środa, 27 lipca 2016

Kursowy album i losowanie w filiżance

Miłe Kobietki, witam serdecznie!

Album, którego powstanie mogłyście śledzić TUTAJ i TUTAJ został ukończony. Przyznam, że trochę byłam zła na siebie za wybór tej żółtej bazy i bardzo kwiecistych papierów. Efekt wprawdzie słoneczny i wakacyjny, ale czym tu ozdobić, żeby nie było przesady? Na szczęście przybyła do mnie paczuszka od Krysi, a w niej cały rój motyli. Śmiało mogę uznać Krysię za współautorkę tego albumu, gdyż na każdej stronie fruwają motyle od niej. A jeszcze dodałam parę innych elementów otrzymanych od Was, ale o tym po kolei. Zapraszam do wspólnego oglądania.

Na okładce miedzy innymi róże z zimnej porcelany od Danutki i serwetki z wykrojnika od Jadzi.


Na grzbiecie – szydełkowy motylek od Sarenki.


Jedną z kieszonek ozdobiłam „firankową falbanką”. A spinacz – żarówka jest od Jadzi.




Przywieszka – motylek (jak i pozostałe dwie przywieszki) – oczywiście od Krysi.




A tu pod klapką zrobiłam taki mini ogródeczek.





I znów wykrojnikowe serwetki od Jadzi.



Ostatnio wszędzie pakuję ten wodospad. Jest niesamowicie prosty i fajny, a nauczyć się go można z tego filmiku: KLIK.


A tutaj przysiadł szydełkowy motylek od Lidzi – Czarnej Damy.







Z tyłu też motylek musi być:)


Przyznam, ze podoba mi się ten motyli album. Mam nadzieje, że Wam również.

Dopisek

Tak się zastanawiałam, komu podarować motyli album, bo przecież cała radość w tworzeniu takowych wynika z tego, że powstają dla kogoś. I stwierdziłam, że skoro wczoraj były imieniny Anny, to album powinna dostać jakaś Ania. Szybki przegląd komentarzy wykazał, że trzy osóbki o tym imieniu regularnie do mnie pisują i wydaje mi się, że troszkę lubią moje albumy:) Niestety, album jest tylko jeden, więc postanowiłam oddać sprawę w ręce ślepego losu i dokonać losowania. Nad jego prawidłowym przebiegiem czuwał dobrze już znany Aleksander Szczurosław, gryzoń wielofunkcyjny. A losowanie odbyło się w motylej filiżance.







Aniu T. – gratuluję Ci serdecznie. W jednym z komentarzy powiedziałaś, że chciałabyś zobaczyć na żywo mój album. Tak więc los nie jest wcale taki ślepy i wie, co robi:) Mam tylko nadzieję, że album poznany na żywo Cię nie rozczaruje.

Ciepło wszystkich pozdrawiam i zapraszam do następnego posta, w którym pojawi się wątek miłosny:)

Gosia

Drugi dopisek (ważny!)

Gdy już było po losowaniu, zajrzałam do komentarzy pod ostatnim postem i… okazało się, że zapomniałam o jeszcze jednej Annie – o Ani Makuch. Aniu droga, strasznie Cię przepraszam za moje gapiostwo i proszę z całego serca o wybaczenie.

 

67 komentarzy:

  1. Gosieńko - Kobieto z ogromnym sercem - album jest śliczny :)
    Letni klimacik, pełen kwiatków i motyli, będzie wspaniałym wspomnieniem ciepłych dni dzięki poczynionym tam zapiskom czy zdjęciom.
    Gratulacje dla Anny - Szczęściary!
    I już wyczekuję kolejnego posta...
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, dziękuję Ci serdecznie za przemiły komentarz i pozdrawiam bardzo ciepło. Nowy post pojawi się prawdopodobnie jutro:)
      Buziaczki.

      Usuń
  2. Sis oj jak dobrze, ze serducho masz wielkie 😊, kurczę ja dalej walczę z remontem sypialni do końca tygodnia musimy skończyć bo M.do pracy wyjeżdża a ja sama nie poradzę. Masakra.
    Dobrze że w wolnej chwili mogę podziwiać Twój talent 💐 dziękuję za to że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, kochana, współczuje remontowych zmagań. Ale za to z drugiej strony będziecie mieć piękną funkiel nówka sypialnię:)
      Dziękuję z całego serducha, sis, że pomimo zapracowania wpadłaś do mnie i zostawiłaś miłe słowo. Lofciam:)

      Usuń
    2. Hi hi lofciam 😊😊

      Usuń
  3. Nie ma sprawy, wcale się nie dziwię że umknęły Ci moje komentarze, gdyż pojawiam się w blogosferze falami. Jak jestem to bywam i odwiedzam a jak czasem wsiąknę to mnie nie ma i nie ma...
    A co do albumu , to wyszedł przepiękny - tak się właśnie zastanawiałam jak go ozdobisz bo kolorystyka raczej trudna jak dla mnie. No cóż po raz kolejny udało ci się wyśmienicie :-) Pozdrawiam serdecznie a Ani T gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, a jednak mi głupio... Dziękuję za wyrozumiałość i przemiły komentarz i pozdrawiam najserdeczniej:)

      Usuń
  4. Cieszę się za Anię że dostanie taki śliczny album. Fajny jest mimo, że to nie moje kolory. Bo ja to oczywiście czerń hi hi z dodatkami różu lub niebieskości. Ale mimo to jestem pod ogromnym wrażeniem, że przy takich kolorach wyszedł tak świetnie. No i niezła inwazja motylków tam się znalazła :) Buziaczki dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liduś, te motylki to dzięki Twojej Mamie, a Twój też tam zasiadł:) Hmmm, czyli album dla Ciebie musi być na czarnej bazie...
      Całuski serdeczne.

      Usuń
  5. Kochana, jestem jeszcze pod wrażeniem albumu Alicji, a tu kolejny <3 brawo za odwagę wyboru żółtej bazy :))) Cieplutko pozdrawiam z powiewem wiaterku i kroplami orzeźwiającego deszczyku <3 Buziam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziulku, dziękuję za ten wiaterek i letni deszczyk, bo u mnie upały ogromne. A żółtą bazę wybrałam bez zastanowienia, kierując się tym, że będzie czytelniejsza do obejrzenia podczas kursu. A potem byłam zła na siebie... Ale jak tu wyrzucić dobrą bazę? I w efekcie dobrze, że tego nie zrobiłam, bo album dzięki temu jest bardzo słoneczny, jak na lato przystało.
      Tulę mocno:)

      Usuń
  6. Ulala , zmasowany motyli atak ;)Ślicznie wyszło , mnie najbardziej zauroczył ten mini ogródek :) skąd Ty bierzesz te pomysły?! :)
    Buziaki

    PS. Pozdrowionka dla Aleksandra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saruś, dziękuję. Pomysły rodzą się same i to głownie już podczas robienia albumu (tzn. nie planuję wcześniej stron dokładnie).
      Całuski ode mnie i Aleksandra:)

      Usuń
  7. Małgosiu! Albumik jak zawsze przecudny, potrafisz naprawdę tworzyć cudeńka, umiesz tak ładnie to wszystko przyozdobić,podziwiam i gratuluje Ani T. którą to los obdarzył takim cudeńkiem - Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Krysieńko ze te miłe słowa i za wszystkie wspaniałe motylki, które zamieszkały w albumie.
      Całuję serdecznie:)

      Usuń
  8. Każdy Twój albumik jest cudny. Cieszę się gdy oglądam kolejne...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow... Małgosiu piękny jest ten motyli albumik. taki bardzo wesoły i słoneczny. No cóż szczęście w losowaniach to raczej nie mam :-( Nie mniej cieszę się że albumik poleci do AnnyT to kobietka z równie wielkim sercem jak Ty .
    Buziaczki i dziękuję za kursik .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję za dobre słowo i mocno tulę:) Co do kursiku - cała przyjemność po mojej stronie:)

      Usuń
  10. alez bogactwo w tym albumie...Musze się nauczyć tego wodospadu...albo chociaz spróbować. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, spróbuj. On fajnie wygląda też na kartce.
      Ściskam:)

      Usuń
  11. kolejne cudeńko które kradnie nie tylko serce ale i duszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajeczny ten album,kolorowy,wesoły,aż oczy rwie,a te dodatki wszystkie są po prostu zachwycające,gratulacje dla Ani,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucyś, dziękuję Ci serdecznie i przesyłam ciepłe uściski.

      Usuń
  13. Jak ja lubię te Twoje albumy! I uszczęśliwiłaś nim kolejną osobę. Pozdrawiam Małgosiu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgoniu, dziękuję serdecznie i mocno ściskam:)

      Usuń
  14. Piękny album Gosiu ;) Bardzo kolorowy i radosny;) No i faktycznie wiele wspaniałych artystek miało udział w jego pięknym wyglądzie ;) Gratuluję Ani wygranej ;) No i nie mogę zapomnieć o pozdrowieniach dla wspaniałego Aleksandra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś, dziękuję serdecznie. Można powiedzieć, że ten album jest wytworem zbiorowym:)
      Pozdrawiam ja i Aleksander:)

      Usuń
  15. Łoł ! A to niespodzianka :) Nawet nie wiesz jak się cieszę, ja naprawdę chciałam "pomacać" Twój album. Troszkę już go przybliżyłaś opracowując taki super kursik, ale jak można dotknąć na żywo, to zawsze większa radocha :)
    Jeszcze raz dziękuję i za życzenia i za piękny album :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, cieszę się, ze album jest Twój. Możesz go "macać" do woli:):):)
      Całuski:)

      Usuń
  16. Gratulacje dla Ani - przepiękny album trafi w jej ręce.

    OdpowiedzUsuń
  17. No no piękny album, rewelacyjny, ale co ja się tam będę powtarzać:) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, bardzo dziękuję, mimo powtarzania:):):)
      Całuski:)

      Usuń
  18. Małgosiu kolejne cudo stworzyłaś i kolejną osobę uszczęśliwiłaś :) jesteś chodzącym aniołem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulciu, do anioła mi daleko, oj daleko. No i skrzydeł brak:):):)
      Dziękuję za wspaniałe słowa i mocno ściskam:)

      Usuń
  19. Gratuluję Ani, prawdziwe cudeńko dostanie :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agnieszko i bardzo ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Gratulacje dla Ani :)
    Piękny album dostanie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Moniś i pozdrawiam równie ciepło, choć za oknem burza:)

      Usuń
  21. Małgosiu, podziwiam Cię za te albumy, jak Ty to pięknie wszystko robisz. Pozdrawiam cieplusio

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosiu kolejny wspaniały album, i wcale nie przeszkadzają te kolorowe karteczki, motylki świetnie z nimi współpracują. Piękny, gratuluję Ani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tinko, serdecznie i ciepło Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  23. Gosiu, album jest fantastyczny.
    Gratuluje Ani, że będzie go mogła naocznie obejrzeć.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  24. Gosiu, album istne cudo! Motyle, ogród, to to co uwielbiam. Jakież było moje zdziwienie że o włos mógł do mnie trafić, no może o dwa włosy;) Gratuluję Ani serdecznie:)
    Powiem Ci po cichutku że zaczynam powoli dojrzewać do decyzji popełnienia pierwszego w życiu albumiku;) Zakochałam się w takim z rolek po papierze toaletowym i kto wie;)
    Buziaczki Gosieńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anusia, ja też zamierzam zrobić swój pierwszy w życiu album z rolek. Już mi się roleczki prostują między książkami:) Jadzia zamieściła czytelny kursik, wg którego albumik musi się udać: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/2016/07/recykling.html
      Ściskam bardzo serdecznie:)

      Usuń
  25. Kochana cudowny album!!! Jestem pod wrażeniem!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, dziękuję Ci serdecznie i ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
  26. Prześliczny letni i pełen motyli...jak najbardziej na czasie! Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgoś, och jaka szkoda, że ni nazywam się Ania... Album jest cudowny! Każda jego strona zawiera coś ciekawego, coś tajemniczego;) Fantastyczny! Pozdrawiam Cię Gosieńko cieplutko i życzę miłego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgoś, było coś dla Ań, będzie też coś dla Małgorzatek:)Cieszę się bardzo, że album Ci się podoba i przesyłam mnóstwo całusów:)

      Usuń
  28. Albumik cudowny! I nawet już mnie nie dziwi ta filiżanka z motylkiem w środku. ;-)
    Gratuluję obdarowanej. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, motylki obsiadły moje życie:)
      Całuski serdeczne przesyłam.

      Usuń
  29. Aż mi żal, że nie mam na imię Ania (ha, ha). A tak serio Małgosiu to zrobiłaś kolejne cudeńko. Piękne lato pełne niespodzianek, kolorów, kwiatów i motyli. Twoje albumy są jedyne w swoim rodzaju, takiego bogactwa jeszcze nigdzie nie widziałam. Zapamiętałam Twój kursik i coraz częściej chodzi mi po głowie. Kiedyś spróbuję swoich sił ale Tobie nikt nie dorówna.
    Przesyłam buziaki na niedzielę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Bardzo się cieszę, że album, jak i kursik Ci się podoba. Mocno ściskam i przesyłam niedzielne pozdrowienia:)

      Usuń
  30. Buuuuuuuu..... motyle moje ukochane :**** właśnie miałam pytać co byś chciała za motyli album a tu czytam, że ma już nową właścicielkę. Ojojojojojojoj..... jaka szkoda, że nie zajrzałam wcześniej.
    Album jest wspaniały, idealny aaaaaa te motyle...... mmmmmmmiodzio :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, cieszę się, że i Ty kochasz motyle. Nie martw się, jak znów uzbieram ciekawą kolekcję motyli, powstanie nowy album - dla Ciebie. Proszę tylko o cierpliwość:)
    Tulaski:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale fajny motylkowy album!!! I fajnie ze powędruje do kogoś:) a ogródek jest niesamowity;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agatko. Wszystkie albumy robię dla innych:)
      Całuski:)

      Usuń
  33. Forma albumu świetna, ale tym razem kolorystyka to nie moja bajka :) Wolę bardziej stonowane prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za formę:):):) Kolorystyka trochę szalona, ale w wakacje wolno:)
      Całuski, kochana.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...