czwartek, 14 lipca 2016

Różany ogród z felerem

Witam serdecznie!

Dziś pokażę Wam albumik, który zatytułowałam „Różany ogród”, ponieważ wykonany jest głownie z kolekcji papierów "Rose Garden" First Edition, poza tym zawiera wiele różanych tagów (również z papieru czerpanego z płatkami róż) i obrazków. Niestety, żeby nie było za różowo, album jest tworem lekko felernym, a to przez moją nadgorliwość. Po pierwsze bazę kleiłam z czarnego papieru, który stał sobie zwinięty w rulon w kąciku. Zapomniałam tylko, że wypadałoby go trochę wyprostować przed przystąpieniem do dzieła. Po drugie postanowiłam błysnąć inwencją i każdą kartkę najpierw ozdobić i wykończyć, a dopiero potem wkleić ją między okładki. Dwa gigantyczne błędy! Efekt jest taki, że różany ogród się marszczy tu i ówdzie, a w innych miejscach przejawia niekontrolowane wypukłości.
I jak tu teraz komuś go sprezentować?
W pierwszym odruchu wściekłości (na siebie oczywiście) nawet miałam go wyrzucić, ale jednak szkoda… Potem próbowałam wyprostować co tylko się dało. A teraz pokazuję. Na szczęście na zdjęciach nie widać błędów i wypaczeń:)

Na okładce oczywiście motyl, ale ogród bez motyli…?


Każda kartka jest jednocześnie kieszenią na dużą matę do zdjęć.






To właśnie tagi z papieru czerpanego. Widać wtopione różane płatki.





A tu ćwiek z różyczką i różana przywieszka.




Kopertka z różanym ćwiekiem. W środku są kolorowanki antystresowe z serii „Tajemny ogród” Johanny Basford i naklejki – oczywiście z różami.





Znów papier czerpany.



I tylna okładka.


Taki to właśnie niedoskonały album stworzyłam. Z drugiej strony Ania z Zielonego Wzgórza mawiała, że „nie ma doskonałości na tym niedoskonałym świecie”, wiec nie ma co się martwić. W każdym razie teraz już ZAWSZE będę najpierw kleić bazę z czystymi kartkami, a potem wyżywać się twórczo ozdabiając je. Nigdy odwrotnie!

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i przesyłam zapach róż,

Gosia

P.S. Zachęcona i mocno przez Was wsparta wrzucam różany album na „Wyzwanie kwiatowe” u Agatki.



 

97 komentarzy:

  1. Małgosiu "umarłam" i jestem w różanym niebie. Fantastyczny album bez obawy możesz nim kogoś obdarować bo nie widzę żadnych niedoskonałości. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, skoro tak uważasz, to jest Twój:)
      Całuski.

      Usuń
    2. Małgosiu aż trudno mi uwierzyć,że ten różany ogród w formie album jest dla mnie. DZIĘKUJĘ,DZIĘKUJĘ,DZIĘKUJĘ MAŁGOSIU ZA DAR TWOJEGO SERCA

      Usuń
  2. Gosiu, album jest prześliczny!
    Ja tu żadnych niedoskonałości nie widzę.
    Rozumiem jednak ten perfekcjonizm... mi też się czasami włącza ;) A wtedy mój mąż mówi, że ewentualne błędy widzę tylko ja i tylko w momencie tworzenia.
    No i zgadzam się z rudą Anką :)
    Cieplutko pozdrawiam i życzę miłego weekendu ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, dziękuję serdecznie. Oj tak, perfekcjonizm to moja zmora. Niedoskonałości nie widać, bo robiłam zdjęvia tak, by ich nie uwidocznić.
      Całuski serdeczne:)

      Usuń
  3. Zawsze uczymy się na błędach. Wykonałaś mnóstwo pracy. Szkoda że nie jesteś usatysfakcjonowana, ale na zdjęciach naprawdę nie widać żadnych felerów. Album bajeczny! Kiedy Ty to wszystko robisz?
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuś, dziękuję. Zdjęcia specjalnie tak robiłam, żeby ukryć felery. A robię teraz więcej ze względu na cudowny czas wakacji:)
      Całuję serdecznie:)

      Usuń
  4. Małgosiu szczerze mówiąc nie bardzo wiem o czym Ty piszesz... album jest tak fantastyczny i uroczy, że każda obdarowana osoba nim będzie zachwycona i oczarowana :) a przynajmniej ja bym była :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulciu, choć fotograf ze mnie słabych lotów, to zdjęcia robiłam tak, żeby wszelkie niedoskonałości zamaskować. Ale cieszę się, że album Ci się podoba. Przyznam, że te papiery są fantastyczne - i to one w dużej mierze uratowały cały efekt.
      Całuski:)

      Usuń
  5. Ja też nic nie widzę ;-))) W sensie felerów ;-))) Mnóstwo kwiatów ,jak to w ogrodzie ,pięknie rozświetliło tę czerń bazy :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, jak już każdemu pisałam, specjalnie tak robiłam zdjęcia, żeby felerki ukryć. Lubię czarną bazę, szczególnie do kolorowych papierów.
      Całuski serdeczne:)

      Usuń
  6. Album jest świetny,dopracowany i "docacany" w każdym calu,a niedoskonałościami nie masz się co martwić,w końcu to jest ręczna robota,nie żadna taśma i takie "usterki" tylko dodają mu uroku.A te wszystkie kieszonki,kopertki,tagi to są cuda prawdziwe,uwielbiam takie dodatki w albumach,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucyś, dziękuję Ci serdecznie. Niby wiem, że we wszelkich tworach "handmade" muszą być pewne niedoskonałości, ale nie mogę się wyzbyć perfekcjonizmu:)
    Całuski serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurna, kurna no spóźniłam się 😊 a chciałam powiedzieć "skoro Ci się nie podoba to mi go daj " 😆 a czemu nie zgłosiłaś go na wyzwanie różane? Przeciez można kilka prac, edytuj szybko post i go wysyłaj do Agatki Fleszar 😍 (TBP)u mnie dziś gruchotały grzmotki 😞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana sis, w takim razie dla Ciebie powstanie następny:) Ale na gotowej bazie, bo na razie mam uraz do robienia ich samodzielnie:):):)
      U mnie grzmocenia brak, tylko wicher szaleje;)
      Całuski {PBT}

      Usuń
    2. Daj spokój sis 😍 bo wyjdzie że wymuszam 😊, lepiej powiedz czemu jeszcze do Agaty nie wstawiłaś ??

      Usuń
    3. A tam zaraz wymuszasz:) Już i tak mi coś w głowie świtało pod tym kątem, więc nie bój żaby:)
      Nie wiedziałam, że można kilka prac wstawić do Agaty, jak zwykle coś przegapiłam:)
      Całuski {PBT}

      Usuń
    4. No i git majonez, pewnie że do Agaty można kilka prac 😊

      Usuń
    5. Gratuluję wygranej laleczki u Sarenki :*********

      Usuń
    6. Coooooo? Wygrałam candy? Pierwszy raz coś wygrałam w życiu:)

      Usuń
  9. Gosiu, na pewno nie możesz go wyrzucić bo to byłby grzech !!! Tyle pracy i materiału w niego włożyłaś że nie można tak ! Na bank znajdzie właściciela a ten właściciel nawet Twoich błędów nie zauważy tylko uzna że tak być powinno !!! Zobaczysz :)

    Mi się bardzo podoba, śliczny motyw w róże, one zawsze są wdzięczne i rozpalają serducha !!!
    ściskam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, nie wyrzucę go, bo papierów szkoda, a i serca w niego włożyłam sporo. Dostanie go Marzenka - miłośniczka różanego piękna.
      Całuję serdecznie, kochana<3

      Usuń
  10. Ja też się nie dopatrzyłam feleru, album świetnie wygląda. No i te wszystkie dodatki - super! Buziaki Małgosiu, a Marzence - gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgoś, papiery i dodatki rekompensują niedoskonałości bazy. A i zdjęcia robiłam specjalnie maskujące.
      Z drugiej strony faktycznie - sporo serca w niego włożyłam, więc to wyrówna niedostatki.
      Całuski serdeczne:)

      Usuń
  11. Gosiu, ten album jest po prostu cudowny! Podziwiam wszystkie osóbki tworzące albumy, ja wciąż nie mam odwagi zabrać się za takowy, choć bazy leżą w szufladzie... Ty jesteś za to Mistrzynią ich tworzeniu! A drobne niedoskonałości świadczą tylko o tym, że praca jest faktycznie ręcznie robiona i nie do podrobienia! Choć wiem i rozumiem o czym piszesz, bo sama jestem perfekcjonistką ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko, cieszę się, że rozumiesz co to znaczy perfekcjonizm. Trudno się go wyzbyć, choć utrudnia życie.
    Dziękuję za miłe słowa. Kochana, skoro masz już bazy, to koniecznie zacznij tworzyć albumy - zobaczysz jak to wciąga i ile cudownych wrażeń i frajdy daje.
    Mocno ściskam i całuski posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie się podoba i bardzo bym chciała kiedyś zobaczyć Twój album "na żywo" :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, coś mi do ucha szepcze (może to Aleksander), że na pewno kiedyś zobaczysz:)
      Całuski.

      Usuń
  14. Jak dla mnie to jest rózane piękne marzenie :)))))cudny :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, dziękuję za takie kochane słowa i przesyłam uściski:)

      Usuń
  15. I jak tu nie zajrzeć, skoro tyle radości oczy znajdują ? Podziwiam Cię Małgosiu!! Pozdrawiam cieplutko i życzę spokojnej nocki <3 Orazzzzzzzzzzzzzzz samych twórczych senków! No i by wiatr przestał przeszkadzać !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluś, dziękuję Ci serdecznie. Co tam wiatr, żadna pogoda nie przeszkadza, kiedy jest radość w sercu i chęć tworzenia.
      Całuski>:

      Usuń
  16. Małgosiu, gdybyś cokolwiek z Twoich prac chciała wyrzucić- zabraniam!!!Proszę przysyłać na mój koszt, a u mnie będą traktowane z największym szacunkiem, bo to są cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, biorę Twoje słowa do serca z pełną powagą:)I nawet na swój koszt wyślę:)
      Całuję serdecznie.

      Usuń
  17. Nie widać żadnych niedoskonałości, dobrze,że go nie wyrzuciłas,jest taki piękny. Potrafisz tworzyć piękne albumy,zawsze jestem pod ogromnym wrażeniem twoich pomysłów! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, dziękuję serdecznie za miłe słowa i przesyłam uściski najcieplejsze:)

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdybyś nie napisała, że album zawiera jakies błędy nikt by tego nie wiedział, bo przeciez faktycznie na zdęciach tego nie widać. Prace ręczne maja to do siebie, ze czasem nie wychodzi tak jakbyśmy chciały. To je odróżnia od maszynowej sztampy. Twój albumjest wspaniały. Zawiera w sobie cała Ciebie, Twoje zdolności i serce. Gratuluję. Osobiście chyba nigdy nie wezmę się za takie dzieło. Tyle tam pracy! Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, na zdjęciach nie widać, owszem. Ale na żywo już tak i stąd moje opory przed dawaniem takiego niedociągniętego prezentu.
      Ale że jest tam też serce, to myślę, że obdarowana faktycznie się ucieszy.
      Całuję serdecznie:)

      Usuń
    2. Małgosiu już się cieszę choć widzę tylko zdjęcia.

      Usuń
  20. Gosieńko gdzie tu niedoskonałości? Toż to małe arcydzieło, coś fantastycznego. I tyle w nim przegródek i dodatków, jest niesamowity!
    P.S. I to Gosiu miało być to coś co zrobiłaś źle i mogłabym w końcu skrytykować? No to się nie postarałaś :)Buziaki gorące śle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liduś i co teraz? Muszę się postarać i stworzyć coś lepszego do skrytykowania:):)
      Uściski i buziaki najcieplejsze:)

      Usuń
  21. Gosiu chyba jesteś zbyt surowa dla siebie, może i Ty widzisz te małe niedociągnięcia , ale liczy się przede wszystkim efekt całościowy a nie jakieś drobiazgi na jednej czy dwóch stronach , zresztą zauważalnych tylko prze Ciebie.
    Albumik jest przepiękny, każda strona inna, każda wyjątkowa. Ciekawi mnie jak długo powstaje taki albumik. Dla mnie to tak jak by zrobić 20 kartek , bo każda stronka to jak by kartka. Dla mnie niewyobrażalne.
    Gratuluję i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, masz rację i Twój komentarz oraz innych wspaniałych blogowiczek uzmysłowił mi, że faktycznie za surowo potraktowałam ten albumik. Wiesz, czasem ciężko mi wyjść z ram perfekcjonizmu i wcale mi z tym nie łatwo.
      Co do twojego pytanie, to rzecz ma się tak: ten konkretny album powstał w przeciągu dwóch dni, a to ze względu na wakacje, gdy czasu mi nie brakuje. W roku szkolnym jednak bywa tych dni o wiele więcej, bo robię wtedy albumy z doskoku, korzystając z wolnych chwil pomiędzy rożnymi zajęciami. Najdłużej schodzi ze sklejeniem bazy. Mam nadzieję, że choć trochę zaspokoiłam twoją ciekawość:)
      Całuję serdecznie i przesyłam dobre myśli.

      Usuń
  22. Wspaniale wyszedł ten "niedoskonały" album!!!!!!
    W ogóle nie widać żadnych niedoskonałości!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, dziękuję. Zdjęcia potrafią wszystko ukryć:):):)
      Pozdrawiam najserdeczniej.

      Usuń
  23. Jak juz dziewczyny pisały, żadnych niedoskonałości nie widzę. Może i faktycznie robiłaś zdjęcia, żeby ukryć wady, ale jakie wady???śliczny album. Niejedna z nas marzy o takim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tinko, dziękuję Ci całym sercem. Przyznam, że specjalnie tak robiłam zdjęcia, by poukrywać wady:)
      Przesyłam najcieplejsze uściski.

      Usuń
  24. eee tam- album musi mieć duszę! Twój na pewno ma! jest cudowny!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ja też nie widzę żadnych niedoskonałości!buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, to magia fotografii:):):)
      Dziękuję Ci za wspaniałe słowa i przesyłam uściski najcieplejsze.

      Usuń
  25. Cudowny album!!!! Nie widzę żadnych niedoskonałości, prezentuje się wspaniale!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego ucieszonego serca i przesyłam uściski:)

      Usuń
  26. Piękno albumu przysłania niedociągnięcia, których na zdjęciach nie widać. O tym, jak łatwo pracuje się z papierem, który był zwinięty w rulon, dopiero co miałam okazję się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, dziękuję.
      Ja swoje rulony porozwijałam i wtłoczyłam pod dywan - niech nabierają właściwych kształtów:)
      Ściskam serdecznie.

      Usuń
    2. Też o tym myślałam, ale że kiedyś dosłownie na jedną noc włożyłam haftowane matematycznie zakładki, żeby nie powyginały się od kleju, to tego sposobu już nie praktykuje, bo gdy po kilku miesiącach przypomniałam sobie o nich, to mimo zabezpieczenia przedstawiały obraz nędzy i rozpaczy.

      Usuń
  27. Kochana albumik jest przecudny i gdyby nie Micia, to sama bym go porwała dla siebie hihihi Kochana pasuje do mojego wyzwania różanego, jak masz ochote to wrzuć go mojejmu zabonkowi do gardzioła papa buziam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatka, dziękuję i żabonkowi podrzucę. Jak zwykle nie doczytałam zasad i myślałam, że tylko jedną pracę można zgłosić:)
      Całuski

      Usuń
    2. Kochana u mnie wrzucasz ile chcesz, żabonek zawsze głodny hihihi

      Usuń
  28. Patrzę i patrzę i nie umiem uwierzyć jak ten cudny albumik mogłaś nazwać felerem!
    Toć to jest tak piękne ,że oczu nie można oderwać! :) Poszczęściło się Marzenie ,takie cudo dorwała ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję, ale uwierz mi - zdjęcia wiele potrafią zamaskować.
      Całuski serdeczne.

      Usuń
  29. Małgosiu! Kochana, gdzie Ty widzisz tu jakieś niedoskonałości, Album jest cudowny i nie jedna by go chciała.Tak że nie przejmuj się niczym Pozdrawiam Cię Serdecznie i miłego Weekendu Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu kochana, dziękuję Ci serdecznie i nie będę się już przejmować. Całuję z serca i również życzę miłego weekendu.

      Usuń
  30. wow,jakie cudo, toz to przesliczny album, jakbys miała wyrzucic, to ja moge podac adresik, a jak to sie mówi rękodzieło nie musi byc idealne, ale rozumiem Ciebie doskonale, tez tak mam. Pozdrowionka milego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu, dziękuje Ci serdecznie za miłe słowa i chęć ewentualnego przygarnięcia albumu:)
      Ciepło pozdrawiam i życzę wspaniałego weekendu.

      Usuń
  31. uwielbiam motyw róż i wszędzie bym go dawała, ale nie mam takiej odwagi, jak ty. ty potrafisz wydobyć z każdej rzeczy tę magię i w dodatku wpleść w nią różyczki, które pasują tam jak ulał :) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca za miłe i ciepłe słowa i pozdrawiam:)

      Usuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci z całego serca i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  33. Gratuluję pomysłu na wykonanie. Wygląda cudownie. A jeżeli się marszczy to widocznie tak ma być. Pozdrawiam i podziwiam także inne prace
    Dziękuję za cudowny lawendowy zestaw w wymianie zakładkowej.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny album. Tak to już jest, że własne prace ocenia się bardzo krytycznie.
    I zawsze widzimy jakieś niedoskonałości. Miłego weekendu!
    Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuje serdecznie i przesyłam ciepłe uściski:)

      Usuń
  35. Jako twórca widzisz więcej :-). Ja widzę absolutnie piękny,cudowny album, którego sama nie potrafilabym stworzyć. Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję, Beatko z całego serca i pozdrawiam bardzo ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Szczerze mówiąc na zdjęciach żadne niedoskonałości nie rzucają się w oczy. Nigdy nie zrobiłam tak pięknego albumu. Jest jak niezwykła podróż z odkrywaniem coraz to nowszych niespodzianek! Ten kto go przygarnie będzie miał ogromne szczęście.
    Masz Małgosiu niezwykły dar tworzenia rzeczy pięknych - cieszę się, że mogę je podziwiać. Buziaczki na niedzielę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, z serca Ci dziękuję za piękne słowa i przesyłam uściski niedzielne:)

      Usuń
  38. cudny, piękny, rewelacyjny, zachwycający.....jestem pod wrażeniem i niemym zachwycie....:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuję Ci, kochana, serdecznie i przesyłam uściski:)

      Usuń
  39. przepiękny album! jestem nim szczerze zachwycona, próbowałam się tych "felerów" dopatrzeć, ale może na zdjęciach nie widać, a może to Tobie po prostu - perfekcjonistce przeszkadzają, a nikt inny ich wcale nie zauważy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, dziękuję całym sercem i pozdrawiam niedzielnie:)

      Usuń
  40. Cudowny album, ja tam nic nie widzę i broń Boże nie wyrzucać, ja mogę przygarnąć chętnie :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziuś, dziękuję z całego serca za chęć przygarnięcia albumu, ale poleciał on już do Marzenki, która też zaofiarowała mu opiekę:)
      Całuski serdeczne.

      Usuń
    2. Trudno, nie mam szczęścia :) pozdrawiam!

      Usuń
  41. Tak to właśnie bywa , że twórca jest czasem największym krytykiem. Ja również muszę dołączyć do dziewczyn powyżej gdyż albo jestem ślepa albo tam żadnych niedoskonałości nie widać. Ale sama wiem jak to jest , czasem mi też załączy się ostra krytyka swoich tworków i nikt nie jest w stanie mi wyperswadować że jest w porządku jak ja widzę jakieś braki. Tak więc pozdrawiam ciepło i oby wena cię nie opuszczała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, cieszę się, że mnie rozumiesz w tej mojej krytyczności:) A niedoskonałości nie widzisz bynajmniej nie z powodu ślepoty, ale dlatego, że specjalnie nie uchwyciłam ich na zdjęciach. Przyznam tez, że przed wysłaniem albumu do Marzenki jeszcze go trochę próbowałam naprostować i naprawić.
      Pozdrawiam serdecznie i cieplutko:)

      Usuń
  42. Pięknie Ci wyszedł:) Żadnych niedoskonałości nie widać:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  43. oj tam, oj tam!
    jak się wrzuci zdjęcia i odpowiednią ilość razy poprzegląda...to "wypaczenia zamienią się w vintage ;-D
    a wtedy to juz efekt zamierzony będzie ;-)

    mów , ze tak ma być, i tak nikt się nie pozna poza tobą :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotka, teraz będę zawsze mówić, że miał być efekt vintage:) Dziękuję za dobrą radę. I za to, że zechciało Ci się przejrzeć moje posty i pokomentować.
      Uściski:)

      Usuń
  44. Wspaniały album stworzyłaś!!!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...