niedziela, 2 sierpnia 2020

Sierpniowe słoneczniki i wielka chała

Witajcie, kochani!

W sierpniowej edycji zabawy u Anulki tworzymy kartki ze słonecznikami, poza tym pojawiają się na nich kropki i kolor żółty.

Tym razem nie próbowałam tworzyć własnoręcznie słoneczników i poprzestałam na obrazku, który umieściłam w shakerze. Kropeczki i żółtości też są i nawet swój foamiranowy kwiatuszek przemyciłam w kompozycji. A kartka prezentuje się tak:




Jeszcze pokażę Wam, jaką chałę poczyniłam wczoraj:)

Miłej niedzieli, kochani i do następnego spotkania,

Małgosia

93 komentarze:

  1. Twoja kartka jest zachwycająca! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyszłam jeszcze raz ją obejrzeć, podoba mi sie jak ją zrobiłaś z tym środkiem :)

      Usuń
  2. Piękna karteczka. Wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też już jestem gotowa, ale jeszcze chwilę poczekam z prezentacją.:) Twoja karteczka, jak zwykle, urokliwa.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam słoneczniki :) Bardzo ładna kartka wyszła :)
    A ja wczoraj piekłam szarlotkę tatrzańską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu.
      Szarlotka tatrzańska brzmi intrygująco:)

      Usuń
  5. Szybciutka jesteś Gosiu;) Świetna karteczka, a shaker jest dodatkową ozdobą. Chałka wygląda smakowicie. Ja właśnie piekę maślankowca. Szybki i smaczny;)
    Miłego dnia Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale narobiłaś smaka na tę chałkę, jak wrócą wnuki z urlopu to zrobię im niespodziankę, karteczka piękna - miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykła kompozycja Gosiu, kartka prezentuje się okazale :) A chałka wygląda smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj a ja dziś bez ciasta a tu takie smakowitości. Lubie chałki ale nigdy nie piekłam sama. Karteczka śliczna, radosna i letnia. Miłej niedzieli Małgosiu😏

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem szczerze, że ta chała w tytule przyciągnęła mnie jak magnez;) pięknie wyszła:) tak samo jak karteczka- bardzo ciekawa forma.
    Miłej niedzieli życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i różnorodna kompozycja kwiatowa na Twojej kartce, przyciąga wzrok :-)
    Chała apetyczna, u mnie jabłecznik z papierówek z różą :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna kartka mniam mniam pyszna chałka

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie optymistyczne kartki od razu przyciągają mój wzrok. A jeszcze ten shaker. Bardzo ładna.
    Wypiek wyszedł Ci obłędnie.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka jest cudna Małgosiu! :) Hmm chaka wygląda smakowicie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna karteczka, Małgosiu. A chałka okazała i na pewno smaczna! :) Miłej niedzieli, ściskam - Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Była smaczna, owszem (bo oczywiście już jej nie ma:)

      Usuń
  15. Karteczka mnie zachwyciła, letnia, radosna, pełna optymizmu. A i chałka kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu kartka jest cuuuuuudowna!!! Przepięknie ten słonecznik wygląda w shakerze! U mojej mamci w ogrodzie teraz kwitną słoneczniki :). Małgosiu, chałka wygląda bardzo apetycznie, zjadłabym całą :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. 🤣😁😂... A ja myślałam Małgosiu, że pokażesz obok słoneczników jakąś wielką, nieudaną pracę! A tu obie wspaniałe! I kartka, i chała - jeszcze mam uśmiech na twarzy, że tak sobie skojarzyłam. Nie wiem dlaczego, bo zawsze pięknie tworzysz.
    Piękna kartka. Żółty to taki radosny kolor. Daje tyle pozytywnej energii. sama bardzo lubię. Bułeczka bardzo apetyczna. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko. Oj, znalazłoby się trochę nieudanych prac do pokazania, ale jakoś mam opory:)

      Usuń
  18. Piękne słoneczniki!! Cudna karteczka!!
    Chałka apetycznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu na ta chałkę to mam język do pasa, bo uwielbiam chałki choć jeść ich nie powinnam.
    Co do kartki to jestem w szoku że już jesteś gotowa, ale myślę żen temat do przodu jest dobrym pomysłem , przynajmniej macie więcej czasu. Cudne jest to połączenie grafiki, shakera kropeczek i kwiatuszków 3D. Jak dla mnie jest cudnie!!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział wzabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      Chałki są super i w ogóle ciasta drożdżowe (swoją drogą to jedyne ciasta, które mi dobrze wychodzą:)

      Usuń
  20. Chałka szacun. Ogromna i pewnie pychota !!! A karteczka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agatko. Jakoś tak mi się rozrosła:)

      Usuń
  21. Super zmyślna i śliczna kartka,
    Patrząc na chałkę zassało mnie w żołądku... mniamm :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. jaka super karteczka Gosieńko, a w chałkę to bym się chętnie wgryzła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna słoneczna karteczka :) i smakowite zakończenie posta :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Małogsiu, dawno mnie nie było a u Ciebie jak zawsze pięknie. Śliczna karteczka i smaczniutka chałeczka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super karteczka Małgosiu. Świetny pomysł na słoneczniki w shakerze. Bardzo mi się podoba i choć słoneczniki kojarzą mi się z końcem lata, to ich żółty kolor wciąż niezmiennie letni. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczna karteczka, a chałka bardzo apetycznie się prezentuje 😍

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczną kartkę przygotowałaś. Grafiki kwiatów i własnoręcznie wykonane, oraz te tekturki wokół, tworzą świetną kompozycję. Podziwiam i serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna chała Małgosiu ale karteczka jeszcze piękniejsza:)
    Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna karteczka, te słoneczniki w środku wyglądają cudownie. Kurcze, 2.08, a Wy już macie karteczki gotowe :Dja to chyba jednak leniwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Martusiu. Ja zawsze robię kartkę miesiąc do przodu:)

      Usuń
  30. Cudowna karteczka ,wspaniałe połączenie kwiatów.Chalkavwyglada smakowicie , muszę spróbować upiec.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu piękny shaker.
    Słoneczniki to takie radosne kwiaty takie słoneczka w ogrodzie.
    A chałki bardzo lubię szczególnie w okresie Bożego Narodzenia.
    Pozdrawiam cieplutko Małgosiu 🌞

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajna karteczka. Ledwo sierpień się zaczyna a tu już zadanie zaliczone. Okienko ze słonecznikiem to ekstra pomysł, a chałka pychotka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Super karteczka! I wgryzłabym się w chałę ;-D

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękna karteczka, inne kwiaty pasują do tych słoneczników <3 a taką chałkę to bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna optymistyczna kartka, ładnie wpasował się tu szydełkowy kwiatuszek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo urokliwa karteczka Małgosiu i kwiatuszki różnorakie idealnie się uzupełniają 😊🌷
    Chałka wygląda tak smakowicie, że z przyjemnością bym ją zjadła😋
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  38. Karteczka przecudnej urody, a chałą spowodowała u mnie ślinotok :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam słoneczniki, a jeden -samosiejek cudnie rozgościł się w moim ogródeczku 😉🌻
    Karteczka śliczna, chałka smakowita🧡
    Serdecznie pozdrawiam na kolejne miłe dni kochana🌸☕🍒🦋🌞🙋‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczną kartka.Taka kwiatowa sprawi wiele radości.Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna, optymistyczna, wesoła karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale chała wspaniała - ślinka mi cieknie na jej widok :-) Do tego dżem, masło i kubek kakao - pysznosci :-) Kartka bardzo słoneczna i piękna :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...