wtorek, 25 sierpnia 2020

Album na jesienne wspomnienia

Witajcie, kochani!

„Lato, jakże cię ubłagać?
prośbą jaką, łkaniem jakim?
Tak ci pilno pójść i zabrać
w walizce zieleń i ptaki?”

(K. I. Gałczyński)

Niestety, „lata złote nogi już się szykują do drogi”, choć ja najchętniej zatrzymałabym je na długo, a najlepiej na zawsze. Tymczasem jesień coraz bliżej, więc powstał jesienny album na miłe jesienne wspomnienia. Pomieści około pięćdziesiąt zdjęć i oczywiście różne zapiski i pamiątki. Zapraszam do oglądania.
























Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego spotkania,
Małgosia

 

77 komentarzy:

  1. Jak ja lubię Twoje albumy Małgosiu. Kolejny piękny. Jesienne motywy, kolory są jednymi z moich ulubionych. I chociaż kocham wiosnę i lato, jesienią czuję się najlepiej. Bez upałów, burz gwałtownych, z ciepłym deszczem i własnie tymi kolorami. W dodatku jesienią blask słońca jest taki niepowtarzalny - nie tak ostry jak latem, ciepły, dający piękne, długie cienie - ależ się rozmarzyłam:) Wszystko za sprawą Twojego jesiennego albumu, w którym to wszystko znalazłam. Jest cuuudooownyy! Prawie, jak album pełen hortensji;)
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko. Ja lubię tylko wczesną jesień, kiedy jest jeszcze w miarę ciepło. Kiedy przychodzą zimne i ciemne dni późnojesienne i zimowe, najchętniej zapadłabym w sen i obudziła się dopiero na wiosnę:)

      Usuń
  2. Małgosiu , piękny jesienny , te zwierzęta i jesienne kolory mnie zachwycają

    OdpowiedzUsuń
  3. Albumy klasa najwyższa:) a lato wróci za rok 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Danielu. I to waśnie mnie cieszy - że co roku wraca:)

      Usuń
  4. Ale on jest śliczny. Co prawda nie lubię upałów, ale żal że lato już się zbliża ku końcowi

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu nie napiszę nic nowego: stworzyłaś kolejny przepiękny album :) Kocham jesień pełną takich cudnych barw.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę piękny album. A strona z jeżem i wiewiórką chyba jest najpiękniejsza :) Wspaniałe tworzysz miejsca na wspomnienia.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu masz rękę do albumów. Kolejne cudeńko Ci wyszło :).

    OdpowiedzUsuń
  8. CzaDerski album😍😘

    Przeraża mnie tylko, że już jesień niebawem 😭

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle pięknie Małgosiu :) A ten szydełkowy kwiatek w soczystym kolorze na stronie tytułowej zachęca do oglądania tego co w środku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żegnaj lato za rok, chodzi jesień za mgłą ... mnie też jest szkoda lata :) piekny albumik, już taki troszke nostalgiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham jesień i wszystko, co ze sobą niesie. To najbardziej malownicza pora roku :). I nawet deszcze mi nie przeszkadzają :). Jej kolory są niesamowite tak jak Twój album Małgosiu. Przepięknie oddałaś urok i nastrój jesieni! Cudo kochana! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justysiu. Mnie niestety jesień kojarzy się głównie z zimnem, ciemnem i chorobami.

      Usuń
  12. Uwielbiam Twoje Albumy. Są takie bogate w te wszystkie zakładki. Mogłabym je oglądać bez końca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, kolorowy przedsmak jesieni:)
    Uściski Małgosiu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, pomysłowy, idealnie dobrany kolorystycznie🤗🧡
    Pozdrawiam najserdeczniej kochana na kolejne udane letnie dni🌞💛🦋🌳🌻☕🧁😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały ! Te scenki w albumie to dopiero pomysł !. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam oglądać zdjęcia z Twoimi albumami! Kocham jesień, więc tym bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosieńko, jaki ten album jest piękny, Ja się nim zachwycam, bo ja uwielbiam jesień i zawsze latem czekam na nią z niecierpliwością :) Coś wspaniałego stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Każda pora roku jest piękna (może oprócz upalnego lata), ale jesień ze swoimi kolorami jest po prostu zjawiskowa. Wspaniały album! Wypatrzyłam nawet rudzika;)
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu piękny album jak zwykle na bogato.
    Nie wiem czy mi się wydaje ale albo masz papier ozdobny o fakturze płótna albo to coś co urzyłaś do zdobienia niektórych stroñi super pomysł.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marzenko. To taki wzór papieru imitujący grube płótno.

      Usuń
  20. Nie będę oryginalna ... cudo ! Album śliczny, a kolory jesieni to chyba moje ulubione kolory :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu podziwiam ze masz milosc do tych albumów , tyle w nich schowków i zakamarków, do tego sa piekne i stanowią cudowna całość :) rewelacyjny album !

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu, tak jak i Ty uwielbiam lato i już mnie smuci nadchodzący jego koniec, co już widać i czuć w powietrzu. A album zachwyca, tak samo jak i jego poprzednicy. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu, album jest cudny i nawet jesień moze być kolorowa i nie taka smutna jakby sie mogło wydawać :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny !!! I zwierzęta stoją jak zaczarowane... ślicznie to wszystko ułożyłaś ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowny jest. Tyle skrytek i pięknie ozdobiony. świetny jesienny klimat. Podziwiam Cię za ilość wykonywanych albumow, one są takie pracochłonne przecież

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Martusiu. Mnóstwo pracy i mnóstwo frajdy:)

      Usuń
  26. No to jest cudo, dzieło sztuki, idealne dla mnie!!! :) Kocham jesień, boski album, jego barwy, ten klimat jesieni tak cudnie oddany. Zaskoczenie w postaci tej wiewiórki rozkładanej i powozu, pewnie każdy, kto to zobaczy zrobi WOW. Jesteś mistrzynią w tym, co robisz, a ja posiadam Twoje albumy i czuję się bosko, bo mam skarb!!!!! Pozdrawiam najserdeczniej, niech lato utrzymuje się u Ciebie jak najdłużej, ja zapraszam jesień i ją zatrzymam u siebie, by tak szybko Cię nie odwiedziła. hehehe Tulę mocno. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Możesz przetrzymać jesień (i zimę) aż do wiosny:):):)

      Usuń
  27. Piękny album. Papiery z jesiennymi motywami są ekstra. Uwielbiam tworzyć prace w takich klimatach. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgosiu, Twoja wyobraźnia nie zna granic i czaruje tylko piękno.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecudny ten jesienny albumik Małgosiu!!! Pozdrawiam Cię ciepło 😊

    OdpowiedzUsuń
  30. Małgoś, Mistrzostwo!
    Kolorki wykonanie i całokształt jest super😊👍
    Pozdrawiam i trwam w zachwycie 😘

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolejny przepiękny, wysmakowany i zaskakujący album: te wyskakujące elementy mnie zachwycają.:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny, jesienny album. Piękne, ciepłe kolory. Taką złotą jesień lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Małgosiu, twoje albumy to już klasyka stylu!
    a raczej STYLu!
    Inwencja idzie w parze z najwyższą jakością wykonania.
    Po prostu: cud, miód i orzeszki :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny album Małgosiu, och, oby tak jesień zawsze wyglądała jak na tym albumie. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak dla mnie jesteś albumową mistrzynią - nic, tylko patrzeć i zachwycać się :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolejny Majstersztyk ... Małgosiu, Mistrzyni Albumowa, często Cię podglądam i próbuję jakieś fajne rozwiązanie odgapić ale w trakcie roboty zapominam i robię po mojemu :) Podoba mi się kolorystyka Twojego albumu, piękne jesienne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podziwiam takie albumy sama chciałabym kiedyś spróbować sił w tej materii, na razie się przyglądam, zbieram inspiracje i może kiedyś spróbuję coś zrobic..na pewno nie bedzie tak piękny jak Twój ale warto przypatrywac sie innym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosiu. Po prostu musisz spróbować - zobaczysz jak Cię wciągnie.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...