środa, 5 sierpnia 2020

Świąteczne składaczki

Witajcie, kochani!

Wprawdzie w lipcu zrobiłam już kartkę na bożonarodzeniową zabawę u Ulci, ale ponieważ wytyczna obowiązuje na oba wakacyjne miesiące, postanowiłam stworzyć też coś w sierpniu.

Tym razem mój wybór padł na kartkę pod nazwą Triple Pop Up Cube Card, a powstała ona na podstawie TEGO tutorialu.



I jeszcze jedna – Wiper Card, czyli „kartka wycieraczka” (według TEGO tutorialu).







A tu mała zajawka tego, nad czym teraz pracuję. Tym razem ani śladu zimy:)

Pozdrawiam Was ciepło, kochani i do następnego spotkania,

Małgosia

68 komentarzy:

  1. Znakomite karteczki Małgosiu, wręcz magiczne w pozytywnym znaczeniu.:) Ściskam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalne składaczki, ciekawe i śliczne. Zajaweczka zjawiskowa - zapewne będzie to kolejny album. Już same papierki robią wrażenie:)
    Uściski Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo efektowne kartki zrobiłaś :) Świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu obie kartki są genialne, świetne formy, zwłaszcza ta pierwsza. Gdybym miała więcej czasu w sierpniu pewnie bym spróbowała. A papierki na nowy album są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ciekawe są te kartki o niezwykłych formach Małgosiu. Wspaniałe! Pięknie je wykonałaś. Jestem bardzo ciekawa co powstanie z tak pięknych papierów. Buziole:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu, mistrzu od składaków, co za formy, nawet mi się nie sniło, cudne papierki, pewnie będzie hortesjowy album

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba zwariuje. Takie to ciekawe. Te Twoje składaki. Nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cuda tworzysz z papieru. Kartki są nieziemskie.

    A papierki na kolejną pracę są przeurocze i w przepięknych barwach.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne formy kartek, nie znałam takich. Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  10. Formy zachwycają Małgosiu, Ty zawsze potrafisz zaskoczyć czymś wyjątkowym ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki, świetne formy! O nazwie "Wycieraczka" jeszcze nie słyszałam.
    Cudowny zestaw papierów, na pewno powstanie coś rewelacyjnego, pewnie album.
    Pozdrawiam Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki są super, ta pierwsza ma świetny kształt pierwsze taką widzę. I coś czuję Gosiu że jakaś super rzecz powstanie z tych pięknych papierów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. obie karteczki piękne, a ten papierki stamperii ojoj <3 pracowita z Ciebie mróweczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już mnie przyzwyczaiłaś, że czego się chwycisz to zamieniasz w cudo i ciągle mnie zaskakujesz;) świetna kartka o zaskakującej formie:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu kochana, karteczki są śliczne, zwłaszcza ta pierniczkowa, ponieważ uwielbiam pierniki i pochłaniam je w ogromnych ilościach :))). Małgosiu będziesz się śmiała ze mnie, ale te nazwy kartek są dla mnie jak słowa zaklęcia. Ledwo przeczytam i już nie pamiętam, ba nawet nie wiem co przeczytałam :))). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justysiu. Dlatego staram się je tłumaczyć na polski, ale z pierwszą to niełatwe - potrójne wyskakujące sześciany:)

      Usuń
  16. Małgosiu takich karteczek jeszcze nie widziałam rewelacyjne .
    Pozdrawiam cieplutko Małgosiu 😊
    Bardzo intrygująca zjawka

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna Małgosiu, ciągle Cię podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne składaczki :) Takich jeszcze nie widziałam :)
    A album na pewno będzie cudny :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu, karteczki są rewelacyjne, szczególnie viper wpadł w oko :) A zajawka czyżby kolejny cudowny album? :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super karteczki, oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta pierwsza ma świetną formę, podoba mi się :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjne kartki! Przyznam, że moja rekcja na pierwszą była taka; O kuźwa! :O hahaha Dokładnie taka była reakcja. :D Nie widziałam jeszcze takiej kartki, toż pojęcia nie mam, jak to jest wykonane, magia jakaś. Fajnie czasami nie wiedzieć. hihi Jesteś mistrzynią w tym, co robisz, musiałam to powtórzyć. Ciekawe, nad czym pracujesz, tak to romantycznie się zapowiada. Filmik jest bez obrazu niestety. Pozdrawiam Małgosiu mi droga, nawet nie wiesz, jak mnie sobą uszczęśliwiasz. :)))))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Ta pierwsza jest bardzo prosta do wykonania wbrew pozorom:)

      Usuń
  23. Wow, jestem pod wrażeniem, zwłaszcza tej pierwszej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow ale zaskoczenie ! Gosiu swietne kartki, pierwsza genialna !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczki rewelacja, urzekła mnie forma pierwszej karteczki składacza.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomysłowe te Twoje kartki :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe karteczki, szczególnie ta pierwsza. Bardzo wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  28. Interesujące! W przypadku tej pierwszej najpierw pomyślałam, że kłopotliwa, a potem patrzę, a ona składana na płasko! Super! Jak zwykle piękne.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko. Tak, składa się idealnie na płasko.

      Usuń
  29. Piękne, jak zawsze i wszystkie Twoje prace🌼💟😀
    Małgosiu kochana pozdrawiam serdecznie na miły weekend🌸🌞🌳🌲🦋🍰☕

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczne i takie ciekawe w formy!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nieustannie podziwiam Twoje kartki i ich fantastyczne formy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne karteczki! Drugą formę znam, ale pierwsza mega przestrzenna :-)
    W środek można wkleić listwy z choinkami lub wyciąć je w ściankach, byłoby jeszcze efektowniej ;-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Padłam pod wrażeniem formy obu kartek i pewnie długo się nie podniosę :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. WoW! Małgosiu jakie formy! Śliczności!!!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...