niedziela, 2 kwietnia 2017

Na urodziny

Witajcie w ten piękny, wiosenny dzień!

Dziś wpadam szybciutko, żeby pokazać dwa albumiki i kartkę.

Pierwszy album powstał jako podarunek urodzinowy dla Jadzi. Jest to album na Wielki Tydzień, by zapisać w nim swoje refleksje i przemyślenia, wkleić zdjęcie palmy, koszyczka, Bożego Grobu w kościele.
















Albumik folio w bieli, czerni i czerwieni zrobiłam dla Ulci.















Natomiast dla Ewci powstała taka oto kartka Pop Up Box.




A teraz uciekam, by cieszyć się wiosną.

Buziaczki, kochane moje,

Gosia

89 komentarzy:

  1. Same śliczności stworzyłaś :-)
    Miłej wiosennej niedzieli życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na album Wielkopostny. Każdemu przyda się chwila refleksji :) Ten z czerwonymi dodatkami świetny :)a karteczka boxik rewlacja. Widać wiosenne natchnienia u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Wiosna działa na mnie wspaniale.

      Usuń
  3. Cudowne prace Gosieńko! Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prace :):):) Mójci on!!!! Jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ulciu. Specjalnie dla Ciebie powstał.

      Usuń
  5. Przepiękne albumy i kartka!
    Jak tylko będę miała wolne fundusze, to zamówię sobie u Ciebie taki piękny album :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu.
      Nie sprzedaję swoich prac, daję je w podarunku, ewentualnie w ramach wymianki.

      Usuń
  6. Robisz prawdziwe cuda. Urzekł mnie i album i kartka box, który jest wybitnie w moich tonacjach. Iście romantycznie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe albumy, a box taki wiosenny, cudowny!
    Miłego tygodnia Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu, witaj!! Jak zawsze wyczarowałaś prawdziwe cudeńka. Dzisiaj moją uwagę przykuł przepiękny album dla Jadzi, jestem pewna, że będzie zachwycona!! Śliczne pudełeczko wyczarowałaś, no i album dla Uli. Jestem pod wielkim wrażeniem. Uściski ciepłe wysyłam i serdeczności na nowy tydzień.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu jestem zauroczona tym wielkanocnym albumem....bardzo mi się podoba....taki album refleksji....piękny.

    Drugi album jakże pomysłowy, ciekawie skomponowany....a pudełeczko - to mistrzostwo....chyba przyjadę do Ciebie na indywidualne korki, żeby umieć taki zrobić:)

    Ściskam mocno Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agatko. Zapraszam na korki w każdej chwili:)

      Usuń
  10. Och Gosiu. Ja te Twoje prace mogłabym oglądać i oglądać bez końca. Toż to prawdziwe cudeńka. No, ale tego chyba nie muszę Ci Kochana pisać. Pozdrawiam po stokroć!

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu cudne albumiki i śliczne też to pudełeczko
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Albumiki wszystkie dwa są fantastyczne. Podziwiam sobie. A karteczka niezmiernie urocza.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu najdroższa, aż mam wypieki na policzkach ;) Kochana, album w realu jest zachwycający. Jego niezwykłość to Wielki Tydzień- mam nadzieję, że choć po jednym zdjęciu porobię, by mieć co wkleić do albumu. Serdeczności posyłam i do serca przytulam <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Jadziulku. Bardzo mi zależało, żeby album Ci się spodobał.

      Usuń
  14. Gosieńko! Pomysł na album na wielki tydzień jest wspaniały, A sam albumik jest Przeuroczy, Ten drugi Albumik jest również śliczny, Pudełeczko jest Piękne - Pozdrawiam Cię Cieplutko i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezwykły pomysł z tym albumem na Wielki Tydzień, jest przepiękny! Drugi album również zachwyca i wykonaniem i oryginalną formą. A na deserek śliczne pudełeczko!
    Miłego tygodnia Małgoniu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosienko wszystko przepiękne! A pomysł z albumem na wielki tydzien niezwykły!!! Sciskam wiosennie i słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wielkanocnik (tak sobie go nazwałam :D) to super pomysł, pięknie wykonany :) Album dla Uli śliczny, piękna kolorystyka! :)
    Ale! Moja kartka-pudełeczko najpiękniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosieńko albumiki i kartka są niesamowite, ja tylko siedzę zawsze z otwartą buzią i podziwiam, bo słów już brakuje :) Buziaki pa

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Cudowne :) Jestem pod wrażeniem jak pięknie Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu, Twoje albumiki są wspaniałe! Jaki temat by nie był Ty zawsze wszystko pięknie skomponujesz!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gosiu, cudne prace. Fajnie album wygląda w kolorystyce czarno, czerwono białej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko cudne, ale najbardziej zachwyciła mnie kartka: chętnie bym się nauczyła robić takie cudo. Czy mogłabyś mi polecić jakiś kursik w sieci, bardzo proszę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Promyczku.
      Będę nieskromna: zapraszam na kursik tutaj:
      https://papierowy-jarmark.blogspot.com/2017/03/pudeko-pene-roz.html

      Usuń
  23. Jak zwykle śliczne albumy i wspaniała karteczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu, zachwycające albumy i cudny boxik:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. przecudne prace Małgosiu :)
    ściskam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Małgosiu jak zwykle zachwycające prace :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekne prace. Każdy Twój albumik to dzieło sztuki:) Wszystkie są zachwycające!
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gosiu,jesteś mistrzynią! Twoje albumy zawsze budzą mój zachwyt! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu ale Ty masz wyobrażnię! Na dodatek wcielasz ją w czyn i powstają rzeczy prześliczne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gosiu cos wspanialego, twoje prace zawsze mnie zachwycaja, twoje pomysly nie maja koñca. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. No nie Kochana one są boskie :) A pierwszy skradł mi serduszko bo to moja kolorystyka :) Absolutne dzieło :) Uściski ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu,ale mnie zaskoczyłaś taka niespodzianka.
    Kartka składaczek pełen róż cudowna .
    Kartka świąteczna z pięknymi życzeniami.
    I jeszcze tyle skarbów.
    Bardzo,bardzo dziękuję za wszystko Małgosiu w słoneczny dzień słoneczna niespodzianka.
    Jesteś niesamowita kobietko.
    Album dla Jadzi jest wspaniały nie sądziłam,że można zrobić album na Wielki Tydzień.
    Pozdrawiam cieplutko Małgosiu i jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję za pamięć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marzenko.
      Cieszę się, że mogłam sprawić Ci radość tą skromną niespodzianką.

      Usuń
    2. Małgosiu to nie jest taka skromna niespodzianka dla mnie to ogromy dar serca i pamięci.
      Buziaczki

      Usuń
  33. Cudowne prace!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Małgorzatko! Twoje prace jak zwykle zachwycające! bardzo lubię połączenie czerni i czerwieni z bielą, Twój albumik szczególnie więc przypadł mi do gustu:) Taki album na wielki tydzień to świetny pomysł, kiedyś muszę sama pomyśleć o podobnym, żeby zapisac swoje przemyślenia z tego czasu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. O rajciuuu !!! Ależ tu dużo wspaniałości !!!
    I kiedy one powstały ??? Małgosiu produkujesz niczym fabryka :)
    Albumy CUDOWNE !!! Pierwszy podziwiam,ale drugim się zachwycam :)
    Świetna kolorystyka,dobór papierków echhh...no bajeczka :)
    Boxik równie piękny !!! Za dużo tych piekności,nie wiadomo co wychwalać bardziej :)
    Pozdrowionka :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ilonko.
      Kiedy? Ano wykorzystuję każdą wolną chwilkę:)

      Usuń
  36. Piękne te albumiki, ale ten dla Jadzi jest wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Patrzę, patrzę i napatrzeć się nie mogę i na cudowne albumy (obydwoma dogodziłaś mi kolorystycznie) i na piękny box pełen kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  38. Gosiu nie było mnie chwilę w blogowym świecie a u Ciebie ,jak zwykle tyle ciekawych rzeczy powstało.
    Albumy przepiękne i karteczka cudowna,jesteś niesamowita,tworzysz same cudeńka:)
    Serdeczności najmilsze zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. skoro w grudniu robi się "grudniownik"
    to w Wielkim Poście co...... Postownik? ;D

    ale pomysł nietuzinkowy

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...