czwartek, 16 lutego 2017

Morskie maleństwo

Witam Was, kochane!

Z resztek pozostałych po zrobieniu albumu dla pana Józefa powstał taki oto maluszek. Jest on na bazie kopert, w których umieściłam tagi, ale można tam jeszcze włożyć to i owo. Oto on:












Maleństwo mieści się na dłoni.


A może któraś z Was zechciałaby przygarnąć tego maluszka?

Przy okazji pochwalę się Wam, że znów dopisało mi szczęście: zostałam wylosowana w urodzinowym candy u Zosi. Oto jaki miły upominek otrzymałam:






Serdecznie Was pozdrawiam i przesyłam buziaczki,

Gosia

72 komentarze:

  1. Cudo. Można to uśmiecham się po niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli można miało być. Czasami telefon płata figle ;) Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo. Można to uśmiecham się po niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, te telefony:)
      Maluszek jest Twój. Wyślij mi proszę swój adres przez formularz kontaktowy (na dole pod lista obserwatorów).
      Buziaczki.

      Usuń
    2. Dziękuję Małgosiu :) Oj będę podziwiać :) Doczekać się nie mogę :)
      Z tego co dziś tu widzę to wczoraj mój telefon nabroił więcej niż myślałam hihi Wolę jednak komoputer :) Miłego dnia :)

      Usuń
  5. Gosiu, ten maluszek jest przeuroczy. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Maluszek cudny! Ale już ma nową właścicielkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne maleństwo i super prezenty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach spóźniłam się :) Śliczny maluszek i świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewuniu. Będą jeszcze inne maluszki do rozdania:)

      Usuń
  9. Albumik uroczy!
    Śliczności dostałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny ;)
    Gratuluje wygranej :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalny, pomysłowy pełen zakamarków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maluszek jest piękny i dorównuje swojemu większemu poprzednikowi urodą. Kochana jak będzie jakiś z motylami to ja się ustawię w kolejce a raczej na samym początku :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję. Zdradzę Ci na uszko, że komplet motyli już zgromadzony i album z motylami wkrótce powstanie. Tak więc bądź gotowa:)

      Usuń
  13. Gosieńko, ten albumik jest cudny, na prawdę cudny, te grafiki, te kolorki, ach... szkoda że tak późno tu zajrzałam :) Ściskam mocno i wiosennie, bo tak dziś prawie u nas było (gdyby nie ten śnieg) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Liduś.
      U mnie też wiosennie i nawet deszcz padał.

      Usuń
  14. Album niesamowity!!!
    Fajne prezenty wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle piękne dzieło stworzyłaś :)
    I bardzo ładny prezent otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu kolejny piękny albumik, nie zmarnowało się nic :-)
    U Zosi też mi się poszczęściło :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu cudna miniaturka,ależ masz te zdolne łapki,aby tworzyć te wszystkie albumy.
    Pozdrawiam ciepluśko ,choć dziś bardzo deszczowo wrrr,aby było już tak cudnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Danutko.
      U mnie też dziś deszcz, ale to znaczy, że już przedwiośnie.

      Usuń
  18. Piękny morski maluszek ,gratuluję prezentu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kapitalny album!! Cudowny i juz niestety z właścicielem
    Buziaczki 😘

    OdpowiedzUsuń
  20. Zachwycające maleństwo! Każdy chciałby takie cudo przygarnąć! Fajnie, że ma nową właścicielkę. Piękne cudeńka tworzysz kochana Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie malutki. U Ciebie nic się nie zmarnuje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosiu juz sama nie wiem co jeszcze mozna napisac by wyrazic zachwyt nad Twoimi pracami. Albumik maluszek jest przesliczny. Pozdrawiam cieplutko w ten ponury piatek.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kto by nie chciał przygarnąć takiego cudeńka "Morskich opowieści". Tak mi się skojarzył, skarbie, jest bowiem fantastyczny i typowo morski. Tulaski i buziaki posyłam, droga Gosiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję wygranej w candy :-) Morskie maleństwo jest świetnym pomysłem na wykorzystanie resztek i jakim pięknym do tego.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gosiu maleństwo Ci wyszło sliczne a wygranej gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny maluszek! Małgosiu, znów piekne mini dzieło:) Dobrze, ze nic się nie zmarnowało!
    Ja mam zamiar pomalować stół w morski kolor, a na środku róża wiatrów... Będzie stał nad stawem. To jedna z moich "księzycowych" mysli. Wiesz o czym piszę:) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anulka.
      Wspaniała księżycowa myśl i mam nadzieję, że będzie mi dane podziwiać jej realizację:)

      Usuń
  27. Z resztek?? Cudeńko!!ale to Twoja wizytówka, że sama piękności tworzysz:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Gosieńko! Odrabiam zaległości, Bo wczoraj komputer mi nie działał, Maluszek jest prześliczny, Gratuluję Ci też wygranej - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudny maluszek :) gratuluję wygranej u Zosi!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje dla Madzi bo została właścicielką prześlicznego albumu. Pozdrawiam cieplutko Małgosiu 😊

    OdpowiedzUsuń
  31. No to ci maluszek ...hmmm...
    Dla mnie to on jest i tak WIELKI choć mały ;P
    Jesteś mistrzynią albumów !!! Mówiłam już ???
    Jeśli tak,to nic...będę za każdym razem tak mówić..hmmm...pisać ;D
    Buziaczki :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko, dziękuję z całego serca, aczkolwiek do mistrzyni to mi brakuje ze dwa lata świetlne:)

      Usuń
  32. Wspaniałe maleństwo! Gratuluję Gosiu i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. albumik jest przepiękny Małgosiu! ach, jak mi się już marzy lato! gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Asiu, Ja też już marzę o lecie, a chociażby o wiośnie.

      Usuń
  34. Małgosiu, cudny maluch :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Przecudne maleństwo :) Bardzo mi się podoba ten albumik :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...