosia

61 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe karteczki :) Jestem pod wielkim wrażeniem, jak można tak pięknie odręcznie wyciąć zajączka :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to bardzo proste: rysuję kontur ołówkiem i wycinam. Jeszcze przytuszowałam krawędzie i gotowe.
      Buziolki:)

      Usuń
  2. Oj cudowne te kartki. Pierwsz juz mi sie podobała i nie wiem co od niej chesz. Za to druga mimo ze bez zajączkow podoba mi sie jeszcze bardziej. No nie mowie juzo tych maleństwach zajączkowych obok.Cudnie Małgoś. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Haniu. Coś mi nie pasuje w tej pierwszej - sama nie wiem co.
      Buziaki:)

      Usuń
  3. oj tam: chaotyczna! bardzo ładna, wesoła- wiosna, więc sporo się dzieje:D druga karteczka też bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona nie jest chaotyczna tylko dynamiczna :-))) Piękne fuksjowe elementy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fuksji więcej niż zajączka, a ten jest narysowany i wycięty perfekcyjnie. Obie kartki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są śliczne Gosiu, dzięki fuksji bardzo energetyczne. Myślę, że sprawią odbiorcom mnóstwo radości.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosieńko, Gosieńko, karteczki jak zawsze urocze. A jeszcze do tego te dwa małe słodziaki, to znaczy króliczki, od razu człowiekowi buzia się uśmiecha na ich widok :) Ściskam Cie kochana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki Małgosiu, a kolor bardzo je ożywia i świetnie komponuje się z całością:))) a zajączki przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki, Małgosiu!
    Kicusie w obu wydaniach są przesłodkie.
    No i jest kolorowo i radośnie... już prawie wiosennie.
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu, obie karteczki są piękne, ale ta pierwsza podoba mi się najbardziej! Królik wycięty odręcznie... hehe, już sobie wyobraziłam co by wyszło gdybym to ja wycinała hehe.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję serdecznie. Naprawdę to proste: najpierw z tyłu narysowałam delikatny kontur ołówkiem, a potem ciach:)

      Usuń
  11. Małgosiu, przepiękne kartki. Królik przepiękny tak samo jak ta fioletowa karteczka, podoba mi się, baaardzo!! Uściski dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Każda rzecz którą zrobisz Małgosiu jest niepowtarzalna:) Cudowne karteczki, ta z matriałową podkładką jest niesamowita. Zachwycam się i zachwycam!
    I Sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu piękne kartki zrobiłaś, a ta z króliczkiem to sama słodycz, bardzo mi sie podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu, Twoje kartki są piękne. A akcent w kolorze fuksji zyskuje wiosenny blask w połączeniu z zielenią, pięknymi wykrojnikami i innymi wielkanocnymi dodatkami. Nowe życie książeczki z poprzedniego posta naprawdę świetne.

    Dziękuję za odwiedziny u mnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowe te Twoje karteczki Gosiu i fajnie zestawione kolorystycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczki są prześliczne! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosieńko! Karteczki Obie są Wspaniałe, Obie śliczne ale ta z jajkiem bardziej Mi się podoba,A te zajączki są takie urocze i słodkie - Pozdrawiam Cię Bardzo Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozdrowienia, uściski i buziaki dla Ciebie, Gosieńko. Karteczki wyszły wspaniale; chaotyczne, nie-chaotyczne, ale niepowtarzalne- super są :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie odczuwam żadnego chaosu. Jest wyjątkowa, bo ten róż nadaje jej charakteru. Zajączka wycielaś idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie odczuwam żadnego chaosu. Jest wyjątkowa, bo ten róż nadaje jej charakteru. Zajączka wycielaś idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ fajowy zając z resztek papieru wyszedł, no a ten pomysł na fotkę z zającami meeega- Ewcia widziałam przyjęła dwie😆
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sis. Tak, Ewcia przyjęła bezzajączkową kartkę:)

      Usuń
  22. Małgosiu !!! Obydwie są świetne !!!
    A ta,którą zwiesz chaotyczną,najbardziej mi się spodobała :)
    A tymi słodziakiami to już mnie rozbroiłaś !!!
    Cudne są :)
    Buziaki Kochana :-*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiosna Małgosiu- śliczna wiosna...

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu świetne są obie karteczki, Choć ta druga chyba bardziej mi się podoba :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Czepiasz się Małgoś,chaotyczna też coś,mnie się karteczka z zajączkiem baardzo podoba,chyba bardziej niż ta druga :P
    Buziaki zostawiam pa,do następnego napisania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Och jak ja tęsknię za wiosną Małgosiu!!! Cudownie tu u Ciebie, posiedzę grzecznie i cichutko, to może wreszcie zima odejdzie! Sciskam mocno i przytulam Cię <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu i ja nie mogę się doczekać wiosny.
      Całuski.

      Usuń
  27. No i nie wiem, która bardziej mi się podoba! Obie cudne! :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...