poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Trochę inne kartki

Witam Was serdecznie!

Kochane, dziś pokażę Wam kartki w trochę innym stylu. Dostałam kiedyś od Jadzi taki zestaw papierów oraz pasujących do nich elementów (wypychane, więc nie trzeba ich wycinać):


W zasadzie te elementy robią główną robotę, nie musiałam wiele dodawać:



Jest tu dużo połyskującego złota, które nijak nie chce dobrze wyjść na zdjęciach.

Mam nadzieję, że kartki spodobają się osobom, do których dziś pomknęły:)

Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego spotkania z fartuszkiem w roli głównej,

Małgosia

74 komentarze:

  1. Małgosiu, miałaś na te naklejki ciekawy pomysł i wyszły interesujące karteczki! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że obdarowanego będą zadowolone bo karteczki fajniutkie. Kolor złota i srebra zawsze ciężko sfotografować. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i bardzo oryginalne karteczki!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności, jak zwykle :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe połączenie,wyszły fajne kartki.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się taka kombinacja ,świetnie wykorzystałaś Gosiu te Jadzine podarki.
    Pozdrawiam ciepluśko ,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu, bardzo ciekawe kartki. Kolorowe karteczki, a te roślinki nadają niepowtarzalnego uroku. Ładne i oryginalne:)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. super klimat, zwłaszcza ta druga ma takie coś fajnego w sobie, pozdrawiam serdecznie :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki ,inne ale wspaniałe :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie mogę się Gosieńko przyzwyczaić do tego jasnego tła na Twoim blogu, gdzieś mi tego brązu brakuje :)
    Karteczki z tych elementów wyszły świetnie. Ja bym nie wiedziała jak je wykorzystać a Ty kochana wszystko przemienisz w coś pięknego :) Ściskam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liduś, może jeszcze wrócę do brązu. Ale na razie zrobiłam sobie taką wiosnę (z braku prawdziwej).
      Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  11. Bardzo klimatyczne karteczki,ostatnia podoba mi się najbardziej:)
    Małgoś wspaniałego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosieńko! Może są inne, Ale również piękne - Pozdrawiam Cię Bardzo Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe zestawienia! piękne kartki powstały! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. o a co to za zmiany na blogu ??? Chyba poprzednia wersja bardziej do mnie przemawiała , wiedziałam , że byłam u Ciebie :-)
    A karteczki super, takie gotowe elementy sa bardzo fajne zwłaszcza jak potrzebujemy cos zrobić na wczoraj :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to taka moja prywatna wiosna, jako, że prawdziwej na razie brak. Mam nadzieję, że ta zmiana Cię nie zrazi.
      Cieszę się, że karteczki Ci się podobają, bo....:):):)
      Buziaczki.

      Usuń
  15. Gosiu te papierki są świetne, cudne karteczki z nich powstały ;) jestem zachwycona tymi folkowymi kwiatami :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te papiery :) No i cudowne kartki powstały! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu, czego się nie dotkniesz wychodzi cudnie! Pięknie połączyłas te wzorzyste papierki, karteczki na pewno się spodobają:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kartki z pięknego prezentu :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny klimat tych kartek!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe karteczki, bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gosieńko:)
    Po pierwsze - to fajne zmiany na blogu wprowadziłaś...bardzo mi się podobają:)
    A karteczki zrobiłaś śliczne - fajny i ciekawy ten zestaw do ich robienia:)
    Buziolki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny pomysł Małgosiu, są śliczne i efektowne. Na pewno sprawią wiele radości. Przesyłam buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwoliłam sobie Małgosiu nominować Cię do Liebster Award, zapraszam do siebie. Jeśli nie lubisz takich zabaw to zrozumiem i nie będzie mi przykro.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
    2. Dziękuję, Ewciu.
      W zabawie chętnie wezmę udział.

      Usuń
  23. Małgosiu, śliczne kartki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nowa szata bloga :) jak pięknie Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne karteczki!
    Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne kartki, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo piękne i na pewno się spodobają:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgosiu, piękne karteczki!
    Na pewno przyniosą radość :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka wiosenna odmiana bloga! może to wreszcie przegoni brzydką pogodę:) a kartki piękne, szczególnie ta druga mnie zachwyciła:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu. Mam nadzieję, że wiosna w końcu zdecyduje się ujawnić:)

      Usuń
  30. Bardzo fajne kartki. Faktycznie inne niż zazwyczaj. Ale jakieś takie... Cieplutkie.
    Tulam cieplutkow
    P.S. Ciekawa odmiana bloga. Ładnie mu z tymi tulipanami i motylkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne :), popieram przedmówczynię - blog zrobił się jasny i bardzo wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...