sobota, 1 kwietnia 2017

Wielki finał zabawy u Hubki

Witajcie kochane!

Za oknem wiosna w pełni, słońce świeci, ptaki koncertują. I to wcale nie jest prima aprilis:)

Tradycyjnie w sobotę prezentuję kartkę, która powstała na hardcorową zabawę u Ewy. To już karteczka finałowa, ależ ten czas zleciał! Tym razem Ewcia zaserwowała nam wielkanocny przepis:


Moja kartka wygląda tak:


Trzy kwiatki:


Dwa listki:


Biedronka:


Coś okrągłego:


Kwadratowe tło (sama kartka też jest kwadratowa):


Baranek:


Drobne przyprawy:



Tak natomiast prezentuje się słoiczek, z którego zniknęły pieniądze, a pojawiły się znaczki:


Teraz zostało zapakować kartki do kopert, przykleić znaczki i powysyłać do Was. Mam tylko nadzieję, że Poczta Polska wszystkie doręczy.

A skoro na kartce pojawił się baranek, to pokażę Wam jeszcze parę barankowych kartek. Z tego roku:



Z lat ubiegłych:






I zupełne staruszki. Z czasów, gdy nawet nie śniło mi się o takich przydasiach, jakimi mnie obdarowałyście.





Żeby zupełnie nie zbaranieć, kończę ten post i przesyłam Wam ciepłe, wiosenne, pełne ptasich treli pozdrowienia,

Gosia


56 komentarzy:

  1. Gosieńko, dzisiejsza karteczka jest cudna!. Ale powiem CI szczerze, że te z lat ho ho i jeszcze wcześniej z tymi barankami no tak mnie rozbroiły... słodziaki są, wesolutkie takie :) Buziaki gorące i wiosenne przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki :) No i proszę, wcale nie trzeba wiele mieć, żeby super karteczki zrobić :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu,i ta teraźniejsza, i te z lat ubiegłych, wszystkie karteczki są piękne i pomysłowe! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kartki piękne, każda na miarę czasów w których była wykonywana :)
    tez czasem wspominam swoje pierwsze kartki, które ozdobione były dziurkaczowymi kwiatkami, a brzegi wycięte nożyczkami. Te piękne tapety na kawałki w Liroy Merlin i obszycia maszynowe i te zmiany, które weszły wraz z maszynkami i wykrojnikami. Czy zmiany są dobre czy złe, trudno powiedzieć :)
    Z przepisu upichciłaś cudną karteczkę :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Alinko.Gdy patrzę na te stare kartki i wspominam, ile miałam satysfakcji z ich zrobienia. Teraz jest trochę "łatwizny".

      Usuń
  5. Małgosiu prześliczna karteczka, a te z przed lat wesolutkie i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne kartki Pani stworzyła:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. My też coraz częściej na Oratorium dajemy dzieciakom wskazówki co mają zamieścić na swoich pracach. Przynajmniej wiedzą czego się trzymać. A Twoje karteczki są jak zwykle zachwycające. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. I Tobie, Droga Gosiu, posyłam wiosenne, ptasie trele z buziakami. <3 Karteczki fantastyczne, a te sprzed lat wzruszające ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki i te starsze i te nowsze :-D Tą ostatnią to chyba specjalnie robiłaś kolorystycznie pod znaczki ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu.
      Akurat kartka była pierwsza, a znaczki kupiłam później:)

      Usuń
  10. Gosiu karteczka z przepisu rewelacyjna taka na bogato. Ale i te z wcześniejszych lat są świetne takie słodziaki-przede wszystkim ta ostatnia. Pozdrawiam wiosennie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu przyrzadzilaś przepyszna karteczkę. Ja najbardziej cenie sobie smaczki i jestem zachwycona tym czerwonym kwiatuszkiem. Jest przepiękny! Sama zrobiłaś?
    Karteczki czy te pierwsze czy obecne wszystkie mają styl i harmonię, każda z przemyślanego pomysłu.
    Ja jeszcze nie zabrałam się do ostatniej karteczki. Na razie rozmyslam nad biedronka.
    Miłego wieczoru:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosiu.
      Kwiatuszek nie jest mojej roboty. Niestety, w tworzeniu kwiatków nie jestem za dobra.

      Usuń
  12. Małgosiu, przepis wykonałaś perfekcyjnie! Przepiękna karteczka :)
    Fajnie jest pooglądać wcześniejsze prace. Można zobaczyć jak warsztat się zmienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny przepis na kartkę! Karteczki prześliczne, a ostatnim barankiem jestem zauroczona, przesłodki!
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosieńko śliczne karteczki. .
    nie mogę się napatrzeć. ..ja z ostatnią u Hubki jeszcze się nie wyrobiłam.
    Te karteczki z lat wcześniejszych są uroczej. ..baranki są przesympatyczne:-)
    Pozdrawiam Cię Kochana serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosieńko! Wszystkie karteczki są Prześliczne,Ta ostatnia karteczka jest taka słodka, Gosiu być baranem nie jest tak źle, jestem nim od urodzenia :-) Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko i tulę

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna finałowa karteczka! Aż zapachniało świętami:-) Dziękuję za wspólną zabawę!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnie zdanie wywołało u mnie salwę śmiechu , zważywszy na godzinę nie było to zbyt mądre , bo mi rodzina walizki spakuję za budzenie w środku nocy:-)
    Gosiu finałowa kartka świetna, udał się Ewci ten przepis, chyba u nikogo zakalca nie będzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      Swoją drogą Twój komentarz ma fajną godzinę:)

      Usuń
  18. Gosiula karteczka jest delikatniutka ,piękności.
    Karteczki z minionych late też są śliczne,masz talent do robienia karteczek,każda z nich ma w sobie to coś.
    Ostatni baranek najsłodszy,taki cukiereczek :)
    Pięknej wiosny w sercu i za oknem życzę :) buziak :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiu przepiękne karteczki ;) a ta dzisiejsza wyjątkowo piękna, taka delikatna w cudnych pastelach :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kartki Małgosiu :) Grafika Pana Jezusa z barankiem genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przecudne i tegoroczne, i te z ubiegłego roku
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosiu prawdziwa łaka u Ciebie- pełna baranków :) Niech się pasą w tej wiosennej zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu, piękne kartki robione sercem, wspaniała praca, która cieszy oczy Twoje i obdarowanych. A baranki, genialne. Uściski ślę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, kartka piękna, super dodatki :)
    A baranki to taki wdzięczny temat :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No no Gosiu! piękności jak zwykle nam pokazujesz!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecudne są :) Ileż pomysłów i każda inna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kartki przepiękne, a najpiękniejsze są te przedprzydasiowe baranki. Gdy patrzę na stempelki z Jezusem, w pierwszej chwili widzę kobietę.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...