wtorek, 4 kwietnia 2017

O krtani i zabawie u Ani


Wiosna wkoło, kwitną drzewa,
Ptaszek na gałęzi śpiewa,
A ja czuję się do bani,
Bo  mam zapalenie krtani.

Tak, moje kochane, dopadło mnie znów to paskudztwo. Chyba za dużo gadałam:)

A żeby poczuć się mniej do bani,
Pokażę kartki na zabawę Ani.
W kwietniu inspiruje nas Lidzia – Czarna Dama.


Kartka z misiem, która już pofrunęła do swojej adresatki. Kwiat z foamiranu jest od Ewci.


Kartka ze żłóbkiem to shaker.



Żłóbek naprawdę tu jest, tylko skuteczne zasłaniają go te latające elementy.


Jajo (z  lekka krzywe, bo cięte od ręki) z kwitnącą gałązką i szydełkowym ptaszkiem od Ani.


I kartka komunijna dla mojego chrześniaka Mikołajka. Mam jeszcze zamiar zrobić dla niego album.


A na koniec oczywiście kolaż.


Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego spotkania,

Gosia

Ps. Mam nadzieję, że nie zarażę żabola:)

88 komentarzy:

  1. Piękne kartki ! Najbardziej zachwyciła mnie komunijna :-D Szybkiego powrotu do zdrowia życzę :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana może i zapalenie krtani cie dopadło ale z karteczkami uwinelas się w mig. Śliczne karteczki, ta z misiem i komunijna cudne. Zdrówka dużo życzę bo święta za pasem. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykra sprawa to zapalenie krtani. Współczuję i to bardzo... Ale wierszyk sliczny:) To znaczy, ze humor nadal Ci dopisuje.
    Małgosiu, sliczne delikatne karteczki. Z misiem przesłodka!
    Życzę zdróweczka i wiosenne pozdrowienia przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anulka. Humor nie opuszcza mnie prawie nigdy:)

      Usuń
  4. Śliczności! Misiowa i komunijna dziś wiodą prym! Zdrówka Gosieńko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki super, masz tempo zawrotne. Życzę dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosieńko karteczki są super, no ale niczego innego przecież się nie spodziewałam :) I nie gadaj kochana za dużo, żeby się gardełko wykurowało :) Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są śliczne!
    Wielkanocna z gałązką podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu nie czuj się do bani! Wylecz zapalenie krtani! Wiosna, słonko kolorowo! Więc nie choruj , czuj się zdrowo ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy czytam Twoje słowa,
      czuję się już niemal zdrowa.

      Usuń
  9. Kochana Gosiu, karteczki są piękne, życzę Ci szybkiego powrotu do zdrówka. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosieńko zdrówka Kochana Ci życzę:)...oj chyba się dołożyłam wczoraj do tej Twojej krtani....no ale tak fajnie się z Tobą rozmawia:)
    Karteczki są śliczne... a ta dla Mikołajka jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agaciu. Kochana, to raczej przez moje krzyczenie na uczniów:):):)

      Usuń
  11. Piękne kartki. Wszystkie. :-D Nie wybieram najpiękniejszej. Nie da się...
    Wracaj do zdrowia! Zapalenie krtani straszne paskudztwo...
    Tulam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosieńko! Zdróweczka Ci życzę, Karteczki są Śliczne ne zwłaszcza ta pierwsza :-) Komunijna jest Piękna - Pozdrawiam Cię Bardzo Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Krysiu.
      Pierwsza - dla wyjątkowej Osoby:)

      Usuń
  13. Współczuję :( życzę szybkiego powrotu do zdrowia :* to jakaś epidemia :/
    Ale piękne kartki. Wszystkie są śliczne :* u Ciebie Małgosiu zawsze można popatrzeć na arcydzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartki śliczne. I w jakim ekspresowym tempie zrobione. Życzę zdrowia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu moc serdeczności i zdrowia zasyłam, bo zapalenie krtani to ciągnie się parę tygodni. To przynajmniej lodów możesz sobie teraz podjadac do woli:-)
    My z córcia co dziennie wcinamy porcyjke. Synkiem jestem podlamana bo on najwyraźniej nie lubi lodów. Coś tam podziubie i zostawia.Mam nadzieję że jeszcze mu się odmieni jak podrośnie;-)
    Karteczki pierwsza klasa i zazskoczylas mnie że juz masz je wszystkie gotowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosieńko.
      Jak można nie lubić lodów?:) Ja je uwielbiam:)

      Usuń
  16. Wszytskie karteczki wyszły ślicznie. Jednak najbardziej mnie uwodzą ta jajkowa i ta w błękitach.
    Na gardło mi bardzo pomogło płukanie z wodą utlenioną. Żyletki szybciutko zniknęły. Zdrówka życzę.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szybkiego powrotu do zdrowia!
    Kartki super, a tempo ekspresowe!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne karteczki, pzepiękny shakerbox czy jak to sie tam pisze ;p, ja tez zawsze mam problem z wycinaniem jaja zawsze musze improwizowac, tez nie mam wykrojnika :D, zycze zdrowka, zapalenie krtani u mojego Maksia wystepuje conajmniej raz w miesiacu wiec wiem z czym sie borykasz;((, no i niestety obecnie choróbska ponownie u moich maluchów :(...
    pozdrawiam serdecznie Gosiu:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Madziu.
      Ja też często łapię krtań - dola nauczyciela:)

      Usuń
  19. Piękne karteczki. Szybko się uwinęłaś. Dla Mikołaja najładniejsza. Zapewne album tez taki będzie.
    Dużo zdrówka 😃

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle Gosieńko zrobiłaś śliczny, kartkowy zestaw. Trudno wybrać najładniejszą z nich ale komunijna urzeka delikatnością.
    Życzę Ci zdrówka! Oszczędzaj gardło bo z nim nie ma żartów. Sama niedawno leczyłam się trzy tygodnie. Ściskam Cię serdecznie i ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewuniu.
      W szkole niestety ciężko oszczędzać gardło:)

      Usuń
  21. Śliczne karteczki :) A choróbsko niech sobie idzie precz ! A sio !!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia!!!!!!!!
    A karteczki jak zwykle śliczne!!! Najbardziej podoba mi się komunijna!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu życzę zdrówka. L4 nie poszło jednak na marne bo jak widać zaowocowało pięknym kartkami. Cieszę się że tak szybciutko Ci poszło. A powiem Ci że idziemy podobnymi tropami . Żłóbek też mam w formie shakera, a na komunijnej kartce tą samą grafikę :-)
    Karka w formie jaja też mi się bardzo podoba. Jednym słowem śliczne kartki wszystkie !!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anusiu.
      No popatrz, jaka jednomyślność. Jestem ciekawa Twoich karteczek.

      Usuń
  24. Kuruj się, oby to paskudztwo szybciutko poszło precz! Karteczki prześliczne!! Bardzo spodobała mi się ta komunijna! Album na pewno będzie cudny:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdróweczka!!!!!!!!!!!!! A wena nie opuszcza Cię nawet przy chorobie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Madziu.
      Tak, wena trzyma się mnie mocno:)

      Usuń
  26. O widzisz to obie się męczymy z paskudztwem! zdrowiej Kochana :*
    Piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj Gosiu mama nadzieje ze to paskudztwo szybko cie zostawi w spokoju, zycze szybkiego powrotu do zdrowia a co do karteczek to sa przesliczne i jak szybko sie wyrobilas. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne karteczki w ekspresowym tempie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu przed wszystkim życzę szybkiego powrotu do zdrowia .
    Bo szkoda czasu na choróbsko 😊 😊 😊 😊.
    Kartki pięknie, a komunijna mnie zachwyciła bardzo elegancka.
    Pozdrawiam cieplutko Małgosiu i nie daj się temu wstrętnemu choróbsku.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdrowia Małgosiu przede wszystkim, a kartki piękne, pomysłowe i niebanalne:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Małgosiu, po pierwsze dużo, dużo zdrówka! Mi na krtań pomaga sól emska :) A karteczki są bombowe, jak Ty to tak szybko ogarnęłaś? Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu ale masz tempo,mimo choroby...no ja nie mogę !!!
    Wszystkie karteluszki są przepiękne :)
    Z Misiakiem i komunijna najbardziej mnie urzekły :)
    Wracaj szybciutko do zdrówka Kochana !!!
    Ja też niedomagam :( Tuż po grypie mnie połamało :(
    Chodzę od zeszłej soboty jak pokręcona i wyję z bólu...
    Całuję Kochana Małgosiu mocniuchnoooo :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Tempo Gosiu niezwykle!!! A karteczki sliczne:):):) ja jeszxze nad swoimi myśle, bo nawet jeszcze nie tworze.... Sciskam o podsyłam miodek na naprawę krtani lub po prostu dla lepszego samopoczucia :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agatko.
      Miodek zażywam codziennie (ostatnio nawłociowy).

      Usuń
  34. Cudne Małgosiu- jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne karteczki wszystkie, ale masz tempo mimo choroby!
    Zdrówka życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne są :) Oj Kochana to zdrówka Ci życzę i oby szybko ta choroba sobie poszła.

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne kartki, ramka shakera przyciąga wzrok. Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałe karteczki! Zdrówka życzę! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  39. Małgosiu cudne karteczki i nie mam zamiaru wskazywać która jest naj, bo każda ma w sobie coś wyjątkowego:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przede wszystkim zdrówka życzę:)
    Prześliczne karteczki przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie wiem jak to się stało że mnie tu jeszcze nie było, ale już nadrabiam;)
    Twoje karteczki to małe dzieła sztuki. Każda mi się podoba, chociaż komunijna ze swą delikatnością bardziej przyciaga wzrok.
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Karteczki świetne!
    Też muszę spróbować zrobić taką trzęsącą się karteczke.

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne karteczki:)Każda śliczna i oryginalna.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...