środa, 2 września 2020

Ikona i nie tylko

Witajcie, kochani!

Pewnie niektórzy z Was wiedzą, że Basia maluje obrazy. Ale takiego na pewno jeszcze nie widzieliście – podwójna ikona na 45 rocznicę ślubu, przedstawiająca patronów jubilatów: świętego Marka i świętą Barbarę. Tą wspaniałą ikonę dostanie mój stryjek i stryjenka.

Poza tym Basia dołożyła coś dla ciała i coś dla ducha; jestem wdzięczna zwłaszcza za najnowszy tomik jej poezji.

Basieńko, dziękuję Ci serdecznie za hojne obdarowanie mnie po raz kolejny.

A dla Was wszystkich tęcza po burzy, którą ujrzałam z balkonu.

I moje balkonowe wrzosiki.

Zaś do candy dorzucam jeszcze magnesik na lodówkę.

Serdecznie Was pozdrawiam i do następnego spotkania,
Małgosia

 

60 komentarzy:

  1. Piękny prezent na piękną rocznicę - wszystkiego najlepszego dla Jubilatów :)
    Magnesik też bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam obrazy Basi, mam jej pięknie namalowane maki i tomik poezji Smak lata, to był 2013 rok. Jubilatom , samych pięknych dni , sami też w ubiegłym roku, obchodziliśmy taką rocznicę slubu. Małgosiu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale zostałaś obdarowana, a ikona to niepowtarzalny prezent dla jubilatów.
    Pozdrawiam Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała ikona i super prezenty od Basi.:) Wszystkiego dobrego dla szanownych Jubilatów, dużo zdrowia i radości oraz obfitych łask Bożych. Pozdrawiam Małgosiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała rocznica ślubu, do pozazdroszczenia. Piękny również prezent.
    Uściski i serdeczności dla Ciebie i jubilatów

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie tam jeszcze 30lat w małżeństwa...łohoho...
    Ale nie takiego że niby obok siebie a jednak osobno... Tylko takie małżeństwo, że jeden za drugim skoczy w ogień, że se pogruchają, czasem poszaleją... To jest WoW
    Wszyskim życzę cuuuudownego małżeństwa.. .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie takie małżeństwo, Kasiu - po tylu latach wciąż zakochani i zapatrzeni w siebie. I zawsze młodzi duchem.

      Usuń
    2. Oczywiście, Beatko:) Kasia jakoś mi w głowie utknęła:)

      Usuń
  7. Piękna Rocznica Ślubu - a minęło pewnie Jubilatom te 45 lat jak z bicza strzelił, wspólne chwile, dobre i złe(takie też przecież szlifują związek) i do tego piękny prezent. Ikona niesamowita :)
    Pozdrawiam serdecznie Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Bogusiu. Oj tak, te lata minęły tak szybko. A oni wciąż młodzi duchem i zakochani.

      Usuń
  8. Małgosiu to jest wyjatkowy prezent na piękną rocznice. Gratuluję takiego staż małżeńskiego.
    ❤Szczęśliwi czasu nie liczą. ❤
    Pozdrawiam cieplutko Małgosiu 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu Twoi bliscy dostaną piękny prezent i bardzo osobisty. Wspaniałe to wymyśliłaś, aby obdarować ich ikonami z patronami. Bardzo mi się podoba!! Piękna tęcza! U nas ciągle padało i było szaro. Dzisiaj pierwszy raz od wielu dni przebija słonko :). Śliczne wrzosy - kocham je miłością wielką i też już mam na balkonie oraz w domu :))). Buziaki kochana i miłego dnia! Oj i zapomniałam - cudny, jesienny magnesik :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezent wyjatkowy, sama bym się ucieszyła :) Wyjatkowa rocznica, wyjątkowy prezent :) wrzosy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej, piękne, z pewnością bardzo prezent się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu Kochana, było to dla mnie wielkie wyzwanie i dziękuję Ci za tę propozycję. Przyznam, że się bałam, ale myśl o Tobie, o tym jak wiele razy mnie pięknie obdarowałaś, dopingowała mnie do pracy. Mam nadzieję, że Jubilatom się spodoba, a ja będę się zwracać do św. Barbary i do św. Marka, żeby Im wypraszali zdroje łask na dalsze lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, jeszcze raz z serca Ci dziękuję. Jestem pewna, że jubilaci będą zachwyceni, a ja dam Ci znać o ich reakcji.

      Usuń
  13. Uwielbiam obrazy Basi i samą Basie. Was to ja chciałabym spotkać i przytulić. :))) Wspaniały obraz, ja na początku myślałam, że to dwa, a to jeden. Basia potrafi oddać część siebie we wszystkim, co robi, to tak jak Ty. Jesteście kobietami niesamowitymi, takimi, których ten świat potrzebuję. Cieszę się, że takie kobiety mają ze sobą kontakt. Małgosiu kochana, pozdrawiam Cię cieplutko. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny i wyjątkowy prezent. Piękna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ikona, bardzo oryginalna. Wspaniale obdarowała Cię Basiu, prezent jest niesamowity. Uściski Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna ikona! na pewno sprawiła wiele radości:) cudne wrzosiki- moje niestety zostały podgryzione i musiałam je usunąć.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Wzruszający prezent. Obdarowani na pewno będą zachwyceni.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie Cię Basia obdarowała :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję pięknego prezentu,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś wspaniałego, cudnie Basia namalowała te ikonki :)
    Serdeczności ślę

    OdpowiedzUsuń
  21. Wielu lat w szczęściu dla obdarowanych. Oby więcej takich małżeństw. Piękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna ikona, Małgosiu. I cudowny prezent dla jubilatów.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. I u mnie powoli wrzosy dekorują balkon :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Co za wspaniały prezent- jestem zachwycona1

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne te ikony🤗
    Milutko pozdrawiam na słoneczny weekend😘🌞🌻🍩☕

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...