poniedziałek, 25 lipca 2016

Album „Alicja w Krainie Czarów”

Witam Was, kochane Babeczki!

Tym razem zapraszam do wspólnego obejrzenia albumu, który nazwałam „Alicja w Krainie Czarów”. Koncepcja takowego chodziła mi po głowie od jakiegoś czasu, w zasadzie odkąd zakupiłam kolekcję papierów „Marzenia Alicji” ze Studia 75. Kolekcja piękna i o wymownej nazwie, ale jednak brakowało mi czegoś konkretnie związanego z bohaterką Lewisa Carrolla. Od czego wszak mamy Internet i drukarkę? Z zasobów sieciowych pochodzą wszystkie obrazki, tagi i bileciki związane z Alicją i innymi bohaterami (oprócz dwóch jokerów, które zostały mi ze starej talii kart). Do tego kilka cytatów, nie za dużo, bo chciałam, żeby obdarowana sama mogła sobie poczynić zapiski w tym albumie. I już oglądamy. Na okładce przemyciłam motylka (mój znak rozpoznawczy):


A oto środek naszej Krainy Czarów. Tradycyjnie każda kartka jest jednocześnie kieszenią.




Mamy wodospad, ostatnio bardzo przeze mnie lubiany. TUTAJ jest filmik wyjaśniający jak go wykonać (jest niezwykle prosty).




















I tylna okładka, dzięki której już wiecie, że album trafił do rąk…


Jadzi mojej kochanej, która sama jest istną Alicją z Krainy Czarów. Album od A do Z był tworzony z myślą o niej – jako dar serca i podziękowanie za wszystko…

A Wam dziękuję za wspólne oglądanie albumu i za Waszą obecność na moim blogu, a i w pewnym sensie także w moim życiu… i serdecznie pozdrawiam,
Gosia

Ps. W następnym poście pokażę Wam co też wyszło z kursikowego albumu:)
 

 

81 komentarzy:

  1. UROCZY albumik:)
    Jadzia jest zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu piękne podziękowanie. Masz racje w 100% Jadzia to "Alicja z krainy czarów"
    Bardzo oryginalny pomysł na album. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, jej czary wiele zmieniły w moim życiu i za to będę zawsze wdzięczna. Jak i za każdą osobę, z którą nawiązałam kontakt dzięki temu blogowi.
      Ściskam, kochana:)

      Usuń
  3. Jadzia nasza to taka magiczna Alicja a albumik wspaniały :))))zresztą obie jesteście zaczarowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadzia to Alicja i moja mistrzyni albumowa.
      Całuję, Basieńko.

      Usuń
  4. Gosiu, przepiękny album!
    Widać, że tworzony całym sercem :)
    Podziwiam i pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, to prawda - w każdy album wkładam wiele serca i niemal "spalam się" przy jego tworzeniu.
      Ściskam serdecznie:)

      Usuń
  5. Oj Gosiu cudny, mało mnie ostatnio 😢 ale tak dziwny czas nastał, nie mam kiedy w nos się podrapać, dzisiaj u mnie upał niemiłosierny, zapas lodów córce uzupełniłam😆 Tulam Cię Sis do swego serducha buziolki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sis kochana, już zaczęłam tęsknić za Twoimi wpisami, które przeganiały wszelki smutek z mego serca. U mnie też upał i lodowa reanimacja.
      Tulę z całych sił i zasypuję buziakami<3

      Usuń
  6. Cudny jest ;) No brak mi słów Gosiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rajuśku, cudeńko, cudeńko, cudeńko. Zatkało mnie z wrażenia więc nic więcej nie napiszę :) Buziam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liduś, dziękuję za tak spontaniczną reakcję:):):)Tulę mocno<3

      Usuń
  8. Piękne motywy z Alicji i kolory :-))) Ten wodospad mnie męczy ,muszę go wykonać w wolnej chwili -jest bardzo efektowny :-D Pozdrawiam serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, zrób wodospad koniecznie. Ja się długo na niego czaiłam, a jak raz zrobiłam, to "wsiąkłam".
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  9. Ooo jest i on! Już się nie umiałam doczekać cóż tym razem wymyśliłaś i oh jestem zachwycona każdą stroną , no Gosiu mogę Cię spokojnie nazwać mistrzynią albumów , cudeńko! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saruś, dziękuję z całego serca. Aczkolwiek do mistrzostwa jeszcze dłuuuuga droga przede mną.
      Tulę mocno:)

      Usuń
  10. Przepiękne albumy tworzysz :) Można ogladać w nieskończoność i nigdy się nie znudzi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu, nie ukrywam, że to cieszy...
      Całuski:)

      Usuń
  11. Cudowny Małgosiu!
    Jadzia jest równie wspaniałą Osobą jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  12. bajka! :-)
    z przyjemnością pozglądałam wszystkie karty

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejne dzieło rękodzielniczej sztuki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, kłaniam się w pas w podzięce.
      Buziaczki:)

      Usuń
  14. Przepiękny album, oj sama bym chciała kiedyś taki dostać, ale na pewno bym go nie zapisała tylko podziwiała :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, cieszę się, że album Ci się podoba. Będę organizować różne candy z albumami w roli głównej, więc zapraszam. Poza tym u mnie nigdy nie wiadomo kiedy narodzi się nowy pomysł i kogo spontanicznie album "wybierze sobie" na właściciela:):)
      Tulę serdecznie.

      Usuń
  15. wymiękłam....Co za cudo! Super, że mogłam choć poogladać całość....Ogrom pracy i talentu - gratuluję! CUDEŃKO!!!!!!! Brak mi słów...... Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, kłaniam się kapeluszem do samej ziemi za te słowa i pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  16. Cudny album :) w pełni zasłużyła Jadzia nasza kochana na niego :) Pięknie wszystko Gosieńsko skpomponowałaś :)
    Uwielbiam Alicję z Kariny Czarów, a szczególnie Kota i Kapelusznika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulciu, to prawda - Jadzia zasługuje na wszystko, co najlepsze i najpiękniejsze.
      Ja tez lubię Kapelusznika:)
      Całuski.

      Usuń
  17. Gosiu Kochana, cóż mogę powiedzieć?... UWIELBIAM!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu, album jest rewelacyjny.
    Na Twoje prace to się napatrzeć nie mogę :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, z całego wdzięcznego serca Ci dziękuję.
      Tulę serdecznie:)

      Usuń
  19. Gosieńko! Wszystko co tu nam pokazujesz to istne Dzieła Sztuki. Album Przecudnej Urody, oczu od niego nie można oderwać - Pozdrawiam Cię Serdecznie i Miłego Dnia Ci Życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiuniu, gdzież tam dzieła sztuki. Po prostu wytwory pasji i serca, to wszystko.
      Bardzo Ci dziękuję za wspaniałe słowa i tulę mocno.

      Usuń
  20. No i kochana,zabrałaś mnie w podroż do Krainy Czarów ... Cudowny album!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgoś, dziękuję serdecznie. A do Krainy Czarów zawsze warto się wybrać - jako odskocznia od codzienności.
      Ściskam:)

      Usuń
  21. Małgosiu jak zawsze przepiękny jest ten albumik , Kolekcja papierków świetna, swoją droga te albumiki są bardzo papierożerne :-) Sporo go trzeba na stworzenia takiego cuda.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję. Co do papierków to masz rację - idzie ich bardzo dużo na albumy. Ale ja już mam skrzywienie - zbieram każdy papierek, a nawet najmniejszy jego skrawek (często łączę takie skrawki, ukrywając miejsca łączenia pod kieszonkami, koronkami itd.)I drugie skrzywienie - potrafię odmówić sobie kupienia niemal wszystkiego, byle tylko w zamian nabyć jakieś ładne papierki:)
      Całuję serdecznie.

      Usuń
  22. Wspaniały jest Gosiu, prześliczny!!! I tyle w nim zakamarków:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogę się napatrzeć. Świetna robota i jaka urokliwa. Pozdrawiam serdecznnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, z serca dziękuję i przesyłam wielki pakiet uścisków i całusów.

      Usuń
  24. Juz wszystkie achy i ochy zostały powiedziane. Nie mam już co napisać. Po prostu wspaniały kolejny album :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny albumik Małgosiu!!! Pozdrawiam cieplutko!
    Uściski przesyłam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, całym sercem dziękuję i pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  26. Gosiulko, kiedy Ty robisz te albumy? Przecież to pracochłonne? Ten jest wyjątkowo piękny;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, z nadejściem września moja wydajność albumowa spadnie. Mogę je robić w takiej ilości dzięki wakacjom:)
      Całuski, Gosiaczku.

      Usuń
  27. Gosiu, odebrało mi mowę... jestem zauroczona Twoimi albumami i bardzo dziękuję Ci za dwa poprzednie kursy, może kiedyś skuszę się na wykonanie albumu. Alicja jest przepiękna! Taka wersja albumu sprawia, że człowiek ma ochotę codziennie, godzinami go oglądać! Dopracowałaś albumik w każdym calu. I ten wodospad! Wow! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, bardzo, bardzo dziękuję! Staram się, by każdy album był dopracowany:)
      Całuski serdeczne.

      Usuń
  28. patrzę i patrzę i napatrzeć się nie mogę na te cudności!

    OdpowiedzUsuń
  29. Prezpiękny album! To bardzo wzruszająca pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ludko. Chciałam, żeby właśnie taka była.

      Usuń
  30. Album jest wprost cudowny. Podziwiam jak potrafisz to wszystko połączyć w gustowną i piękną całość. Jestem pod dużym wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję Ci serdecznie i pozdrawiam całym sercem.

      Usuń
  31. Odpowiedzi
    1. Thanks a lot, I'm glad you like it. (sorry, I don't know Italian)

      Usuń
  32. Zjawiskowy album,obejrzałam u Jadzi i postanowiłam Ciebie odwiedzić 😊 Tylko pogratulować pomysłowości i talentu.
    Pozdrowienia zostawiam 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, witam Cię w takim razie serdecznie i cieszę się, że spodobał Ci się mój album.
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  33. cudowny i bajkowy, jak sama Alicja..Piękny prezent dla Jadzi :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Widziałam u Jadzi filmik. Jak dla mnie arcydzieło! Kochana masz mega talent! Te detale poprostu powalają :* cudoooooooownosci :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Jest absolutnie cudowny. Zazdroszczę Ci tych kolorowych wydruków, bo ja barwnej drukarki nie posiadam. I dziękuję za link do filmu, bo tej formy jeszcze nie opanowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, Holly i przesyłam ciepłe pozdrowienia:)

      Usuń
  36. Twój blog odkryłam niedawno i non-stop do niego wracam. Tyle pięknych rzeczy do podziwiania. ten album to po prostu DZIEŁO SZTUKI.
    Ja dopiero raczkuję w dziedzinie scrapbookingowej i możliwość oglądania takich pięknych rzeczy jest dla mnie czymś niesamowitym i dużą lekcją.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Agnieszko droga, dziękuje Ci serdecznie za tak miłe słowa i witam Cię u siebie z otwartymi ramionami.
    Widzisz, a ja z kolei u Ciebie zachwycam się haftowanymi ikonami, które są dla mnie cudem nie do pojęcia (niestety mnie igła bardzo nie lubi:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...