wtorek, 28 lutego 2017

Trochę inne kształty czyli książka i pudełka

Witajcie, kochane!

Dziś wpadam szybciutko, żeby Wam pokazać kartki wielkanocne nieco inne niż moje dotychczasowe „płastugi”. Najpierw powstała kartka – książka na gotowej bazie, którą wygrałam w candy u Gosi. Kartka raczej do osobistego wręczenia niż do koperty.



Po lewej stronie będą wklejone życzenia.



Są też dwie kartki – pudełka. Pierwsza z nich pełna niezapominajek…




… a druga fiołków.





One z kolei spokojnie zmieszczą się w kopercie.


Pozdrawiam Was serdecznie i przesyłam Wam powiew wiosny, która już prawie nadeszła,

Gosia




78 komentarzy:

  1. Piękne kartki szczególnie fiołkowa bardzo mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko Małgosiu 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka- rewelacja- i te jajeczka w środku :) Pudełeczka niesamowite- ja jeszcze takich nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Niezapominajkowa oczywiście najcudowniejsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ulciu. Niezapominajki i fiołki oczywiście od Ciebie:)

      Usuń
  4. Witaj Małgosiu <3 wreszcie znalazłam odrobinkę czasu na spacer po Twoim cudnym blogu ! Jak zawsze jestem oczarowana i odpoczywam wśród prześlicznych prac !!!Wszystkie są piękne, ale książka mnie zaczarowała !!! Dobrego wieczoru, ściskam i mocno przytulam do serducha <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Podpisuję się pod komentarzem Elżbiety:-) jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki ! Fioletowa najpiękniejsza :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi również ta fiołkowa bardzo przypadła do gustu. Ale asą również urocze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu genialne są te karteczki. Te pudełeczka są super pomysłowe.Może jakiś kursik dla laików?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosiu. Obiecuję, że kursik będzie.

      Usuń
  9. Kartki-pudełka są śliczne, ale księga jest genialna! To gniazdko z jajeczkami jest takie słodkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż, dla mnie to nadal niepojęte jak można poskładać boxa :-). Obie wersje świetne!
    Bardzo podoba mi się środek pierwszej kartki - cudny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace, Gosiu Droga- składaczki oczywiście to moi faworyci.Buziaki gorące :) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne karteczki, miałabym problem aby wybrać tą jedyną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mateńko! Małgosiu, te Twoje pudełeczka są tak śliczne, aż napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie to wygląda, bardzo mi się podoba! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiesz Małgosiu, za każdym razem jak do Ciebie zaglądam, to wiem że się nie zawiodę. Tak jest i tym razem, no po prostu cuda stworzyłaś :):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe bardzo ciekawe efektowne kartki

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu, jakie piękne cudeńka:)
    Widziała na którymś z blogów kurs na taką kartkę - książkę...przymieram się do niej jak sójka za morze:) Ale jak zobaczyłam Twoją to jednak stwierdziłam, że muszę spróbować - bo tak pięknie wygląda:)
    A pudełka są urocze - takie radosne:)
    Ściskam Cię Gosieńko mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agaciu.
      Ja bym się chyba takiej kartki nie podjęła zrobić od podstaw, ale, że dostałam gotową bazę do posklejania, to dałam radę:)

      Usuń
  18. Gosiu cudne wszystkie!! Ta niezapominajkowa urzekła mnie całkowicie!! Kurczę, jak Ty je robisz?? Może jakiś kursik? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Grubas faktycznie gruby a skladaczki podziwiam ze tak pięknie wszystko sie składa, swietny efekt Gosiu:):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosieńko! Cudowne karteczki i jakie pomysłowe - Pozdrawiam Cię Bardzo Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! cudowne karteczki! a te składane i do koperty - wow! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosia tak nie można ,wpadasz szybciutko rzucasz bombowe prace, a ja siedzę i wgapiam się w ekran,wgapiam i wgapiam,a syn chce odzyskać mój laptop,na swoje potrzeby.
    Piękne karteczki,cudeńka robisz :)
    Pozdrawiam kochana najmilej,buziak wielki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Małgoniu.
      Mam nadzieję, że Twój syn mi wybaczy:)

      Usuń
  23. fantastyczne kartki!!! piękne wiosenne klimaty:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartki pudełka bardzo podobają mi się. Szczególnie z niezapominajkami. Nigdy takich nie robiłam. Wszystko jeszcze przede mną. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. cudne karteczki Małgoś :)
    skąd bierzecie te małe jajeczka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu.
      Jajeczka dostałam od Gosi i Anitki.

      Usuń
  26. Świetne są te kartki pudełeczka, a książka rewelacyjna, SUPER !!! Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie bomba, ale jak Ty to robisz, że można to złożyć na płasko? Pięknie sobie wymyśliłaś. Gratuluje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, dziękuję. Zrobię kursik i wszystko wyjaśnię:)

      Usuń
  28. Wspaniałe prace! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  29. Super radosne i wiosenne boxy ale to książką się zachwycam, jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gosieńko śliczności. Każda jedna karteczka ma swój niepowtarzalny urok i te kolorki... Buziaki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudeńka :) Wszystko takie precyzyjne, delikatne i gustowne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gosiu jestem pod wrażeniem w szczególności pudełeczkowych karteczek , są tak piękne, że nie mogę się napatrzeć :)

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. No Kochana! Zbieram szczękę z podłogi! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  34. Niesamowity pomysł z tą kartko-książką. Naprawdę, jestem nią oczarowana. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Są przepiękne, zwłaszcza pudełka skradły me serce.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...