sobota, 8 sierpnia 2020

Chrzest Mai

Witajcie, kochani!

- Zrobisz mi kartkę na chrzest?
- Pewnie!
- Ale z pudełkiem?
- Może być z pudełkiem. Na kiedy?
- Na jutro.
😃

No i zrobiłam. Gorsza sprawa, że nie miałam żadnej bazy na pudełko, więc musiałam sama ją posklejać, ale nie wyszła najgorzej. A zestaw błyskawiczny prezentuje się tak:

I jeszcze gorące podziękowania dla Izabelki, która obdarowała mnie swoim pięknym rękodziełem. Są zakładki – zielniczki (mam już ich całą kolekcję), Anioł Nocy Świętojańskiej i ołtarzyk z masy solnej ze świętym Franciszkiem, który kochał ptaki tak jak ja. Dziękuję Ci, kochana!

A następnym razem zapraszam Was do ogrodu pełnego hortensji.

Pozdrawiam na dobry, słoneczny, beztroski weekend,

Małgosia

 

47 komentarzy:

  1. Wspaniale dałaś radę, piękny komplecik!
    Czekam na hortensjowy ogród, bo je uwielbiam.
    Miłego dnia Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik Małgosiu! Jest taki delikatny jak Maja, dla której został wykonany )
    Pozdrawiam serdecznie i życzę radości spokojności na wolne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu piękna kartka i naprawdę jesteś niemożliwa, że takie cudeńko na szybko zrobiłaś :). Przepiękne prezenty od Izuniu dostałaś. Anioł jest cudowny i wiem, że na żywo jest zapewne jeszcze piękniejszy, ponieważ posiadam swojego osobistego wrzosowego :). Same śliczności dotarły, kochana ta nasza Izunia :). Buziaki Małgosiu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko.
      Coś w tym jest, że rękodzieło zawsze jest piękniejsze na żywo niż na zdjęciach, nawet tych najlepszych.

      Usuń
  4. Kochana
    Jesteś niesamowita, zrobić coś na już, jeszcze takie cudeńka- brawo😉💗
    Mai kiedyś będzie miło mieć tak śliczną, niepowtarzalną pamiątkę👧🌸
    Pozdrawiam milutko na udany weekend🌼🌞🦋💚🌲😘

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczny prezent Gosieńko dostałaś, te zakładki Izunia robi śliczne, aż Ci ich tak troszeczkę i tylko pozytywnie (hi hi) zazdroszczę :)
    Ekspresowa karteczka jest świetna, a pudełko wygląda jak kupne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka :) A prezencik przyleciał do Ciebie superaśny :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne. Co za talent w tak szybkim czasie zrobić takie ładne dzieło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna pamiątka!! Niestety często się to zdarza, że klienci zamawiają na już, a czy o takich uroczystościach nie wiedzą wcześniej??

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały komplecik :) czasem naprędce robi sie najciekawsze projekty :) prezenty od Izy - śliczne, a Św. Antoni to patron mojego miasta ::)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ekspresowy komplecik.
    Maya będzie miała wspaniałą pamiątkę.
    Pozdrawiam upalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że nie usłyszałaś "no wczoraj" ;).

    Śliczny komplet zrobiłaś :).

    I mam nadzieję, że nie przegapię wpisu z hortensjami :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudełko ekstra i karteczka. Nie wiem jak to zrobiłaś, ale pośpiechu w ogóle tu nie widać.

    Czekam na hortensje :) Byle dużo.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Poszło szybko ale bez wpływu ujemnego na efekt:) Zrobiłaś Małgosiu śliczną kartkę i równie urocze pudełeczko. Wiem, że lubisz upały więc życzę Ci wspaniałej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozdrawiam niedzielnie i upalnie, na szybko, ale bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś lubiłam robić ,,za pięć dwunasta,, taraz przynajmniej dwa dni wcześniej proszę prosić o zrobienie kartki ...... Małgosiu, piękną kartkę zrobiłaś, no i pudełko do niej też mi się podoba (lubię sama pudełka robić).
    Przyjemnej niedzieli ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Danusiu. Ja nie przepadam za robieniem pudełek, bo zawsze jakieś krzywizny mi się wkradają.

      Usuń
  16. Małgosiu, cudny komplet na Chrzest Święty. Delikatny i jednocześnie elegancki. Pudełko świetne - możesz śmiało zrezygnować z "kupnych":)
    Także zdarzyło mi się robić kartkę na już, ale wtedy bardzo się stresowałam.
    Cieszę się, że sprawiłam Ci troszkę radości. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu wcale nie widać, że działałaś w pośpiechu jest ślicznie jak zawsze!
    Komplecik cudniasty,delikatny i elegancki:)
    Extra prezenty otrzymałaś :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu, jesteś wspaniała, a św. Franciszek przepięknie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestaw bardzo ładnie udał się Tobie. Prezenty rewelacyjne. Ten św. Eranciszek jest wspaniały. Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
  20. W ogóle nie widać, że miałaś tak mało czasu na wykonanie tej kartki, która wyszła Ci przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny komplet na chrzciny! Gratuluję prezentów od Izy. Ciekawe czy pokochałabyś ptaki, które gnieżdżą się na naszej wieży kościelnej. Ich jazgot słychać z przerwami cały czas. Mam codzienne pobudki po 5 rano :-( Nie znoszę ich :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu.
      Oj, jazgot srok i kawek towarzyszy mi zaraz od wschodu słońca. Już się nauczyłam ignorować.

      Usuń
  22. Małgosiu, jak Ty coś robisz, to wiadomo, że będzie pierwsza klasa :-)

    Też kiedyś zrobiłam kartkę z pudełkiem, a żeby łatwiej było ją wyjmować, wkleiłam do pudełka tasiemkę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Brawo Ty Gosiu a upominek sliczny ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...