poniedziałek, 11 lipca 2016

Lodowa babeczka dla Pysia

Witam serdecznie!

Kochane Kobietki, dziękuję z przemiłe komentarze pod ostatnimi karteczkami. Tym razem powstało coś na kolejną zabawę: „Cykliczne kolorki” u Danutki.


Karteczka powędrowała bez okazji do koleżanki z pracy, zwanej powszechnie Pysiem. Pysio słynie z gościnności i wspaniałych wypieków na różne okazje i bez okazji. Odwiedziny u niej nie mogą się obejść bez degustacji wszelakich przysmaków. Lody też bywają, a jakże! Tak więc oto lodowa babeczka na ukośnej sztaludze. Na kartce przeważają lody malinowe (uwielbiam po prostu) w towarzystwie śmietankowych (serwetka z wykrojnika i listki) oraz waniliowych (babeczka i filiżanki).




Muszę się jeszcze przyznać, że robiąc tą kartkę co chwila musiałam coś podjadać. W ogóle jestem rasowym lodożercą, a w lecie lody są mi wprost niezbędne do normalnego funkcjonowania. Przed chwilą na przykład spożyłam porcyjkę czekoladowych:)

Pozdrawiam Was z całego serca i bardzo ciepło (wbrew temu, że post traktuje o tematyce lodowej:)

Gosia

71 komentarzy:

  1. Gosiu, karteczka przesympatyczna!
    Co zaglądam to... nowy pomysł, inna technika i popadam w zachwyt wielki :)))
    No i narobiłaś mi ochoty na lody - ostatnio zakochałam się w sorbetach mango... mniam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonka, dziękuję Ci serdecznie.
      Sorbety też lubię:)
      Całuski w upalny dzień.

      Usuń
  2. Śliczna różowa karteczka :)
    Babeczka rewelacyjna :)
    Dziękuję za odwiedzinki u mnie i pozostawione miłe słowa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz i rewizytę.
      I pozdrawiam bardzo cieplutko:)

      Usuń
  3. Ooo mniam jak słodko :)
    Uwielbiam muffinki, pochłonę każdą ilość! ;P
    i do tego te lody , ja uwielbiam z Carte D'Or Panna cotta z malinami mniam! ;)
    Słodkie pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmmm, lody z malinami - podwójne niebo w gębie:)
      Całuski serdeczne.

      Usuń
  4. Oj juz jak lody na widelcu to ja Manhatany pomarańczowe poproszę 🍨 🍦😊 kartka szmaczniasta buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! I jeszcze Carte D'Or tiramisu:)
      Całuski:)

      Usuń
  5. Bardzo apetyczna ta kartka,ja też jestem lodożercą i praktycznie potrzebuję lodów całym roczkiem,jak mnie naszło w ciąży z synem,to już trzydzieści parę lat tak trzyma.Wracając do karteczki,to zachwycona jestem Twoją inwencją w wymyślaniu kształtów,jakbyś kiedyś nabrała ochoty na zrobienie jakiegoś kursiku,to było by cudownie,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucyś, wezmę pod uwagę sugestię odnośnie kursiku na składaczki - dziwaczki.
      Całuski serdeczne.

      Usuń
  6. Ależ cudna karteczka, Małgosiu! :) super pomysł z jej formą i kolorystyką. Bardzo mi się podoba. A lody lubię, a i owszem, szczególnie sorbety, mmmm.... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A sorbetami też nie gardzę:)
      Całuski.

      Usuń
  7. U nas dziś było tak gorąco, że te lody dla ochłody są w sam raz:) Ja też jestem lodożercą, uwielbiam je :) A teraz o karteczce. Cudna jest! Różowa, więc już wielki plus, bo uwielbiam róż, do tego kolejny fajny kształt i do tego słodka babeczka na wierzchu, czego chcieć więcej :) Ściskam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liduś, róż i słodkości to jest to!
      Całuski serdeczne (u nas dziś też upalnie i duszno:)

      Usuń
  8. Dziś taki skwar że mogę ciągle czytać o lodach, oglądać lody, a za chwilę pójdę zrobić sobie szejka;) Karteczka przesłodka!
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, u mnie dziś nadal żar tropików, więc lody grają główną rolę w posiłkach:)
      Całuski.

      Usuń
  9. Małgosiu! Ta twoja karteczka to istne Arcydzieło jest piękna.Kolor też jest cudowny i ta babeczka piękna.Lody uwielbiam wszystkie - Pozdrawiam cię Serdecznie i miłego wtorku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, dziękuję Ci, kochana, za wspaniałe słowa i pozdrawiam z całego serca:)

      Usuń
  10. Małgosiu lodowa kartka z babeczka jest świetna . I znów taki fajny ma format. Az ślinka cieknie jak się na nią patrzy.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję Ci serdecznie i przesyłam tysiąc buziaków:)

      Usuń
  11. Lody, lody dla ochłody. Małgosiu w ten letni czas gdyby lodów nie było, to roztopilibyśmy się samoistnie. Ciekawa karteczka a zwłaszcza jej nietypowy kształt, nie wiedziałam że takowy w ogóle istnieje, moja Ty czarodziejko.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, lody to jeden z lepszych wynalazków ludzkości:)
      Dziękuję za miłe słowa i przesyłam buziaki.

      Usuń
  12. Świetna karteczki aż ma się ochotę je zjeść tak słodko wyglądają. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna karteczki aż ma się ochotę je zjeść tak słodko wyglądają. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu za każdym razem zachwycasz i wprawiasz w osłupienie tymi formami.Piękna jest ta lodowa składanka,normalnie czarujesz niczym dobra wróżka.
    Dziś ciut chłodniej ,więć może chwilkę odetchniemy,choć z drugiej strony chyba wolę upały niż parujące,wilgotne powietrze,bo wtedy moje astmowe niedomagania dają popalić :(
    Dziękuję ślicznie za udział w zabawie i tulam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danutko, a u mnie dziś jeszcze większy żar i duchota niż wczoraj. Ale nic to!
      Przesyłam uściski i buziaki:)

      Usuń
  15. Ale słodka i urocza kartka. Co do lodów - uwielbiam i dwa lata temu miałam taki okres, że jak 1 maja zaczęłam je jeść, do chyba do listopada dzień bez loda był dniem straconym. Teraz jej okazjonalnie, choć przyznam się, że od kilku dni znów za mną chodzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, ja już dawno stwierdziłam, że lody uzależniają:)
      Całuski serdeczne.

      Usuń
  16. Lody to też mój ulubiony deser - jadam prawie cały rok:) a karteczka super! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, dziękuję i pozdrawiam. Fajnie, że tylu jest lodożerców:)

      Usuń
  17. ja też wielbię lody i po obejrzeniu tych zdjęć tej apetycznej pracy nabrałam na nie chęci no więć zmobiloiowałaś mnie do przerwy z kawą i lodami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, kawa z lodami to jest to! Albo kawa mrożona, mmmm....
      Całuski najserdeczniejsze:)

      Usuń
  18. Małgosiu, to jest prawda co dziewczyny piszą, za każdym razem pokazujesz nam świetne, pomysłowe prace !!! Pozdrawiam Cię cieplutko i idę zajrzeć jakie mam lody w zamrażarce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, dziękuję i mam nadzieję, ze poszukiwania w zamrażarce okazały się owocne:)
      Całuski.

      Usuń
  19. karteczka jest świetna! przypomniałaś mi,że jeszcze nigdy takiej sztalugowej nie robiłam:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewuś i zachęcam do zrobienia takiej krzywej sztalugi:)
      Całuski.

      Usuń
  20. Za lodami przepadam średnio, ale na widok takiej karteczki prawie się oblizałam ;-). Jak zwykle pomysłowo i ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Beatko i pozdrawiam cieplutko. A co do lodów to jesteś w mniejszości, hihi:)
      Całuski:)

      Usuń
  21. Lody to podstawowy posiłek w lecie. Zresztą nie tylko latem, cały rok podjadam lody ;) twoja karteczka malinowa jest pyszna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To witam w klubie lodożerców:)
      Pozdrowienia cieplutkie.

      Usuń
  22. Piękna karteczka i zauroczył mnie jej bardzo ciekawy kształt :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O mniam mniam mniam jaka smakowita karteczka :) i bardo piękna jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Od lodów wolę Twoje prace!!!każdą:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, a ja od lodów wolę Twoją serdeczną obecność!

      Usuń
  25. Fantastycznie apetyczna karteczka! Ja też mam słabość do lodów, szczególnie czekoladowych. Mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  26. malinowo! :-DDD
    ja tam tez lody wiaderkami ;-P

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna karteczka-bardzo mi się podoba;) Świetny pomysł ;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Smakowita karteczka śliczne ma kolorki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo profesjonalna i piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo sympatyczna i pysznie wyglądająca karteczka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

      Usuń
  31. Fajna kartka - połączenie elegancji i lodowej słodyczy. Pysznie!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...