środa, 19 kwietnia 2017

Na urodziny Agatki

Witajcie, moje kochane!

Na urodziny Agulka – wspaniałej blogowej koleżanki, powstał taki oto muzyczny notesik:


























Nie mogło też zabraknąć kartki. Składaczek, który bez problemu wchodzi do koperty:






Agatko, jeszcze raz sto lat dla Ciebie!

Przy okazji dziękuję, za kolejne karteczki:

Karolince – za baranka, symbol naszego Odkupiciela.


Wandzi – za jajo otoczone quillingowymi niezapominajkami.


Ewince – za składaczek z zajączkiem i kwiatem wiśni.


A dla Was wszystkich przesyłam serdeczne uściski i mnóstwo buziaczków,

Gosia

Ps. Pada… hmmm…. śnieg.

74 komentarze:

  1. Muzyczny notesik i karteczka są urocze i trafiły do wspaniałej Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu notesik cudny , jak tylko Ty potrafisz , kartka równie piękna.
    No i dostałaś super kartki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny notesik i jak widzę nie zabrakło w nim również motylków :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ten muzyczny notesik ale karteczka składak jest rewelacyjna. U mnie co prawda nie pada ale zimno jak diabli i szaro za oknem. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Notes - rewelacyjny!!!!!!!
    I kartka super, ma fajną formę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny notesik i karteczki też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ledwo zaczęłam zachwycać się notesem (jest piękny),zobaczyłam składaczek - jest cudowny. I u mnie wczoraj garstka śniegu spadła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności 😍 notes miód 🍯 malina 📓😁
    Współczuje śniegu u mnie mimo słońca chłodno ☹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Madziu. Na szczęście dziś już śniegu nie ma.

      Usuń
  9. Świetny ten notesik, ale składak pierwsza klasa !

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu, cudny notes.
    Kartka z resztą też.
    Z tym śniegiem to przesada. Wczoraj też u mnie było biało.
    Może chociaż na majówkę pogoda nam dopisze.
    Poizdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Moniczko. Na szczęście dziś po śniegu ani śladu.

      Usuń
  11. Wspaniały notes. Cudeńko zmajstrowałaś. Super karteczki otrzymałaś 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój ci on...mój ci on.....tzn ten wspaniały notes:)
    Dziękuję Małgosiu raz jeszcze za te cudne wspaniałości:)

    A karteczki są śliczne:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agatuś, cieszę się, że notes przypadł Ci do gustu.

      Usuń
  13. Swietny tez notes no i podziwiam wciąż składkowe kartki, sama nie mam odwagi spróbować czegos innego:):):) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu skarbnico pomysłów,notesik jest cudny,jedyny w swoim rodzaju ,fantastyczny :)
    Co tam śnieg,stopnieje w końcu mamy wiosnę :)
    Buziaki zostawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Małgoś. Tak, wiosna potrafi czynić cuda.

      Usuń
  15. Małgoś, notesik jest wspaniały, ale jeszcze bardziej urzekłaś mnie karteczką! Takiej formy jeszcze nie widziałam i z chęcią kiedyś spróbuję zrobić coś podobnego :) Pozdrawiam poświątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu, Twoje notesy mnie zawsze zachwycają! Karteczka śliczna! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny notes i kartka!
    No ale Małgosiu, spod twoich rączek wychodzą tylko takie cudeńka :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo piękny notes,robisz takie cuda że aż dech zapiera,kartka mnie zachwyciła :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przesliczny notes i karteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zauroczyłaś mnie tą trójwymiarową kartką - jest cudowna! Gosiu, zresztą czego można się innego spodziewać po tak przesympatycznej osobie jak Ty :). Cieszę się, że moja kartka dotarła, bo już się bałam, że zaginie po drodze. Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu, śliczny notesik - albumik. Myslę, że posłuży na tajene zapiski:) Ach te Twoje prace! Zawsze zaskakują, no i są śliczne!
    Ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny notes (niepowtarzalny) i kartka, widać, że z sercem robione :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gosieńko! Notes jest prześliczny i Karteczka również, Piękne też karteczki otrzymałaś - Pozdrawiam Cię Bardzo Cieplutko i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  24. Notesik jest super, a już ta karteczka.... cud, miód :) Gosieńko moja Gosieńko, skąd Ty masz taki talent w rękach? :) Buziaki przesyłam gorące, takie rozgrzewające w te znów zimne dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Liduś.
      Skąd? Chyba mama w genach dała:)

      Usuń
  25. Już u Agatki na blogu podziwiałam Twoje dzieło :) Piękny ten notes, wspaniałe dodatki, piękna kolorystyka - znów mnie w zachwyt wprawiasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne prezenty się szykują :) Śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczny notes!!! cudna karteczka ! podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgosiu notesik bardzo niecodzienny myślę że zachwycił Jubilatke. Mnie w oko wpadły strony motylkowe i ta piękna grafika kwiatów na czarnym tle.
    Skladaczek jest super nie wiem jak Ty to robisz że jak czytam to wydaje się takie latwe, a wcale nie jest.
    Powiedz mi jaką to kolekcja papieru została wykorzystana do zrobienia karty? Bardzo podobają mi się te rozmyte romantycznie kwiatuszki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gosieńko, dziękuję. Papiery w notesiku to głównie "Aria Story" z 13arts (strony motylkowe i kwiaty na czarnym tle też).
    Na kartce jest papier z kolekcji "Just Love Me" Lemon Craft.
    A składaczek jest naprawdę prościutki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Notesik piękny ale kartka urzekła mnie. Jest wspaniała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczny prezent przygotowałaś Małgosiu! Karteczka urocza a notesik wręcz urzekający. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  32. Notesik świetne papiery, kolorki i forma :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniały notesik! Chyba żal by mi było go używać;) Kartka rewelacyjna!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny notesik , śliczny prezencik przygotowałaś :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  35. Słodki ten notes, a i kolorystyka cudna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...