piątek, 28 sierpnia 2020

Jesienny komplecik… do wzięcia

Witajcie, kochani!

Z resztek papierów, z których powstał jesienny album zrobiłam jeszcze kilka drobiazgów. Taką oto okładkę na bloczek samoprzylepnych karteczek, która po rozłożeniu przybiera formę sztalugi i może stanowić ozdobę biurka.


Dwie dwustronne zakładki.


I kartkę, której środek imituje książkę. Ptaszek na kartce pomalowany przez Madzię.


Razem z albumem mamy jesienny komplecik.

Kochani, ten komplet nie ma jeszcze właściciela. Jeśli ktoś z Was chciałby nim zostać, niech napisze to w komentarzu (do 13 września).

Pozdrawiam Was całym sercem,
Małgosia

 

75 komentarzy:

  1. Widzę Gosiu że poczułaś już jesień;) Świetny komplet! Oczywiście że chętnie bym go przygarnęła, bo Twoje prace są wyjątkowe! Poza tym ja jestem jesienna dziewczyna;)
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Tak, jesień już czuć w powietrzu.

      Usuń
  2. Ja co prawda, jestem wiosenna dziewczyna, ale żeby wyrazić zachwyt i podziw dla twoich prac, zapisuję się.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu, piękny komplet, jesień tez jest piękna, mam ochotę zobaczyć ten album w realu -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow wspaaniały komplet Małgosiu :) Kogoś uszczęsliwisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne cukierasy Małgosiu u Ciebie do rozdania!
    Grzecznie ustawiam się w kolejce po te jesienne cuda, może szczęście mi dopisze i na urodziny zostanę obdarowana ;)
    Jesienna dziewczyna jestem...hihi.
    Pozdrowionka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace!!! Świetnie wykorzystane resztki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z takim zestawem jesień będzie na pewno piękna :) Mam już dwa Twoje cudowne albumy, niech się ktos inny ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny komplet :)
    Z przyjemnością przygarnęłabym go - choć ja zimowa dziewczyna jestem :).
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jesienny zestaw chcesz komuś podarować Małgosiu. To ja nieśmiało, chętnie stanę w kolejeczce :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje jesienne prace zawsze są fenomenalne Małgosiu. Ja też się zapiszę, takie cudo to skarb! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym chciała🙂 do tej pory jakoś większość Twoich rozdawajek przegapiłam, może tym razem się uda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny komplet. Nie staję w kolejce bo albumik już mam od Ciebie i ciągle się nim zachwycam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny komplecik, bardzo, bardzo bym chciała. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękności, chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako wielbicielka jesieni i zimy oczywiście bardzo chciałabym przygarnąć, a raczej przytulić taki komplecik. Jest po prostu zachwycający!

    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejuś, Gosieńko takie śliczności i to wszystko do rozdania? Ja poproszę, ja jestem chętna, przecież to są cudeńka... Ale będzie szczęśliwa ta osoba, która ten zestaw wygra :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Po te CUDA kto by się nie zgłosił... Raczej tylko ten który ppsta nie widział😅
    Ja widzę
    wzdycham 😮😯😍
    i się zgłaszam 🙃
    Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu, przepiękny jesienny komplecik. Z nim jesień nabierze jeszcze większego uroku. Będę kibicowała dziewczynom i Maksowi, bo sama - wiadomo - mam od ciebie już moc prezentów:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW! Same cudeńka! Ustawiam się w tej długiej kolejce i kibicuję pozostałym kolejkowiczom. Komuś na pewno szczęście dopisze 😊
    Pozdrawiam serdecznie, Alina

    OdpowiedzUsuń
  20. Będę się cieszyć ze Zwycięzcą, ale żadnej kolejki u Ciebie Małgosiu nie pomijam. Jestem pazerna na Twoje prace, ot, taka słabość, ale miła.

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam napisać, ze rezygnuję, ale 13 to akurat dzień moich urodzin więc zapiszę się,a co;) jak zwykle cudowności Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. O matulu, ale cuda!!! Kocham jesień, to moja ulubiona pora roku i aż mi dech zaparło na widok tego kompletu :))). Bije się z myślami, ponieważ mam już Twoje papierowe dzieła Małgosiu i z wielkim bólem serca, ale zrezygnuję. Dam szanse innym, ale banerek podkradłam :))). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow ale cuda i takie optymistyczne zestawienia:):):) ja chetnie ustawie sie w kolejeczce:) ale Małgosiu przyznaj ze talent to Ty masz:) usciski !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. O rany. Wydaje mi się, że ty większość swoich prac rozdajesz. Ten komplet jest śliczny
    Chciałabym, chciała go posiadać.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo piękny komplecik, wygląda prześlicznie w jesiennej tonacji.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Po takie śliczności to i ja z przyjemnością stanę w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Komplecik jak marzenie :) Jako że jestem szczęśliwą posiadaczką albumu w Twoim wykonaniu, tym razem się nie zgłoszę do zabawy. Życzę jednak wszystkim powodzenia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny komplecik! Ja zdjęciowa nie jestem, zatem się nie ustawiam. Ale jak zrobisz rozdawajkę zakładkową zapiszę się z pewnością :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu, same cudeńka!!!! czarujesz tak skutecznie, że ustawiam się w dłuuuugachnej kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiele razy zostałam już przez Ciebie obdarowana więc choć pokusa spora zostawię szansę innym. To wspaniały komplecik w uroczych, jesiennych kolorach.
    Uściski Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolejne piękne prace Małgosiu😀🧡
    Serdeczności moc zostawiam na miłe wrześniowe dni🌻🌞🦋☕🍰

    OdpowiedzUsuń
  32. O jejku Gosiu, Ty naprawdę chcesz oddać ten piękny komplecik?
    Oczywiscie, że też jestem chętna bo uwielbiam Twoje dzieła. A już w szczególności albumy. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Sylwusiu. Z przyjemnością go oddam w dobre ręce:)

      Usuń
  33. Piękne rzeczy wykonałeś, taki album z dodatkami to marzenie, jesli mogę stanąć po cichu w kolejce i pomarzyć, że może sie uda...to staje :) jesień kojarzy mi sie z takimi kolorami. Pięknie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojej, jakie cudeńka :) Przepiękny komplecik :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Taki cudny komplecik to marzenie! Zapisuję się z wielką przyjemnością na candy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne prezenty Małgosiu przygotowałaś :)
    Jestem już posiadaczką twojego pięknego albumu, więc dam szansę innym :)
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...