wtorek, 5 lipca 2016

Wymianka z Agatą czyli ślub muzyków, albumik i motyle

Kochani, witam serdecznie!

Jak już wiecie z poprzedniego posta, jakiś czas temu zachwyciłam się herbaciarką w motyle, wykonaną zdolnymi łapkami Agaty z bloga „Robótki ręczne na wesoło”. Wymiana komentarzy i maili zaowocowała prywatną wymianką:)

Agatka poprosiła o exploding box na ślub zaprzyjaźnionej pary muzyków. Ponieważ na ślubnych zaproszeniach były granatowe akcenty, więc znalazły się one i na boxie, który zamknięty prezentuje się tak. Obok serduszka wisi nutka, tylko na zdjęciu jakoś jej dobrze nie widać.



A w środku siedzą dwa aniołki zapatrzone w kryształowe serduszko.


Na ściankach tekturki.





I jeszcze spojrzenie z różnych perspektyw.



Z rozpędu zrobiłam jeszcze kartkę do kompletu z kopertą na szeleszczący prezent. Myszki Mickey i Minnie są tu nieprzypadkowo, gdyż pan młody lubi filmy Disneya.




Czułam jednak pewien niedosyt, ponieważ chciałam, żeby Agatka dostała ode mnie coś dla siebie. I tak powstał mini albumik – maluszek z kopert, które otrzymałam od Jadzi. Gdy tylko zobaczyłam te kopertusie, wiedziałam, że będzie z nich albumik:)


Album na malutkie zdjęcia, zapiski i wspomnienia wakacyjne. Zrobiony w morskim stylu, ale to tylko tak umownie, mogą tam być pamiątki z każdego miejsca. Na okładce między innymi serwetka, którą dostałam od Sarenki – bardzo mi tu spasowała, a ponieważ dostałam cztery, spokojnie mogłam się podzielić:)


Jeszcze środek. W każdej kieszonce z boku są tagi.



















I okładka.


Oprócz tego do Agatki powędrowało kilka drobiazgów i przydasi, których już nie uwieczniłam. Za to jeszcze raz zaprezentuję otrzymaną od niej herbaciarkę w motyle, której zawartość od wczoraj uległa znacznemu spustoszeniu (wypijam hektolitry herbaty dziennie).


Z całego serca Was pozdrawiam i do następnego spotkania,

Gosia

P.S. Właśnie zajrzałam na bloga Agatki, a tam też relacja z naszej wymianki: O TUTAJ :):):)


46 komentarzy:

  1. Taaaaaaka wymianka, talenciary jesteście właśnie u Agaty podziwiałam, no tak to ja zdrówka Ci życzę sis 😊 a jak będę potrzebowała boxa na 18stke córki to się zgłoszę napewno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sis kochana, śmiało wal do mnie jak w dym.
      Pozdrawiam i ściskam do ostatniego tchu:)

      Usuń
  2. Piękna wymiana, piękne prezenty, nie mogę wyjść z podziwu jakie cuda potraficie zdziałać dziewczyny, ech podziwiać mi tylko zostało! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wymianka, śliczne to pudełeczko , będzie piękna pamiątka. A albumik no cóż, jak zawsze rewelacyjny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saruś, dziękuję serdecznie i mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko temu, że podzieliłam się serwetką od Ciebie?:)
      Całuski:)

      Usuń
  4. Pisałam już u Agatki , wymianka pierwsza klasa. Twoje prezenty jak i Agatki są świetne. Box rewelacja , dostać cos takiego w prezencie ślubnym to na pewno niezapomniane wrażenia. Jestem Małgosiu zachwycona tym pudełeczkiem . A albumik wiadomo to już Twój towar eksportowy. Jak to fajnie mieć takie super koleżanki !!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulka, dziękuję Ci bardzo serdecznie i całuję mocno, mocno:)

      Usuń
  5. Wymianka na bogato, Dziewczyny :)
    Mega zdolne łapki macie, cudeńka powstały ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny box zrobiłaś!!!
    Super wymianka!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu prrrrrrrrrrrrrrrzecudne arcydzieła stworzyłaś :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuję z całego wdzięcznego serducha:)

      Usuń
  8. No kochana to nie wymianka tylko prawdziwa wymiana full-wypas :) cudownie wzajemnie obdarowałyście się ;) widziałam relację u Agaty :) wymianka z rozmachem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uluś, dziękuję bardzo i zasypuję gradem buziaków:)

      Usuń
  9. Gosiu, Twoje prace są niesamowite! Teraz również magia dla oczu... pięknie wykonane, z dbałością o każdy detal... po prostu cudowności!!!
    Wspaniała wymianka.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anusia, dziękuję Ci bardzo serdecznie, kochana i pozdrawiam z serca całego:)

      Usuń
  10. Super wymianka i prześliczne prace stworzyłaś :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Agnieś i pozdrawiam bardzo serdecznie:)

      Usuń
  11. Już podziwiałam wcześniej te śliczności u Agatki. Gosieńko potrafisz tworzyć wspaniała rzeczy, Te albumiki to rewelacja. Do tej pory myślałam, że Jadzia jest najlepsza w ich robieniu, a teraz niestety musi się posunąć na tym swoim podium, żebyś i Ty tam mogła stanąć, bo jesteś niesamowita w robieniu tych albumów :) Ściskam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liduś, dziękuję z całego serca za słowa uznania, ale gdzie mi tam do Jadzi! Jej albumom nie dorównam i nawet bym nie śmiała próbować. Ale cieszę się bardzo, że i moje się podobają.
      Tulę z całych sił:)

      Usuń
  12. Małgosiu, jestem pod wrażeniem Twoich prac, a ten mini albumik jest wspaniały. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, dziękuję serdecznie i przesyłam uściski:)

      Usuń
  13. Wspaniałe prezenty!!! Wszystko takie piękne, że nie mogę się nadziwić.
    Pozdrawiam cieplutko!:)))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuję Ci z całego wdzięcznego serca i przesyłam całuski:)

      Usuń
  14. Ale super wymianka :) Piękny komplet ślubny zrobiłaś :) Albumik też cudnie wygląda :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję Ci serdecznie i przyznam, że wymianki są super:)
      Całuski gorące:)

      Usuń
  15. Małgosiu! Przepiękne rzeczy zrobiłaś na tą wymiankę box jest rewelacja,
    Kartka z kopertą cudowna,A album przeuroczy ( ale mój ładniejszy:-) )
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, dziękuję Ci bardzo i cieszę się, że Twój Ci się podoba:) Oj, starałam się bardzo...
      Pozdrawiam z serca.

      Usuń
  16. Gosiu, wciąż nie mogę wyjść z podziwu, DZIĘKUJĘ raz jeszcze za te wszystkie piękności !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu padłam i sie nie podniosę. Twoje pudełko jest po prostu fantastyczne, piekne, cudowne. Brak mi słów by wyrazić swój podziw. Do tego elegancka karteczka dopełnia całości. Jestaś niesamowicie zdolną kobitką. Wymianka bardzo udana i oby jak najwięcej takich w naszym blogowym światku. Pozdrawiam cieplutko i buziaczki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanuś, w pas się kłaniam w podzięce. Aczkolwiek połowa uroku pudełka to te figurki, które nabyłam za przysłowiowy bezcen w kwiaciarni:):):)
      Ściskam z całych sił, kochana:)

      Usuń
  18. Małgosiu, prace cudne! nie wiem która ładniejsza...ale ja tak lubię i to baaardzo Twoje albumy, że oglądam i podziwiam i końca nie widać tego mojego zachwytu..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuję Ci z całego, bardzo wdzięcznego serca i przesyłam buziaki:)

      Usuń
  19. Box, kartka, album - nic, tylko podziwiać. Wymieniłyście się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję, Anetko i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Morski albumik - pieje z zachwytu, uwielbiam te motywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba, kochana.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Przepiękny komplet ślubny,kolory są fantastyczne,ale albumik to prawdziwe cacuszko,dopracowany w każdym calu,rozkosz dla oka,a z takiego pudełeczka,to herbatka pewnie jeszcze lepiej smakuje

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, dziękuję Ci z całego serca. Oj, herbatki z tego pudełka piję z prawdziwą rozkoszą!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała wymianka. Same cudowności stworzyłaś Małgosiu. Piękne pudełko i kartka. No ale te twoje albumy, po prostu sa boskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tinuś, dziękuję Ci serdecznie za takie przemiłe słowa i pozdrawiam cieplutko (choć u mnie zimno jak w jesieni:)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...