piątek, 1 lipca 2016

Kosz róż dla Haliny

Witajcie, kochane towarzyszki radosnego blogowania!
Burza za oknem, upał panujący od rana nieco zelżał, a ja, posiliwszy się lodami z musem malinowym, przedstawiam Wam pracę, która powstała na dzisiejsze imieniny Haliny. A ponieważ główną rolę grają w niej róże, od razu zgłaszam ją do zabawy Wyzwanie kwiatowe” u Agatki Fleszar.


Pomysł zrodził się, gdy w sklepie pod szyldem „Wszystko po 4 złote” zakupiłam takie koszyczki, które wydały mi się idealne do exploding boxa:


Z zewnątrz skromnie, szarawo i wieczko płaskie:


Po otwarciu ukazuje się taki widok:


Na jednaj ze ścianek wykorzystałam kwiatuszki z zimnej porcelany, które dostałam od Danutki:


A wieczko jest ozdobione płaskimi elementami, żeby po odwróceniu mogło służyć jako podstawa:


I na koniec główny punkt programu: koszyczek, w którym umieściłam bukiet róż – też oczywiście otrzymanych od Danutki:


Agatko, mam nadzieję, że zaliczysz mi ten różany koszyczek. A gdyby róż było za mało, to prezentuję jeszcze takie karteczki, które wprawdzie powstały nieco wcześniej, ale róż na nich pod dostatkiem. Na pierwszej herbaciane (plus rój motylków i biedronka):


Na drugiej białe. I do tego papier czerpany:


Na trzeciej z satynowej wstążki:


Na czwartej w towarzystwie ważki:


I jeszcze taka weteranka z czasów, gdy nie było narzędzi i przydasiów. Różyczki skręcałam z marszczonej wstążki papierowej (zbierałam z bukietów):


Pozdrawiam ciepło i z całego serca. Niech wasze życie będzie przepojone zapachem róż!
Gosia
 

52 komentarze:

  1. Małgosiu, exploding box rewelacyjny, a karteczki zachwycające! Trudno mi wskazać najpiękniejszą :)
    Różyczek pod dostatkiem, piękny zapach się roznosi i jedyne, o czym jeszcze pomyślałam, to rogaliki z różanym nadzieniem...
    Pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, dziękuję serdecznie. Dodałabym jeszcze pączki z różą...
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  2. Kochana ale ty szybka jesteś, pudełeczko jest cudne i wszystkie kartki też, jako że karteczki powstały nieco wcześniej to do podsumowania zabiorę pudełko i jedna kartkę, nie wiem jeszcze którą, buziam i czekam na więcej różyczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, dziękuję za pozytywny odbiór różyczek:)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Ale mnie zrobiłaś w konia.. patrzę na to płaskie pudełeczko i jakoś mi nie pasowało, jak nie Ty :-) Ale do góry nogami pasuję mi bardzo !!! Małgosiu świetny pomysł miałaś. Teraz różany koszyczek na piedestale prezentuję się pięknie . A różane karteczki są cudowne co jedna to ładniejsza, moja faworytka ta pierwsza z motylkami.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, czasem i ja coś płaskiego stworzę, choć preferuję formy przestrzenne czy wręcz okrągłe:):):) dziękuję za uznanie dla różyczek i pozdrawiam bardzo cieplutko i słonecznie:)

      Usuń
  4. Prześliczne prace: boxik kryje cudowny środeczek, a kartki - piękne! Pozdrawiam Małgosiu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu prześliczne prace, co jedna to ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prace a ja właśnie dziś świętuję mamy imieninki czyli Halinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu i wszystkiego NAJ dla Twojej mamy.

      Usuń
  7. Jestem pełna podziwu dla Twojej wyobraźni ;) Poczyniłaś cudowny box i równie pięknie wkomponowałaś nowy zakup. nie wspomnę o różyczkach od Danusi- też dostałam od Danutki miesiące temu, ale jakoś żal mi ruszyć było; Danuśka mnie chyba obsztorcuje :p o do karteczek- śliczne, nawet ta sprzed lat- takoż samo zaczynałam, chyba jeszcze gdzieś w czeluściach piwnicznych już, leżą rolki tej marszczonej taśmy. Cieplutko pozdrawiam i ściskam w przeddzień wymarszu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję z całego serca. Ach, te początki scrapowania - ileż inwencji trzeba było wykazać!
      Całuję i sercem ruszam z Tobą na pielgrzymkę<3

      Usuń
  8. Właśnie wróciłam z imienin Halinki, mojej siostruni;) Same cudowności pokazałaś, a róż bez liku;) Jesteś szybka jak Pendolino, ale za granicą, nie w Polsce;)
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, sto lat dla Twojej Siostruni. Co do Pendolino, to raczej czuje się jak poczciwa lokomotywa, co "stoi i sapie, dyszy i dmucha" - ech, te upały:):):)
      Całuski serdeczne:)

      Usuń
  9. 0szzzz w mordziaszkę, a ja dopiero myślę co by tu zmajstrować- a tu proszę jakie cudeńka, wymiatasz maleńka :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majstruj, majstruj, byle różyczki z tego wyszły, a nie coś innego:):):) Całuski, sis i przytulasy cieplutkie:)

      Usuń
    2. Hmmmm intrygujesz mnie tu i podpuszczasz😜 a co mogę zmajstrować 😇?

      Usuń
    3. Hmmmmm, jakieś dzieło maleńkie?:):):)

      Usuń
  10. Małgosiu! Ten box jest cudowny a ten koszyczek z tymi różyczkami jest prześliczny. karteczki też są wszystkie wspaniałe ale ta Pierwsza mnie zauroczyła - Pozdrawiam Cię serdecznie i miłego Weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysieńko, dziękuję Ci serdecznie i pozdrawiam z całego serca i bardzo słonecznie:)

      Usuń
  11. Małgosiu róże to moje ulubione kwiaty i nawet najmniejszą róże bym wypatrzyła choćby miała milimetr. A ten różany urodzaj raduje moje oczy. A pomysł z wywracamy boxem rewelacja. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, dziękuje serdecznie i przesyłam Ci dobre myśli wraz z zapachem najpiękniejszych róż...

      Usuń
  12. Małgosiu Box cudowny ! Cały czas podziwiam jakie stworzyłaś śliczności. Pozdrawiam wakacyjnie 😊☀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, dziękuję z całego serca. Niech żyją wakacje!

      Usuń
  13. A ja dzisiaj ucierałam różę jadalną ;-))) Piękne te różane karteczki ,zwłaszcza ta zawijana ostatnia .Bez przydasiów człowiek był bardziej kreatywny , widzę to po sobie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, masz rację co do przydasiów, oj masz. Róża jadalna rozpala moją wyobraźnię łakomczucha:)
      Pozdrawiam słonecznie:)

      Usuń
  14. Małgosiu pudełeczko jest cudne,cieszę się ,że moje skromne kwiatuszki je zdobią i nie wrzuciłaś je na dno szuflady .
    Kochana pozostałe karteczki cudne,uwielbiam różyczki w każdym wydaniu ,czasem skromną jedną a czasem ich ogrom jak na tych kartkach.
    Masz kochana te pomysły ,oj masz.
    Buziaki i słonecznego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, Twoich kwiatuszków długo żal mi było używać do czegokolwiek, oglądałam je sobie każdy z osobna. Ale pomyślałam że szkoda, aby przeleżały w szufladzie - niech cieszą tez inne oczy. I nie jest to debiut Twoich kwiatuszków - zerknij na wieczko boxa z tego posta:)
      https://papierowy-jarmark.blogspot.com/2016/06/specjalnie-dla-sarenki.html
      Całuje mocno i słonecznie:)

      Usuń
  15. Przecudowne prace.Masz talent robić takie cudeńka.Box cudowny.Miłego dnia.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuję z całego serca i pozdrawiam bardzo ciepło i słonecznie:)

      Usuń
  16. Gosieńko, takie rzeczy to tylko u Ciebie :) Pierwszy raz widze taki super pomysł na box, który można odwrócić i włożyć w pokrywkę. Świetny pomysł, świetnie zrobione i super to wygląda. I do tego tyle cudnych różanych karteczek... Pierwsza jak dla mnie jest numerem jeden :) Tulę mocno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, dziękuję bardzo. Takie boxiki już robiłam, np. wielkanocne - są w moim drugim poście, aczkolwiek w nawale zdjęć, które wpakowałam trudno je wypatrzeć:)
      http://papierowy-jarmark.blogspot.com/2016/04/wehiku-czasu.html
      Całuski serdeczne:)

      Usuń
  17. Jak zawsze zachwycasz swoimi pracami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę masz genialne pomysły, fantastyczne wykorzystanie koszyczka - wyszło zaskakująco i pięknie

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne wszystkie róże, wszystkie prace wyjątkowe, każda oryginalna! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Madziuś, dziękuję Ci bardzo serdecznie i przesyłam buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale wysyp pięknych prac! Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu, zrobiłaś naprawdę rewelacyjne prace.

    OdpowiedzUsuń
  23. nie mam swojego typu - wszystko boskie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Exploding-box'y z koszyczkami róż są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne prace - zaparło mi dech!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowite! Jestem pod ogromnym wrażeniem tego, co tworzysz... Nie ogarniam, podziwiam, chylę czoła 😊 różyczki cudne 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiaczku, wdzięcznym sercem dziękuję za tak motywujące słowa i ciepło pozdrawiam:)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...