piątek, 21 sierpnia 2020

Kot z sardynką

Witajcie, kochani!

Izabelka zaproponowała nam nową zabawę, w której będzie nas inspirowała ciekawymi fotografiami. To zabawa w zasadzie dla każdego, bo – że zacytuję Izę – Techniki wykonania pracy są dowolne! Nie będę ich wymieniała, bo przyjmuję wszystko, co stworzycie. Mamy pokazać różne odsłony sztuki. Mogą pojawiać się nawet prace literackie. Możemy inspirować się całym zdjęciem lub jego elementem, a także kolorystyką”. Naprawdę ogromne pole do popisu i interpretacji.
A na pierwszy ogień poszło zdjęcie przedstawiające kota z sardynką.

 

U mnie kartka, dość warstwowa, z sympatycznym buraskiem.


Jest i sardynka. Całkiem przypadkowo osiągnęłam ciekawy efekt na zdjęciu – obiektyw aparatu odbił się w rybce i wygląda jak jej rozwarty pyszczek (chociaż u ryb pyszczek jest w innym miejscu:)

Kochani, pozdrawiam Was serdecznie na dobry, spokojny, słoneczny weekend,
Małgosia

 

62 komentarze:

  1. Małgosiu, bardzo dziękuję za udział w zabawie. Wiedziałam, że Twój kot z sardynką będzie wyjątkowy! Pomysł na tak zaprezentowaną rybkę jest świetny. Kotka dobrałaś rewelacyjnie - i barwami, takimi odwróconymi pięknie "zagrałaś". Jestem pod dużym wrażeniem, wspaniała praca! Zdjęcia kota i "krzyczącej" sardynki (odbicie aparatu tak mi się skojarzyło) zabrałam do galerii.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko. Sardynka krzyczy "Nie zjadaj mnie, kotku!" :):):)

      Usuń
  2. Wow! ale super interpretacja! Bardzo mi się podoba :). I cieszę się, że dołączyłaś do zabawy, im nas więcej, tym będzie weselej i ciekawiej :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka- bardzo podoba mi się ten pomysł z sardynką1 Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka super karteczka Gosieńko, fajna jest Twoja odsłona tego kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomita karteczka Małgosiu.:) Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu ślicznie wyszło. Karteczka jest zjawiskowa, taka zupełnie Twoja. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest Twoja interpretacja Małgosiu:-) Uroczy koteczek i rybka na dole świetnie nawiązuje do zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to sobie wymyśliłaś. Kotek słodki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu kochana, wspaniale zinterpretowałaś kota z sardynką! Kartka jest piękna, a burasek słodki. Rzeczywiście fajny efekt wyszedł ze zdjęciem sardynki :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super karteczka! Uwielbiam koty i tego też uważam za słodziaka. Hehe, a rybka rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczna karteczka, ciekawa kompozycja i w ogóle i w szczególe :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyjątkowo urocze zdjęcie i kartka :) Idealna dla kociarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna interpretacja tematu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu zdjęcie zarąbiste, a Twoja karteczka super. Czemu ta doba nie jest z gum, tez bym się pobawiła, ale czasu brak .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna, radosna karteczka! Ciekawe wyzwanie, ale nie dam rady, ledwie ogarniam dwa, do których się zapisałam.
    Miłego dnia Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zinterpretowałaś obrazek.

    Kartka jest śliczna :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacja, bardzo mi sie podoba Twój koci obrazek, rybka to wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kartka Ci wyszła:)Fajnie potraktowałaś temat:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgoniu , cudowna kartka! ale temat mnie rozłożył, w życiu bym nic nie przygotowała, no bo jak wydziergać sardynkę;)
    buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Reniu. To może wydziergasz kotka, a sardynka będzie w jego brzuszku:)

      Usuń
  20. Nie przepadam za kotami, ale ta kartka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczna karteczka z kociaczkiem. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna i pomysłowa karteczka! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna kartka :)Adres na karteczkę dla Michała wysyłam na priv :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna karteczka, a tytułowy kot z sardynką rozbawił mnie do łez :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana
    Super pomysł, kartka śliczna🧡😀
    Na e-maila odpisze wkrótce📖
    Pozdrawiam milutko na pomyślny cały nowy tydzień 🌞🦋🌻💛☕🧁

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna wariacja na temat kota z sardynką - aż mnie ochota na ryby wzięła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko. A ja właśnie zrobiłam warstwową sałatkę śledziową na jutro:)

      Usuń
  27. Małgosiu Twój kotek jest słodziutki aż sama dałabym mu nie tylko nie jedną rybkę.
    Pozdrawiam cieplutko 🐈

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...