niedziela, 30 kwietnia 2017

Kwitnąca kartka i Liebster Award razy dwa


Witajcie, moje drogie!

Dziś pokażę Wam pełną kwiatów kartkę, na której przysiadły dwa motyle. Taka powinna być właśnie wiosna, prawda? Tymczasem wiosna gdzieś się zapodziała i już mi za nią tęskno.

A kartka to składaczek, który oczywiście pięknie składa się na płasko. Na imieniny stryja Marka – wielbiciela ukwieconych ogrodów.






Poza tym po raz kolejny otrzymałam nominację do Liebster Award i to od dwóch osób.


Pierwsza jest od Ewy Jurewicz. Ewciu, dziękuję za nominację i odpowiadam na Twoje pytania: 
  1. Dlaczego założyłaś bloga? Namówiły mnie do tego Jadzia z Danutką. Poza tym chciałam być jedną z Was…
  2. Czy lubisz pisać o swoich pracach czy raczej wolisz pokazać zdjęcia? W zasadzie lubię i jedno, i drugie. 
  3. Co Cię denerwuje na blogach które odwiedzasz? Nic mnie nie denerwuje. Uważam, że każdy ma prawo prowadzić bloga po swojemu. Jeśli coś by mi nie przypadło do gustu, po prostu nie bywałabym na takim blogu. 
  4. Jakiej techniki chciałabyś się nauczyć? Szydełkować! Próbowałam się nauczyć już kilka razy i nic – szydełkowa dysleksja. 
  5. Kiedy czujesz się szczęśliwa? Często, gdyż wiele mi do szczęścia nie potrzeba. Na przykład: gdy budzę się rano, a za oknem koncertują ptaki. Gdy ktoś uśmiechnie się do mnie. Gdy jem coś dobrego. Gdy prowadzę długą, szczerą rozmowę. Gdy mogę kogoś obdarować. Gdy widzę tęczę. Gdy myślę o bliskich mi osobach. Ogólnie jestem szczęśliwa, bo żyję tu i teraz, a mogłoby mnie nie być w ogóle, albo mogłabym na przykład mieszać w kraju ogarniętym wojną. Po prostu cieszę się życiem. 
  6. Jaki jest Twój sposób na odpoczynek? Tworzenie z papieru, czytanie książek, długi spacer z głową w chmurach. 
  7. Czego się boisz najbardziej? Śmierci bliskich osób i wojny. 
  8. Czy poznałaś lub chciałabyś poznać w realu swoich blogowych znajomych? Poznałam Ewcię z bloga „Mulinowanie i inne wariactwa”, która miesza w sąsiedniej miejscowości. Oczywiście, że chciałbym poznać też inne blogowe koleżanki, niektóre nawet bardzo. 
  9. Jakie prezenty sprawiają Ci najwięcej radości? Zrobione własnoręcznie, bo w nich jest cząstka serca. Lubię też niespodzianki. 
  10. Czy często tworzysz "do szuflady"? Teraz już nie. 
  11. Co chciałabyś powiedzieć czytelnikom swojego bloga? To co zawsze: dziękuję, że jesteście. Dziękuję wszystkim: stałym bywalcom i gościom zaglądającym tylko od czasu do czasu. Tym, którzy są ze mną od początku i tym, którzy dołączyli późnej. Tym, którzy bywali ale przestali i tym, którzy może dopiero kiedyś tutaj zabłądzą.

Następna nominacja jest od Au-une. Agnieszko, oto moje odpowiedzi na Twoje pytania (niektóre pytania padły już powyżej, więc odpowiedzi się powtórzą):
  1. Co cię najbardziej relaksuje? Tworzenie z papieru, czytanie książek, długi spacer z głową w chmurach. 
  2. Czego się najbardziej boisz? Śmierci bliskich osób i wojny. 
  3. Ulubiony film. Nie mam ulubionego. Lubię musicale, filmy przedwojenne i historyczne oraz religijne i filozoficzne. 
  4. Ulubione słodkości. Wszystkie, jakie tylko istnieją:) 
  5. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem? Namówiły mnie do tego Jadzia z Danutką. Poza tym chciałam być jedną z Was… 
  6. Gdzie szukasz inspiracji? Najczęściej we własnej głowie, czasem w sieci. 
  7. Jakie jest Twoje największe marzenie? Pojechać jeszcze raz do Ziemi Świętej. 
  8. Kawa czy herbata? Herbata, kawy nie piję. 
  9. Książka czy czytnik? Zdecydowanie książka – ten zapach, szelest przewracanych kartek… 
  10. Ulubiony dzień tygodnia. Sobota. 
  11. Czy jest jakaś technika, której chcesz się nauczyć? Szydełkowanie. Ale nie mam już nadziei, że mi się uda:)

Kochane, a ja nominuję po prostu wszystkich gości mojego bloga, którzy będą mieli ochotę odpowiedzieć na pytania, które zamieściłam poprzednio: TUTAJ.

Pozdrawiam Was z głębi stęsknionego za wiosną serca,

Gosia

63 komentarze:

  1. Małgosiu, na wiele pytań odpowiedziałabym podobnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szydełkowanie jest proste - haha :) Myślę, że dasz radę :) Trzymam kciuki i pozdrawiam :)
    Aha, zapomniałam napisać, że kwiatowa karteczka jest cudna :) Pa !

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka Małgosiu jest cudowna :) Papiery boskie!
    Jak się w końcu spotkamy to przyjadę z szydełkiem i Cię nauczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, jeśli Ci się uda pokonać moją szydełkowa ignorancję, to wystąpię do władz miasta o budowę Twojego pomnika przy mojej ulicy:)

      Usuń
  4. Karteczka przecudowna Skarbie. Gratuluję wyróżnienia ;)Całuję i dziękuję, że jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana. Jeśli chodzi o blogosferę - jestem, bo Ty jesteś.

      Usuń
  5. Wspaniała kartka! Dla miłośnika ogrodu idealna.
    Gratuluję nominacji:) Dzięki nim mogłam poznać Cię bardziej. Szkoda że mieszkasz tak daleko, poćwiczyłybyśmy z szydełkiem;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulka, dziękuję. Też żałuję, że nie mieszkamy bliżej, niezależnie od szydełka.

      Usuń
  6. Gosiu tylko pozazdrościć stryjkowi takiej pięknej wiosennej karteczki. Cudnie wyglądają te kwiatki w niej.
    Fajnie się czytało info o tobie. Pozdrawiam i dużo słonka życzę na majówkę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agnieś. Oby życzenia słoneczka się spełniły, bo na razie strasznie zimno.

      Usuń
  7. Małgosiu karteczka cudowna.
    Jak miło było poczytać odpowiedzi ,zawsze coś tam się nowego dowiedziałam o Tobie .
    Udanego weekendu ,buziole

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu, składaczek wyszedł bajecznie!
    Też jestem szydełkowym beztalenciem, a bardzo chciałabym się tej techniki nauczyć :) Fajnie jest móc się o Tobie dowiedzieć czegoś nowego :)
    Uściski posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały ogród podarowałaś Stryjowi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu, karteczka przepiękna, podziwiam za te pomysły! Fajnie Cię bliżej poznać! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna karteczka! Miło bardzo poczytać tyle ciekawych rzeczy i poznać Cię nieco bliżej! Pozdrowienia i uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu, chyba tą piękną, kwiecistą karteczką na dobre przywołałaś wiosnę, bo u mnie dziś słonecznie, choć jeszcze chłodno.
    Miło poznać Cię znów troszkę bardziej :-)
    Słonecznej majówki życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Iwonko. Cieszę się, że choć u Ciebie pojawiła się wiosna, bo u mnie nadal strasznie zimno. Ale nie tracę nadziei.

      Usuń
  13. Przepiekna,kolorowa karteczka ...taka niespotykana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kartka 😍
    Gratuluję wyróżnienia i mam podobne obawy, lęki ☹ i tez zazdroszczę szydełkującym dziewczynom
    Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Madziu. Fajnie, że istnieją osoby, które myślą i czują podobnie.

      Usuń
  15. Cudna karteczka!
    Miło Cię bliżej poznać!

    Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, serdecznie.
      Mam małą prośbę - czy możesz podać swoje imię. Przejrzałam stronę "Parka" i bloga i nie znalazłam, a nie lubię traktować swoich miłych gości bezosobowo.

      Usuń
  17. Gosieńko! Karteczka jest przeurocza,Pięknie Ci wychodzą te składaczki.A czytając twoje odpowiedzi miałam okazję Cię lepiej poznać - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczka cudna miło troszkę się o tobie dowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgoś, karteczka piękna! Rzeczywiście wiosenna;)No, ale Ty jesteś mistrzynią wszelkich ,,składaczków", albumików etc. Ja w tym temacie jestem po prostu ,,zielona"... Świetnie dałaś sobie radę w odpowiedziach;)dzięki temu, wiemy o Tobie więcej;) Przepraszam, że ostatnio rzadko u Ciebie bywam, ale nawet nie mam ochoty na pisanie swoich postów, pomimo że mam dużo do pokazania... Po prostu nie mam ochoty...Chociaż i czasu też mi trochę brakuje...Ale zawsze widzę, co robisz, bo zaglądam;) Pozdrawiam Cię Gosieńko gorąco i przesyłam buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Małgoś, serdecznie. Cieszę się, że do mnie zaglądasz i rozumiem, jak to bywa z komentarzami, więc się wcale nie przejmuj.

      Usuń
  20. Małgosiu, gratuluję Ci wyróżnień:) Za ciepło, które stąd od Ciebie płynie najbardziej Ci się należą i za piękne prace:)
    Na większość pytań odpowiedziałabym podobnie:)
    A kartka piękna:) Uściski przesyłam i dziękuję,że zaglądasz do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ludeczko. Fajnie, że kolejna osoba myśli i czuje podobnie.

      Usuń
  21. Małgosiu ależ radosną i piękną kartkę stworzyłaś. Buzia aż sama się uśmiecha na jej widok:)
    I znów coś więcej o Tobie wiem:):)
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agaciu. Cały czas mam nadzieję, że w wakacje poznamy się w realu.

      Usuń
  22. Sis kochana, taki zwariowany czas, że mam zaległości nawet u Ciebie :((((
    Zaglądam z telefonu ukradkiem w pracy, kiedy akurat nikogo nie ma, dziś jest wolny wieczór myślę nie ma bata, muszę dłubac i już!!!!!!
    karteczka dla stryja chyba zaczarowała w końcu wiosnę, dziś było słonecznie.
    Oj wstyd mi, ja nie mam odwagi jakoś na Wasze pytania odpowiadać, nie wiem, może kiedyś- nie gniewaj się, że narazie cicho u mnie w tej kwesti..
    Buziaki sis kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sis kochana, wszystko rozumiem i wszystko jest OK. Uważaj, żeby nie podpaść w pracy zaglądając ukradkiem do telefonu:)
      Oby wiosna na dobre zagościła u nas!
      Ściskam mocno.

      Usuń
  23. Piękna karteczka! :) Cieszę się, że odpowiedziałaś na pytania ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Karteczka Gosiu sliczna! A odpowiedzi miło było poczytać i cis wiecej o Tobie sie dowiedzieć:) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Składaczek jak zwykle zachwycający, wyróżnień gratuluję. Wiesz, że z szydełkiem mam podobnie? A marzy mi się szydełkowe etui na tablet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, dziękuję. Tak, szydełko to czarna magia:)

      Usuń
  27. Dziękuję Małgosiu, że zechciałaś odpowiedzieć na moje pytania. Utwierdziłam się w przekonaniu, że jesteś wspaniałą, ciepłą osobą i nosisz w sobie mnóstwo radości.
    Karteczka wyszła wspaniale - jest jak piękna wiosna, której tak bardzo nam brakuje. Przesyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam te Twoje składaczki :) Rozpływam się nad detalami tych cudów, a ten jest ukwiecony pięknie :)
    A wyróżnień gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gosiu karteczka zachwycające!
    Gratuluję wyróżnień :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kartka jest ekstra , bardzo mi się podoba :**

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna kartka.
    Miło było się dowiedzieć czegoś więcej o Tobie.
    Aż tak źle z tym szydełkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, wręcz tragicznie. A tak bym chciała...

      Usuń
  32. Małgosiu ten składaczek jest bombowy!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...