poniedziałek, 4 lipca 2016

Radości chodzą parami

Kochani, witajcie!

I znów muszę się podzielić z Wami moją radością ogromną i to podwójną.  Bo właśnie dwie paczuszki do mnie przybyły za pośrednictwem pani listonoszki, z czego jedna – zupełnie nieoczekiwana. Po otwarciu wzruszyłam się niesamowicie. Sami zobaczcie jaką niespodziankę sprawiła mi Lidzia – Czarna Dama. Najpierw z koperty wyfrunęły na mnie motyle tak przeze mnie ukochane. Ta karteczka sztalugowa strasznie wpadła mi w oko, gdy zobaczyłam ją na blogu „Misiowy Zakątek”, ale nawet mi się nie śniło, że taką dostanę. A w środku są wyjątkowe słowa od Lidzi…



Jest też coś do delektowania się…


… i cała masa wspaniałych scrapków, wśród których nawet motylków nie zabrakło.


Druga paczuszka przybyła od Agatki z bloga „Robótki ręczne na wesoło”. Jakiś czas temu zachwyciłam się herbaciarką w motyle, wykonaną zdolnymi łapkami Agaty, a wymiana komentarzy i maili zaowocowała prywatną wymianką. I oto mam herbaciarkę w motyle! Proszę podziwiać:


Po otwarciu snuje się upajający zapach różnych herbatek, którymi Agatka wypełniła pudełeczko.

 

Żebym nie straciła swojej okrągłej formy, przybył też zapas cukierków w słoiczku.. a jakże: w motyle.


I zbiór cudnych przydasi wraz z pozdrowieniami z Białkowa.


Liduś, Agatko, dziękuję Wam z całego serca za te wspaniałe dary. Zawsze w takich chwilach czuję pewne zażenowanie: bo czymże sobie zasłużyłam? I radość ogromną, że tyle dobra jest na świecie.

I Wam dziękuję, bratnie dusze, że zechciałyście podzielić ze mną tę radość. Wszystkim zaś dedykuję ten wiersz Ryszarda Krynickiego:

Dobroć jest bezbronna,
ale nie bezsilna.

Dobroci nie trzeba siły.
Dobroć sama jest siłą.

Dobroć nie musi zwyciężać:
dobroć jest
nieśmiertelna.

Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do następnego posta, w którym dowiecie się, co powędrowało ode mnie do Agatki w ramach naszej wymianki.

Gosia

54 komentarze:

  1. Sis moja kochana, cudowności dostałaś, cieszę się razem z Tobą, dziewczyny mają wielkie serducha, a radość obdarowanego - zawsze bezcenna. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, powiem tylko, że moje życie byłoby o wiele uboższe, gdyby nie blogowe przyjaźnie - choć działam od tak niedawna. Człowiek na oczy kogoś nie widział, a faktycznie czuje się, jakby z siostrą sobie konwersował<3
      Tulę z całych sił:)

      Usuń
  2. To są cudne chwile,kiedy dostajemy coś od kogoś tak zupełnie bez okazji i bezinteresownie.Małgosiu Ty masz dobre serce to inni Tobie też je okazują .
    Piękne prezenty,nic tylko pozazdrościć takich skarbów i pamiątek .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danutko i pomyśleć, że tak się bałam założenia bloga. To znaczy najbardziej bałam się odrzucenia... Tymczasem takie cuda tu się dzieją. Kochana, jeszcze raz (na pewno nie ostatni) kłaniam się do samej ziemi za pomoc we wprowadzeniu mnie w ten niezwykły świat.
      Całuski na dobranoc:)

      Usuń
  3. Ależ cudeńka dostałaś, super, ciesz się, bo jest czym. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Reniu, cieszę się z całego serca.
      pozdrawiam ciepło i przesyłam całuski na dobranoc:)

      Usuń
  4. Cudowności dostałaś! Scrapków to Ci strasznie zadroszczę;) Teraz czekam na piękności jakie z nich powstaną.
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,jak znam siebie, to na początku nie będę śmiała tych cudeniek zużyć - będę je pieczołowicie oglądać i podziwiać:)
      Całuski na dobranoc:)

      Usuń
  5. Cudowności dostałaś od dziewczyn :) a zasłużyłaś, bo serce masz ogromne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulciu, moje serce jest maleńkie przy ogromie serc wspaniałych osób, które tu poznałam. Ale cieszę się, że może bić wspólnym rytmem.
      Pozdrawiam i przesyłam buziaczki na dobranoc:)

      Usuń
  6. Tak to już jest w tym naszym blogowym świecie Małgosiu, lubimy być obdarowywane ale i same chętnie obdarowujemy. Bardzo sobie cenię takie pamiątki.
    Dostałaś śliczne prezenty, z całego serca gratuluję.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu kochana, ten świat jest tak niezwykły i tak przepełniony dobrocią, że Bogu dziękuję za to, iż dane mi było do niego trafić.
      Pozdrawiam i przesyłam całuski na dobranoc:)

      Usuń
  7. Gosieńko miałam ogromną radość móc Cię obdarować, niech Ci wszystko dobrze służy. Buziaki kochana :)
    A Agatka też CI śliczny prezent zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, wdzięczność moja pokonuje wszelkie odległości i pędzi do Ciebie z prędkością światła:)
      Całuski na dobranoc:)

      Usuń
  8. Małgosiu! Cudowności dostałaś, Dobro zawsze trafia do dobrych ludzi - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, a to dobro rozprzestrzenia się między innymi dzięki Twojej wspaniałej córce. Dziękuję...
      Pozdrawiam i przesyłam całuski na dobranoc:)

      Usuń
  9. Super prezenty :) Gratuluję tylu cudeniek i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję za podzielenie moje radości i przesyłam buziaczki na dobranoc:)

      Usuń
  10. Małgosiu, cieszę się razem z Tobą, bo dostałaś naprawdę piękne prezenty. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, moja radość jest tym pełniejsza, że takie życzliwe osoby jak Ty dzielą ją razem ze mną.
      Pozdrawiam i przesyłam całuski na dobranoc:)

      Usuń
  11. Blogowe koleżanki mają wielkie serca i ja też się o tym wiele razy przekonałam. Super prezenciki otrzymałaś, gratuluję i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko, te wielkie serca są niesamowite. Pozdrawiam Cię gorąco i przesyłam buziaczki na dobranoc:)

      Usuń
  12. wspaniałe prezenty pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Arletko i przesyłam buziaczki na dobranoc:)

      Usuń
  13. Piękne motylowe pamiątki :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej, że mam motylowego bzika:)
      Pozdrawiam i przesyłam buziaczki na dobranoc:)

      Usuń
  14. i ja jutro się pochwalę co mi Gosieńka wspaniałego natworzyła no a dzisiaj tu i teraz BARDZO CI DZIĘKUJĘ.... za to że JESTEŚ, ot TAK !!! :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, to ja dziękuję. I cieszę się, że przesyłka dotarła bez szwanku (jaja spełniły swoją rolę:)
      Tulę do serca przepełnionego wdzięcznością i życzę dobrej nocki:)

      Usuń
  15. Małgosiu cudowne upominki. Zastanawiasz się czym zasłużyłaś na tyle dobra. A czy nie dlatego że poprostu jesteś?. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, dziękuję serdecznie. Widzisz, to wszystko jest względne: dla niektórych to, że jesteś wystarcza, by obdarować Cię dobrem, dla innych jest to pretekst, by życzyć Ci źle. Tym bardziej jestem wdzięczna za wszelki okruch dobra, zwłaszcza, że tu nie tylko okruch, ale cała jego obfitość się objawiła.
      Ale rozumiem Twoją myśl, kochana - to, że jesteśmy, powinno wystarczać byśmy obdarzali się dobrem.
      Pozdrawiam Cię z głębi serca i tulę na dobranoc:)

      Usuń
  16. Ależ cuda, Małgosiu, dostałaś!
    Ale i Twoje serduszko wielkie - dobro rozsiewasz, ciepłymi słówkami wspierasz, to i do Ciebie wraca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, a ja za Twoje serdeczne słówka dziękuję i w głąb serca je chowam.
      Pozdrawiam ciepło i przesyłam buziaczki na dobranoc - tuż przed północą:)

      Usuń
  17. Tak to juz jest Gosieńko. Dobro wyrządzone w dwójnasób powraca. Masz tego przykład. Jestes ciepła i miłą osobą i tym zasłuzyłas na prezenty, a dziewczyny maja wielkie serca. Skrapków zazdroszczę, lecz pozytywnie. Juz widzę jakie cuda z nich stworzysz. Buziaczki Gosiu i uściski zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanuś, aż żal mi będzie wykorzystywać te skrapki:) A ogrom serc osób wspaniałych, które tu poznałam wciąż mnie zachwyca i onieśmiela.
      Całuski najserdeczniejsze, kochana:)

      Usuń
  18. Same cudowności dostałaś, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak to się mówi "karma powraca" :) i do ciebie wróciła. Ty obdarowywujesz to i od innych dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tinuś, niby masz rację, ale jakoś łatwiej innych obdarować niż samemu przyjmować:)
      Całuski serdeczne:)

      Usuń
  20. Łał... Super! Cieszę się razem z Tobą :-D

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu u nas tak już jak w jednej wielkiej rodzinie. Nadajemy wszystkie na tych samych falach , a jak ktoś nadaje na innych wykrusza się bardzo szybko. Tu nikt z nikogo się nie śmieje nikt nie puka się w czoło jak widzi że robić w lipcu kartki na Boże Narodzenie. A dowodami sympatii są takie właśnie drobiazgi którymi się na wzajem obdarowujemy I radość wielka jest zarówno z dawania jak i z dostania .
    Każda z nas kiedyś założyła bloga, i zaczynała swoja przygodę. Ty miałaś wielkie szczęście , że trafiłaś na Danusię, naszego dobrego duszka i Szefową. Ona już nie jednej z nas pozwoliła zaistnieć .
    A że jesteś wspaniała, ciepłą osobą to dziewczyny polubiły Cię od razu. I okazują to właśnie w postaci takich prezentów. Nie zazdroszczę tylko cieszę się razem z Tobą.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulka, czuję się dokładnie jak w rodzinie. Dowody sympatii są wspaniałe i ta akceptacja właśnie: to, że nikogo nie dziwi, że babka w średnim wieku "bawi się" papierkami, kupuje i zbiera jakieś dziwne "nieużyteczne" rzeczy i rozdaje swoje wytwory na prawo i lewo. Poznanie Danusi było dla mnie błogosławieństwem, bo praktycznie w jeden sobotni wieczór przeprowadziła mnie sprawnie przez proces tworzenia bloga i udzieliła mi mega wsparcie i motywację. Jak zresztą Wy wszystkie tutaj, cudowne, wspierające Babeczki.
      I wiesz, Aniu, co jeszcze tu jest niezwykłe: że nikt nikomu nie zazdrości, nie ma rywalizacji na punkcie robienia lepszych prac, każdy się wspiera i potrafi dostrzec to, że każde rękodzieło jest wspaniałe, wyjątkowe i zawiera kawałek włożonego serca. Kocham być TUTAJ.
      Ściskam Cię do ostatniego tchu i zasypuje buziakami:)

      Usuń
  22. Małgoś, prezenty dostałaś przepiękne. Nie wiedziałam, że aż tak uwielbiasz motyle :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniś, dziękuję z serca. A motyle kocham miłością obłędną od najwcześniejszego dzieciństwa, gdy ledwo nauczywszy się czytać studiowałam z zapałam "Atlas motyli". Kocham też ptaki, choć ich motyw nie pojawia się praktycznie w moich pracach.
      Całuję serdecznie:)

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Wspaniałe prezenty, Agnieszko.
      Pozdrawiam Cie i przesyłam całuski:)

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście piękności, Basieńko.
      Całuski serdeczne:)

      Usuń
  25. Małgosiu, tyle motyli do Ciebie przyleciało! Same cudowności :-)
    Tu nie trzeba zastanawiać się czym i czy się zasłużyło :-)
    Tak, dobroć jest nieśmiertelna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, same motyle radości, sympatii i przyjaźni do mnie przyfrunęły.
      Przesyłam najserdeczniejsze uściski:)

      Usuń
  26. I prezenty piękne i wiersz. Te ażurki od Lidki są jak marzenie. Podoba mi się zdanie "Żebym nie straciła swojej okrągłej formy" - widać, że masz dystans do siebie.

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, dystansu do siebie mi nie brakuje i nie mam oporów, żeby z siebie pożartować:)
      Pozdrawiam cieplutko i przesyłam buziaczki:)

      Usuń
  27. Piękna wymianka, godna pozazdroszczenia, jesteście niesamowite! podziwiam i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, dziękuję i pozdrawiam naj-naj-najserdeczniej:)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...