czwartek, 21 lipca 2016

Dziś się chwalę

Kochane moje, witajcie!

Dziś nie będzie albumu:) Będzie natomiast troszkę chwalenia się, bo właśnie dostałam przesyłkę – niespodziankę od Krysi. A w środku – same cuda! Słodkości dla podtrzymania moich słusznych gabarytów. Herbatka i kawa, by w gardle nie zaschło od upałów. Widokówki. Mnóstwo przydasiów. I wspaniała kartka wykonana przez Krysię.


Popatrzcie ile motyli przyfrunęło do mnie od Krysi:


A na deser – cudowna kartka. Zawsze podziwiałam na blogu Krysi „W moim kąciku” jej niezwykłe kartki – delikatne, pastelowe,  finezyjne i tchnące ogromnym ładunkiem miłości. A teraz i ja taką dostałam. Wykonaną specjalnie dla mnie.


Krysiu kochana, dziękuję Ci z całego serca za tę wspaniałą niespodziankę.
I Wam, Kobietki drogie, dziękuję za Waszą obecność.

Przesyłam całuski,

Gosia

34 komentarze:

  1. Gratuluję, miłe uczucie dostawać prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Małgosiu masz wielkie serduszko to nie ma się co dziwić prezentom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka i przydasie :)
    Uściski przesyłam ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu, ale u Ciebie się zamotyliło . Cudny prezent. Krysia bardzo hojnie Cię obdarował. A jaką delikatną kartkę zrobiła specjalnie dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, Krysia zrobiła mi wspaniała niespodziankę. A zamotylenie to radość dla mego serca.
      Pozdrawiam najserdeczniej:)

      Usuń
  5. Sis kochana cieszę się razem z Tobą 😄 {TBP}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana, za podzielenie radości {PBT}

      Usuń
  6. Małgosiu, ja również cieszę się razem z tobą, bo miło jest dostawać prezenty. Cieplusio pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu, niewątpliwie są to cudowne chwile i odczucia... tzw. radość z obdarowywania :) Pięknie obdarowała Ciebie Krysia o wielkim sercu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziulku, wielką radość przynosi bycie obdarowanym, tak jak i obdarowanie innych.
      Całuję serdecznie i tulę:)

      Usuń
  8. Piękny prezent-niespodziankę dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Aniu i moje zaskoczenie było równe radości.
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  9. Cudowna niespodzianka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała niespodzianka Małgosiu. Coś mi się wydaje, że najwięcej radości sprawiła Ci kolekcja motyli? Mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, jakże mogłabym nie ucieszyć się z takiej ilości motylasków?:)
      Przesyłam całuski serdeczne.

      Usuń
  11. Dobra duszyczka jesteś to i prezenciki dostajesz.!! a motylki ucieszyły Cię pewnie najbardziej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, motylki to jest to, co tygryski lubią najbardziej:)
      Całuski.

      Usuń
  12. Hehe, Gosiu, teraz to dopiero będzie motylków fruwało na Twoich cudnych pracach;) Wspaniały prezent!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, teraz będę miała usprawiedliwienie do tego, że pakuję motylki na każdą moja pracę:)
      Całuski.

      Usuń
  13. Małgosiu! To tylko małe Podziękowanie za Twoje dobre serduszko i za
    piękny albumik,Jeżeli sprawiłam ci choć trochę radości,to bardzo się cieszę - Pozdrawiam Cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu kochana, radość sprawiłaś mi ogromną i podwójną - bo niespodziewaną. Całuję serdecznie i przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  14. Ach ta moja kochana Mamusia :) Widzisz Gosieńko, Ty masz dla nas wielkie serce to i my wszystkie Tobie to serce okazać chcemy.
    Super prezencik dostałaś, a motylków ile ta lata :) Buziaczki zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liduś, jaka Matka, taka Córka:)
      A motylki już są w użyciu...
      Całuski.

      Usuń
  15. motylkowo u Ciebie i bardzo miło Gosiu, no i wspaniale, że macie takie dobre serduszka !!! Śliczna kartka i fajna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, dziękuję! To wspaniałe, że poznałam tutaj tyle osób o wielkich sercach - w tym również Ciebie, kochana.
      Całuski:)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Ta, Basiu - bardzo się ucieszyłam. Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...