czwartek, 7 lipca 2016

Lipcowy ślub

Witajcie, kochani!

Tym razem już nie albumik, tym razem karteczka:) Poprosiła mnie o jej wykonanie koleżanka z pracy, która wybiera się na lipcowy ślub. Od razu zgłaszam ją na ślubne wyzwanie w Gosikowym Zakątku.


A kartka prezentuje się tak:


Użyłam czerpanego papieru z wtopionymi płatkami róż.


W środku oczywiście miejsce na szeleszczący prezent.


I jeszcze zbliżenie na kwiatową kompozycję.

 
Na koniec mały bonus. Ponieważ w kilku komentarzach pod poprzednim postem wyczytałam, że podoba się Wam „firankowa falbana” na okładce albumiku, narysowałam rysunek poglądowy do jej wykonania. Potrzebujemy kawałka papieru dwustronnego o wymiarach 12 na 4 i pół cala. Następnie przycinamy jeden z krótszych boków, by wynosił 1 cal. Myślę, że rysunek w miarę czytelnie to prezentuje:) Potem bigujemy kolejno co: 1 cal, 3 cale, 4 cale, 6 cali, 7 cali, 9 cali, 10 cali i 11 cali. 


Na koniec zaginamy fałdy na zmianę: jedną do przodu, drugą do tyłu itd. I przyklejamy. Myślę, że dość dobrze widać całość na tej imieninowej kartce:


Mam nadzieję, że przyda się Wam ten firankowy kursik. A tymczasem przesyłam ciepłe uściski,

Gosia

62 komentarze:

  1. Karteczka ślubna piękna:) kursik również się przyda, zawsze jakieś urozmaicenie pracy, super sprawa! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, Madziu i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, eh ,że nam nikt takiej nie sprezentował ;)
    A kursik świetny ! Na pewno się przyda w scrapkowych zmaganiach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka, we wrześniu sąsiadka będzie szła na ślub do brata i mam przygotować kartkę, będę musiała coś wykombinować, a kursik przyda się, przyda, dziękuję :) i pozdrowionka przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko, dziękuję serdecznie. A może wykorzystasz tą firankę na kartce ślubnej:):):)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj sis kochana ta firaneczka mega mega kiedys jak się naumie to zrobię 😅 a ślubna słodziutka {TBP} pchełka 😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, pchełciu kochana. Koniecznie zrób firanę, mówię Ci co za frajda! Całuski dla mojej sis {PBT}

      Usuń
  8. Gosiu, cudeńko!
    Śliczne są te kwiatki i perełki :)
    Kursik bardzo jasny, dziękuję :)
    Cieplutko pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, dziękuję serdecznie i ściskam Cię z całych sił:)

      Usuń
  9. Karteczka piękna!
    Kursik też się przyda, może w końcu wyjdę z kartkami poza tę jedną stworzoną sztukę ^^'
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kochana, zrób koniecznie firanę,jest bardzo prosta:)
      Uściski:)

      Usuń
  10. Małgosiu, Karteczka jest prześliczna! Dziękuję za zgłoszenie jej do zabawy. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko, dziękuję i cieszę się, że karteczka trafiła do Twojej zabawy.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  11. Bardzo fajny i czytelny kursik. A karteczka ślubna świetna. A mam taki sam komplet strojów ślubnych jak na Twojej karteczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liduś, miałam takich komplecików zakupionych z dziesięć:) Cieszę się, że karteczka Ci się podoba.
      Całuski:)<3

      Usuń
  12. Małgosiu jak zawsze wychodzę uśmiechnięta i zadowolona! Kocham tu wracać bo serce i oczy się radują !!! Swietny kursik i ta karteczka !!! jestem oczarowana !!!Ściskam mocno i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluś, z głębi serca dziękuję za miłe słowa i zawsze zapraszam.
      Pozdrawiam i ściskam<3

      Usuń
  13. Małgosiu, karteczka ślubna jest cudowna , kompozycja kwiatowa mnie urzekła. Życzę powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, dziękuję Ci z całego serca i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Przepiękna karteczka!!! Pozdrawiam cieplutko!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna, bogata w szczegóły karteczka! Firanę na pewno odgapię, ostatnio jakoś zrobił się bum na karteczki, więc będzie okazja;) Dziękuję:)
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anusia, dziękuję i odgapiaj firanę koniecznie:)
      Uściski mocne i serdeczne")

      Usuń
  16. Dziękuję za kursik skorzystam z pewnością :-))) Śliczna kompozycja kwiatowa na kartce ślubnej :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewciu, korzystaj koniecznie:)
    Dziękuję i pozdrawiam cieplutko)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne karteczki, obydwie :) A kursik zawsze mile widziany :)
    Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję serdecznie i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  19. Świetna jest para młoda ,a karteczka przepiękna .Ty masz wszystko dopracowane w tych kartkach,że człowiek chciałby się doczepić a nie ma do czego haha:)
    Gosiu widzę moją karteczkę ,piękna Ci ona oj śliczna.
    A wiesz,że falbaneczki już wykorzystałam ,tylko w innych rozmiarach,tak jak Ci wcześniej pisałam pomysł wykorzystam i tak też się stało.Na razie niestety nią się nie pochwalę ,bo nie będzie niespodzianki dla ...ups bo się wygadam haha :)
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Danulka, dziękuję i cieszę się, że falbaniastą wykorzystałaś, aż jestem ciekawa, ale rozumiem że niespodzianka musi być:)
    Całusy gorące i serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu śliczna karteczka :) powodzenia w wyzwaniu u Gosieńki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu ! karteczka jest cudowna,A kursik wspaniały - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, dziękuję Ci i pozdrawiam całym sercem:)

      Usuń
  23. Śliczna karteczka!! Kursik na falbankę czytelny:)) dziękuję, z pewnością skorzystam z tego pomysłu, bo ślicznie prezentuje się na karteczce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosiu i cieplutko pozdrawiam. Miłego falbankowania:)

      Usuń
  24. Małgosiu świetna ta karteczka a ten kursik na firaneczkę świetny jest. Na pewno kiedyś wykorzystam bo daje świetny efekt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję i mam nadzieję, że firankowanie Ci się spodoba:)
      Całuski i uściski:)

      Usuń
  25. Śliczna karteczka. Super kompozycja. A te ubranka ślubne też sama wycinasz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tinko. Nie, komplet takich ubranek kupiłam na Allegro, one są w ogóle całe z materiału, nie z papieru, choć na zdjęciach tego nie widać.
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  26. Kartka przepiękna, powodzenia w wyzwaniu. Z kursu może kiedyś skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu, cudna kartka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgosiu, karteczka prześliczna, ta kompozycja kwiatowa, eh !!! no i kursik pewnie niejednej się przyda !!! ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Agatko, dziękuję i całuję - pozdrowienia znad kubka herbatki z żeń-szenia:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna karteczka! Kursik przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale piękna karteczka :)
    Też kiedyś użyłam tej aplikacji ślubnej :) nawet jeszcze mam chyba w zasobach mych :)
    Cudna :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna karteczka-bardzo mi się podoba ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...