czwartek, 6 kwietnia 2017

Przepiśnik i kilka kartek

Witajcie, moje kochane!

Dziękuję Wam serdecznie za wszystkie życzenia powrotu do zdrowia. Oby się szybko spełniły!

A dziś pokażę Wam przepiśnik, który wraz z kartką z misiem powędrował do Krysi.







Oprócz tego jeszcze kilka kartek wielkanocnych, które też już poleciały w świat.















Na koniec przypominam, że do 16 kwietna można się zapisać na moje urodzinowe candy, O TUTAJ. Może jeszcze ktoś jest chętny?

Przesyłam Wam dużo buziaczków,

Gosia

79 komentarzy:

  1. Super Ci przepiśnik wyszedł :)
    A kartki zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja cie! rewelacyjny przepiśnik :) Wspaniale się prezentuje :) Masz talent :) Cudowne wyglądają również kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki i jak dużo :) Przepiśnik rewelacyjny ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wysyp karteczek, śliczne wszystkie:-) A przepiśnik cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny przepiśnik i śliczne karteczki!
    Marzy mi się taki, ale zrobiony na bazie segregatora, a do tego tylko na cista i ciasteczka :) Odkryłam w sobie niedawno zamiłowanie do pieczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny przepiśnik, Gosiu!
    I te Twoje karteczki... cuda :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny przepiśnik i cudowne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosieńko - przepiśnik jest fantastyczny, a karteczki są śliczne - bardzo mi się podobają:)
    Wracaj szybciutko do zdrowia Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej ile pięknych prac :) Same śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiśnik świetny , jak to u Ciebie a kartki tez cudne. Widzę że spodobały Ci się shakery :-) Na dwóch ostatnich są genialna wycinanki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      Tak, polubiłam shakery. A wycinanki są z odzysku:)

      Usuń
  11. Gosiu, przepiśnik i karteczki to same cuda ,nacieszyłam sobie oczy! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu, przepiśnik jest świetny a ilość karteczek, ich różnorodność i piękno - powalające! :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś niesamowicie pracowita :) a karteczki jak zwykle same piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny przepiśnik Małgosiu. A karteczki piękne ... wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale natwirzylas Gosiu!!! Slicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny przepiśnik i cudne kartki a ja dziękuję za śliczna karteczkę

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu, piękne te wszystkie karteczki i przepiśnik!!!pozdrawiam deszczowo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu piękny przepiśnik i niezły wysyp karteczek. Wszystkie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż trudno w to uwierzyć, że takie przepiśniki jeszcze są jeszcze w użyciu i nie przegrały z Internetem. Karteczki śliczne - ja takich nie umiem zrobić. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Pyszniutki przepiśnik :-D Karteczki piękne :-D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny przepiśnik Małgosiu a i galeria kartek robi ogromne wrażenie - są śliczne.
    Dziś właśnie dotarła karteczka od Ciebie - jest cudna, dziękuję z całego serca za pamięć. Ściskam Cię serdecznie i ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny przepiśnik :) Kartki co jedna to ładniejsza :)
    A ja po cichu chcę podziękować za przepiękne życzenia wielkanocne ...bo tak głośno to pokażę je niebawem na blogu :) Miłego wieczorku Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow ależ wysyp, sliczne karteczki, a przepiśnik smakowity <3, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najdroższa Sis. jesteś mistrzynią w tworzeniu kartek świątecznych- szczególnie zaś wielkanocnych. Niewątpliwie są to Twoje klimaty, które i ja uwielbiam u Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Gosieńko! Przepiśnik i karteczka są Cudowne i Bardzo Gorąco Ci za nie Dziękuję, Karteczki wszystkie są śliczne Ale najbardziej podoba mi się ta pierwsza - Pozdrawiam Cię bardzo Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Krysieńko.
      Cała przyjemność po mojej stronie.

      Usuń
  26. Małgosiu jeszcze raz dziękuję za śliczną kartkę nawet ją tu widzę.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu cudowne kartki :)
    Do mnie wczoraj właśnie doleciała karteczka :)
    Jest prześliczna. Dziękuję Ci bardzo Małgosiu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznosci Gosiu- karteczki piekne , przepiśnik też :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały przepiśnik i piękne karteczki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Małgosiu, jeżeli kiedyś zrobisz dla mnie przepiśnik ( na wymiankę oczywiście) to obiecuję, że mój bałagan zniknie i kartki z przepisami nie będą łazić po całym domu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, z wielką przyjemnością zrobię dla Ciebie przepiśnik.

      Usuń
    2. Już się cieszę Małgosiu i napisz czym ja mogę Cię ucieszyć?

      Usuń
  31. Noooo nieeee nie wiedziałam, że przepiśniki też robisz :) Jest śliczny. Och jak by mi się taki przydał. Skończył by się bałagan w karteczkach. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny przepiśnik, aż chce się piec i gotować.

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiśnik śliczny i apetyczny, a kartki piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jedna z tych cudownych karteczek trafiła do mnie - raz jeszcze bardzo dziękuję Małgosiu i wielu błogosławieństw życzę!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...