sobota, 9 lipca 2016

Bazie, dzwonki i biedronki…

… i już wiadomo o co chodzi. Tak, tak, kochani – o zabawę u Ani, czyli „Kartki przez cały rok”.


Tak więc po kolei. Na karteczce bożonarodzeniowej przydzwoniłam maksymalnie: oprócz czterech dzwonków na sznurku przypięłam jeszcze dwa na klamerkach. Zawsze można je odpiąć:)


Z baziami miałam największy kłopot. W końcu znalazłam stosowny obrazek i jeszcze tag z zajączkiem trzymającym bukiet bazi na dodatek. Od przybytku głowa nie boli – oba trafiły na wielkanocny składaczek.




W środku napis, na którym też są bazie bazie:)


Kartki z biedronką powstały trzy i wszystkie w podobnym stylu: obrazek z biedronką plus drewniany owad na dodatek.  Przy okazji odkurzyłam stare dziurkacze: stokrotkę i listek – serduszko. Oczywiści do zabawy trafi tylko jedna z nich, niech będzie ta pierwsza.




Na koniec tradycyjny kolaż:


I pędzę do Anulkowej żabci. A Was bardzo serdecznie pozdrawiam i życzę wspaniałego weekendu,

Gosia

64 komentarze:

  1. Małgoś karteczki składane wymiatają ,ależ robisz je śliczne i pomysłowe,w życiu mi tak nie wyjdzie jak Tobie .Te z biedronką też piękne ,ale ta pierwsza jest po prostu extra .Nie chcę się znów powtarzać ,ale ilekroć wchodzę do Ciebie ,to wiem ,że to była dobra decyzja aby nakłonić Cię na założenie bloga .
    Takich ludzi kreatywnych,wesołych o przyjaznych nam tutaj trzeba.
    Zresztą Ania też się cieszy ,że ma taką zdolniachę w zabawie .
    Brawo kochana ,przytulam i buziam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, za to, że mnie nakłoniłaś do założenia bloga, że zorganizowałaś w tym celu akcję wspierającą i pomogłaś mi go założyć - chwała Ci ogromna i nieustająca! I za serce ogromne też dziękuję.
      Całuję, ściskam, tulę i przesyłam wagon ciepłych myśli:)

      Usuń
  2. Małgoś kochana, karteczki przepiękne zrobiłaś!
    Nie wiem, którą wybrać, bo każda czymś zachwyca: świetny pomysł na wiszące dzwoneczki, składaczek z baziami wymiata, a biedroneczki jak żywe :)
    CUDA!!!
    Ściskam mocno ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, dziękuję, kochana i zasypuję buziakami:)

      Usuń
  3. Toś się trochę rozhasała z tymi kartkami,ta seria biedronkowa jest rewelacyjna,podoba mi się pomysł połączenia obrazka biedronki z "żywą" a dzwoneczki są zachwycające

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję Ci serdecznie i przesyłam wiele buziaków:)

      Usuń
  4. Powtórzę za Danusią - cieszę się że jesteś z nami:) Twoje karteczki są różnorodne, oryginalne, po prostu rewelacyjne!!! Mogłaś wszystkie biedroneczki wrzucić, Ania by się ucieszyła;)
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję, kochana. Ojej, myślałam, że może być tylko po jednej kartce z każdej kategorii, pewnie nie doczytałam regulaminu:):):)
      Buziolki:)

      Usuń
  5. Małgosiu! Ale masz świetne pomysły na te karteczki,każda jest piękna i oryginalna podziwiam Cię - Pozdrawiam Cię cieplutko i miłej Niedzieli Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu kochana, serdecznie Ci dziękuję i przesyłam najcieplejsze uściski:)

      Usuń
  6. Strasznie mi się podobają te twoje składaczki, wciąż jakieś nowe pomysły. Muszę i ja spróbować bo rzadko robię takie formy. Wszystkie karteczki są śliczne ale najbardziej podoba mi się ta z dzwoneczkami.
    Miłej niedzieli Gosiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, dziękuję. Powiem Ci, ze dla mnie największą frajda to właśnie robienie takich składaczków - dziwaczków:)
      Całuski serdeczne:)

      Usuń
  7. Z biedronkowych karteczek najbardziej podoba mi się ta, która trafiła na kolaż ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne składaczki ,mnie też najbardziej zachwyciła zielona wersja z biedronką :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, cieszę się bardzo. Wiem, że i Ty lubisz składaczki:)
      Całuski serdeczne.

      Usuń
  9. Karteczki przepiękne! uwielbiam, jak coś odstaje- a ta wielkanocna, to do zakochania! rewelacja!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, dziękuję Ci serdecznie i przesyłam grad buziaków:)

      Usuń
  10. Wow, jestem oczarowana !! Gratuluje pomysłów i wykonania !! Podziwiam zdolności :)) Pozdrawiam cieplutko i życzę cudownej niedzieli !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kartki:) Dla mnie naj... jest wielkanocna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ludko i przesyłam ciepłe uściski:)

      Usuń
  12. Gosieńko kochana a zrobiłabyś choć raz coś brzydkiego, bo tak nudno jak człowiek w kółko tylko chwali i chwali :) hi hi
    Karteczki oczywiście są śliczne, a z biedronkami to poszalałaś, aż trzy... i super bo każda fajna, ale ta pierwsza najlepsza :) Buziam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Liduś, wykrakałaś. Właśnie nad czymś ślęczałam, co w efekcie przedobrzyłam i zepsułam. Ale i tak wkrótce pokażę:)
      Całuski ciepłe i z serca:)

      Usuń
  13. śliczne, takie kombinowane :) BRAWO GOSIU !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. oj sis wymiatasz i wymiatasz, dziewczyny już Cię komplementami obsypały,co ja Ci mogę jak już wszystko powiedziały ja się mogę jedynie dopisać do tego, mam wrażenie trawka z pierwszej biedronkowej jest grafiką 3d dla mnie bomba, a ta wielkanocna z zajączkiem świetniasta bardzo mi sie podoba :))) Tulam przy porannej kawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oiojojoj cicho coś wszystko ok kochana sis?? Jeszcze tak nie było :(

      Usuń
    2. Sis kochana, to nie grafika 3d bynajmniej tylko obrazek wycięty ze starego kalendarza:)

      Usuń
    3. Kochana, no wzruszyłaś mnie ta troską. Jestem, żyję i mam się dobrze, tylko zrobiłam sobie niedzielę bez komputera, żeby nie popaść w uzależnienie:):):)
      No i na grillu byłam u rodziny, gdzie spożyłam wszelkie możliwe mięsiwa, a potem musiałam żmudnie trawić:):):)
      Dziękuję Ci jeszcze raz - za wszystko<3
      Góra buziaków większa niż Mount Everest:)

      Usuń
  15. Małgosiu, przecudnej urody te Twoje karteczki !!! U Renatki i u Ciebie zachwyciły mnie karteczki z króliczkami. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, dziękuję Ci serdecznie i tulę mocno:)

      Usuń
  16. Śliczne karteczki i bardzo różnorodne.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie karteczki śliczne.Świetny pomysł te składaczki.
    Miłego dnia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Teresko i pozdrawiam bardzo serdecznie:)

      Usuń
  18. Rewelacyjne karteczki :) Najbardziej podoba mi się ta z baziami, bo ma bardzo nietypowy kształt :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Lubie nietypowe kształty:):):)
      Pozdrawiam i przesyłam buziaki:)

      Usuń
  19. Śliczne karteczki Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiulko, podziwiam Twoje zdolności;)Wszystkie karteczki, bez wyjątku są śliczne! TY to jednak masz głowę nie od parady;)Bo jak widać, pomysłów ci nie brakuje;) I o to chodzi! Sciskam Cię mocno i buziaczki przesyłam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiulka, pomysłów nie brakuje, a i czasu ostatnio więcej, więc mogę działać:) Dzięki, kochana i tulę Cię z całych sił. Pozdrowienia i buziaki<3

      Usuń
  21. Małgosiu jesteś niesamowita z tymi składaczkami świetne są te kartki . Wszystkie mi się bardzo podobają ale szczególnie przypadły mi do gustu dzwoneczki. Strasznie się cieszę , że dałaś się namówić na zabawę. Zaliczenie oczywiście na szósteczkę i dodaje jeszcze plusika :-)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, Aniu, z plusika jestem dumna, że aż puchnę:) Zabawa jest super!
      Całuski serdeczne i przytulaski:)

      Usuń
  22. Śliczne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Skąd Ty takie świetne pomysły na składaczki bierzesz? Chyba zacznę je podpatrywać i urozmaicać nimi moją matematykę. Kartki są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko. Mam specjalny zeszyt, w którym od dawna zapisuję i rozrysowuję rożne pomysły i schematy podpatrzone w sieci. A potem tylko otwieram zeszycik, modyfikuję co nieco i już:)
      Serdeczne całuski:)

      Usuń
  24. Super pomysłowe i przepiękne wszystkie! a biedronkowe takie w dodatku romantyczne :)Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, dziękuję Ci z całego serca i mocno tulę:)

      Usuń
  25. Jak juz dziewczyny pisały. Wszystkie karteczki są świetne. I te z biedronkami i baziami. A bożonarodzeniowa faktycznie "przydzwoniona" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tinko i pozdrawiam cieplutko.
      Buziaki:)

      Usuń
  26. Rewelacja Małgosiu- masz niezwykły talent!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super kartki :) przyjemnie ogląda się twoje prace :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za dobre słowo. Pozdrawiam:)

      Usuń
  28. Bardzo ładne są Twoje kartki ... wszystkie.
    Składaczek z baziami jest naj ...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...