piątek, 22 lipca 2016

Lipcowe zakładki

Witajcie kochane Kobietki!

W lipcowej wymiance zakładkowej organizowanej przez Lidzię – Czarną Damę panowała dowolność tematyczna. Należało tylko dołączyć do zakładki jakiś zbiorniczek na kawę lub herbatę. 


Mój lawendowy komplet powędrował do właścicielki bloga „Mafalda & Mouse”. Do kubka ozdobionego gałązkami lawendy zrobiłam stosowną zakładkę. W tle reprodukcja lawendowej akwarelki, kilka pasmanteryjnych kwiatuszków i – a jakże – motyl. A główną bohaterką jest Lawendowa Panienka, którą poczyniłam na bazie stempelka otrzymanego od Agatki. Jest to mój absolutny debiut w kolorowaniu stempli:)



Zaś do mnie przybyła przesyłka od Oli Zuch prowadzącej bloga „Tworząc rękodzieło”. Wspaniała zakładka…



… i filiżanka ze smakowitą zawartością.


Olu, dziękuję Ci za te śliczności.

Pozdrawiam słonecznie,

Gosia
 

24 komentarze:

  1. Piękna wymianka zakładkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakładki przygotowałyście :)
    Ale śliczną filiżankę dostałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Saruś. A filiżanka jest wspaniała!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Śliczne zakładki!
    A Twój stempelkowy debiut na "6"!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu, jeśli to twój debiut, to wyobrażam sobie, jak nabędziesz wprawy w kolorowaniu- cudowna zakładka :) cieplutko pozdrawiam i tulam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten debiut wyszedł Ci znakomicie, zakładeczka jest przeurocza, kubeczek śliczny. Małgosiu, Ty również dostałaś piękne prezenty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten Twój debiut pięknie Ci wyszedł. A i prezenty śliczne otrzymałaś. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, dziękuję serdecznie i przesyłam ciepłe uściski:)

      Usuń
  7. Gosiu, przygotowałaś wspaniały komplecik. Wczoraj oglądałam kursik o kolorowaniu stempli, a tu proszę, Ty już po debiucie;)
    Ty też piekności dostałaś.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same cudowności :)
    Uwielbiam lawendę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. No to debiut udany! Twoja lawendowa panienka Gosiu jest przeurocza. To bardzo udana wymianka i śliczne prace.
    Mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu i przesyłam serdeczne buziaki:)

      Usuń
  10. Super wymianka :) Piękne zakładeczki powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknymi zakładkami się wymieniłyście, nie mówiąc o naczynkach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosieńko debiut udany w 100%, cudnie Ci ta zakładka wyszła i te lawendowe kolorki :) Piękna też zakładeczkę otrzymałaś. A uśmiechnęłam się od ucha do ucha jak przeczytałam wyraz "zbiorniczek" :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...