wtorek, 19 lipca 2016

Album „Cytrusowy sorbet”

Witajcie, kochane Kobietki tu zaglądające!

W poprzednim poście wspomniałam, że narodził się nowy album, a ponieważ dotarł już na miejsce swego przeznaczenia, mogę śmiało go pokazać. Nazwałam go „Cytrusowy sorbet” ze względu na kolorystykę.  Jest soczysty i orzeźwiający – w sam raz na letnie fotki, zapiski, pamiątki i wspomnienia. Dodam, że został on ochrzczony mą krwią serdeczną, gdyż w ferworze tworzenia wbiłam sobie ćwieka pod paznokieć. A już myślałam, że najgorszy jest klej na gorąco, gdy kapnie na rękę:)

Ale do rzeczy. Oto okładka, na której motyl musi być. Inaczej nie byłabym sobą:)


A tu już wnętrze naszego cytruska, pełne tagów i obrazków. Każda kartka jest jednocześnie kieszenią (od góry) na matę przeznaczoną na zdjęcia lub zapiski.










W kopercie są kolorowanki antystresowe „Tajemny ogród”. Oczywiście można je wykorzystać dowolnie. Mnie osobiście takie kolorowanki wcale nie odprężają, a wręcz odwrotnie:)





Na jednej ze stron zastosowałam wodospad, który opanowałam dzięki temu filmikowi: KLIK.








I tył, z którego jasno wynika, że cytrusowy album powstał dla przemiłej pchełki prowadzącej blog „Robótkowy zakamarek”


A tymczasem trwają prace nad kolejnym albumem, tym razem zatytułowanym „Alicja w Krainie Czarów” – dla pewnej wielbicielki Alicji, która takie cuda tworzy, że nieraz się zastanawiam, czy ona sama nie pochodzi z Krainy Czarów…

Pozdrawiam z całego serca,

Gosia
 

61 komentarzy:

  1. Śliczny album :) Jesteś albumową artystką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu, z serca, ale do artyzmu mi daleko, Jak oglądam na YouTube filmiki niektórych albumotwórczyń (zwłaszcza Rosjanek), to kapcie mi z nóg spadają.
      Ściskam serdecznie:)

      Usuń
  2. Małgosiu Ty dobry duszku. Ten album to prawdziwy cytrynowy sorbet. Wygląda cudownie. Jak wszystkie Twoje prace. Właścicielka tego albumu to kolejna szczęściara tak jak ja. Małgosiu jesteś jak Świetny Mikołaja tylko całoroczny. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko złota, dziękuję Ci z całego serca. Cała frajda w robieniu albumów polega na tym, ze można nimi kogoś obdarować.
      Czy Twój już doszedł? Daj znak, kochana, bo wiesz jak to z pocztą bywa.
      Całuję serdecznie:)
      P.S. Do Mikołaja to mnie głównie gabaryty upodabniają:):):)

      Usuń
  3. To się Anitka ucieszy :)
    Małgosiu, kolejne cudeńko stworzyłaś!
    Okładka przepiękna, a w środku mnóstwo niespodzianek ukrytych w zakamarkach. Kolorki bardzo orzeźwiające.
    Podziwiam, Kochana!
    Niech te wakacje trwają wiecznie, to może i ja - podpatrując Ciebie - nauczę się takie albumy tworzyć.
    Pozdrawiam cieplutko, trwając w zachwycie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko kochana, dziękuję Ci najserdeczniej.
      Co do tworzenia albumów - na życzenie pewnej Osóbki przygotowuję mały kursik jak zabrać się do tematu:) Tak wiec zapraszam do działania.
      Pozdrawiam z całego serca:)

      Usuń
  4. No co ja mogę,powiedz co? Po prostu dziękuję.
    Ja pierdziu nie wierzę 😆 trzymam w ręku Twoje cacuszko, matuchno ....
    Strasznie się cieszę, ale przecież.... Jak dojdę do siebie to napiszę {TBP}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sis, ja się też cieszę, że Ty się cieszysz:)
      Całuski cieplutkie {PBT}

      Usuń
  5. Szczęściara z tej naszej pchełki Anitki, aż zaniemówiła z zachwytu. I wcale się nie dziwię bo album jest prześliczny! Jestem zachwycona tymi wszystkimi detalami i starannością wykonania.
    Pozdrawiam Cię Małgosiu bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, dziękuję Ci serdecznie i przesyłam ciepłe uściski:)

      Usuń
  6. Uuu jak soczyście,co ja będę dużo pisać wiesz ze uwielbiam Twoje albumy , a już nie umiem się doczekać kiedy pokażesz Alicjowy album ,bo tez uwielbiam Alicje w krainie czarów! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saruś, dziękuję, a Alicja będzie już wkrótce, właśnie dziś ją skończyłam. Jeszcze tylko wyślę i mogę pokazywać.
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. No to nasza Pchełka Anitka w czepku chyba urodzona :-) Dopiero co dostała cudna torbę od Reni a tu proszę kolejny super prezencik. Nie żebym zazdrościła, bo Anitka ma wielkie serduszko i mima że ma króciutki staż blogowy to zaskarbiła sobie przychylność wielu osób :-) A Twój albumik Małgosiu to kolejne dzieło sztuki. Jest przepiękny Te wszystkie dodatki, tagi, drobiazg no jest tego całe mnóstwo i wszystko fajnie do siebie pasuje.
    Buziaczki Małgosiu i dziękuję za zaspokojenie mojej ciekawości co do klejenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulka, dziękuję za dobre słowo. Klejenie, klejeniem, ale ja tu już kursik przygotowuję specjalnie z dedykacją dla Ciebie:)
      Całuski serdeczne:)

      Usuń
  8. Piękny i radosny album ,a motyl cytrynowy istne cudo :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Motylki upycham gdzie się da, to już chyba mój znak rozpoznawczy:)
      Całuski:)

      Usuń
  9. Byłam bardzo ciekawa tego albumu, Małgosiu stworzyłaś dla Anitki cudo, podziwiam Cię za te albumy. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, dziękuję Ci serdecznie i przesyłam uściski:)

      Usuń
  10. Gosiu, nie lubię owocowych sorbetów, ale Twój jest przepyszny;) Te wszystkie detale... jestem zachwycona! Gosiu, motylki masz gotowe czy po prostu je drukujesz?
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuś, dziękuję Ci serdecznie. Z motylkami to u mnie bywa różnie. Ten na albumie jest kupiony w Empiku - była taka seria motyli 3D, bardzo realistycznych. Mam też filcowe, plastikowe, z piórek, wydrukowane, odczepione ze spinek do włosów, z dziurkaczy itp. Zamotylowanie pełne:)
      Pozdrawiam Cię najcieplej:)

      Usuń
    2. Dziękuję Gosiu:) Właśnie najbardziej podobał mi się ten realistyczny, zresztą pozostałe też uwielbiam.
      Buziaczki:)

      Usuń
  11. Anita to szczęściara! Genialny ten albumik. Podobają mi się soczyste kolorki i ta niezliczona ilość "zakamarków". Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Małgoś i przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

      Usuń
  12. Super albumik, uwielbiam wszelkiego rodzaju kieszonki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, dziękuję. Kieszonki muszą być:)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Cisza, spokój i wreszcie czas na odwiedziny blogowe:) Uwielbiam ten moment przed snem, uwielbiam takie miejsca jak to:) Czuję sie jak w raju! Dziekuję:) Zachwycona, oczarowana mogę iść spać:) Pozdrawiam cieplutko i życzę samych twórczych senków Tobie i sobie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Elu i ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Kolejny cudny album....nie przestaję się zachwycać.....:)

      Usuń
    3. Dziękuję, Agnieszko z całego serca:)

      Usuń
  14. Super album :) Anitka zachwycona :) eh...czego chcieć więcej...

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu! Cudowny albumik, Jesteś mistrzynią tych arcydzieł - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu kochana, dziękuję Ci serdecznie za wspaniałe słowa, ale do mistrzostwa mi daleko:)
      Całuję Cię z całego serca.

      Usuń
  16. Nie no, mi po prostu brak słów. Uwielbiam wszelkiego rodzaju szufladki, przegródki, zakamarki czy kieszonki a w Twoich albumach Gosieńko jest ich zawsze tak dużo, no super :) Ach jakie śliczności... Buziam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liduś, dziękuję Ci z całego serca i pozdrawiam cieplutko.
      P.S. A za oknem "szaleją" młode sikorki:)

      Usuń
    2. Ojej sikoreczki, ale masz cudnie :)

      Usuń
  17. Małgoś, album śliczny! I aż wstyd mi się przyznać, ale nie mam pojęcia, jak się je robi? A te przegródki, dodatki... cudo! Wiesz, że ja też lubię Cię czytać? Gosieńko, to że nie zawsze zostawiam komentarz, nie znaczy, że nie widzę, co tu ,,produkujesz";)Tylko latem jest mi jakoś trudno zasiąść do kompa... Pozdrawiam Cię bardzo gorąco i przesyłam buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgonia, już niedługo zademonstruję jak się "to" robi - bo czyż mogłabym się oprzeć prośbie naszej Anulki?:)
      Kochana, co tam komentarz, ja i tak czuję Twoją obecność i cieszę się z niej.
      Całuski serdeczne:)

      Usuń
  18. Małgosiu, tworzysz piękne albumy, każdy inny każdy wyjątkowy! podziwiam Cię! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, dziękuję Ci serdecznie i ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Aż zaniemówiłam z zachwytu, Małgosiu... Po prostu zjawiskowy! Całuję :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziulka, dziękuję Ci serdecznie i ściskam mocno, mocno:)

      Usuń
  20. Wspaniały album!!! Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały Gosiu album i tyle w nim zakamarków!!! Super:) posyłam uściski i dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiesz nieustannie podziwiam osóbki, które zajmują się tworzeniem albumów. Nie moge wyjść z zachwytu ileż tam pracy i cierpliwości, umiejętności składania i rozplanowania tych wszystkich szczególików. Nie mam pojęcia jak sie tworzy taki album, tym bardziej z niecierpliwościa czekać będę na Twój kursik. Ten album to mistrzostwo świata . Buziaczki Gosienko i pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, kursik już prawie gotowy:) Powiem Ci, że największa "filozofia" to przygotowanie bazy albumu. Samo ozdabianie, doklejanie kieszonek, wybieranie tagów itd. to już spontaniczne szaleństwo. Ja nigdy wcześniej nie planuję (tzn. mam tylko ogólną koncepcję albumu), wszystko rodzi się w trakcie.
      Ściskam serdecznie:)

      Usuń
  23. Fantastyczny - super dodatki, kolorystyka ... wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny album w cudownych kolorach. Ten dla Alicji też taki będzie, bo innych nie robisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko. Staram się bardzo...
      Całuski serdeczne:)

      Usuń
  25. C U D E Ń K O!!!! Jestem zachwycona całością!!! a kolorki, że aż ślinka cieknie!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...