niedziela, 6 września 2020

Jesienne róże i grzyby

 Witajcie, kochani!

Dzisiaj pokażę Wam kartkę, która powstała na zabawę u Ani. We wrześniu robimy karteczki, na których znajdują się róże, kolor pomarańczowy oraz sznurek.

Pomarańczowego nie jest zbyt wiele, ale przyznam, że ten kolor jakoś ciężko mi wkomponować w moje prace.

Pod jasnopomarańczową różą jest kokardka ze sznurka jutowego.

A ten jesienny notes dorzucam do candy.



I zgłaszam go do zabawy u Reni, zwłaszcza, że jedno z inspirujących przysłów brzmi tam „Wrzesień chodzi po rosie, zbiera grzyby we wrzosie”, a na okładce wyrósł właśnie grzybek.

Życzę Wam miłej niedzieli i do następnego spotkania,
Małgosia

96 komentarzy:

  1. Pięknie wkomponowałaś Małgosiu ten pomarańczowy kolorek! Karteczka jest cudna a leśny notes wspaniały i jeszcze ta wiewiórka. Super :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu bardzo, bardzo delikatna kartka. Herbaciane róże z ekologiczną kokardką pięknie wyglądają i kartka bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam cieplutko Małgosiu 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka z różami a jesienny notesik idealny na zapiski :-)Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka i notesik. Piękne szczegóły.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj piękna karteczka Małgosiu. Pomarańczowy jest i nie koniecznie w wielkiej ilości. Wystarczy. Kwiaty w delikatnym kolorze dopełniają całości. Brawo. Bardzo mi się podoba ta praca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności Małgosiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka bardzo ładna, pomarańczowy jest i sznurek też a notesik z tą wiewiórką piękny, u mnie mimo deszczu to grzybów nie ma , co smuci mojego męża/ zapalonego grzybiarza/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Teresko. Może jeszcze grzyby się pojawią.

      Usuń
  8. Śliczna kartka i cudny notesik.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczka- widać ten pomarańczowy! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna kartka, notes świetny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne i kartka i notes! Przyznam się, że i mnie nie leży ani pomarańczowy, ani rudości, ale trzeba się będzie zmierzyć z zadaniem.
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nabrałaś rozpędu z tym rozdawaniem. Chciałabym tak pięknie tworzyć. Kartka super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach jak pieknie Gosiu:):):) mh...

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu, pięknie radzisz sobie z każdym kolorem i każdym wyzwaniem!!!
    Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna tą twoja kartka. Dla mnie pomarańczowy kolor to też wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwycam się Twoimi pracami Małgoniu i tak jest i tym razem. kartka jest przepiękna i wcale nie widać, żebyś miała problem z kolorem- jak dla mnie jest perfekt;) a album, no cóż, już tyle pochwalnych peanów napisałam, że chyba wiadomo, jak bardzo mi się podobają;) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak już wiesz, miałam to samo z pomarańczowym kolorem w tej kartce. Ale ty poradziłaś sobie genialnie, piękna, subtelna karteczka. A notes jest cudny: zakochałam się w grzybku!;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne prace! Podziwiam jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny notesik! A karteczka super wygląda, mimo pomarańczowego, za którym średnio przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się ta kwiatowa kompozycja na kartce. I tak delikatnie przemyciłaś pomarańczowe dodatki. Notes świetny. Pozdrawiam Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak na kogoś, komu z pomarańczem nie po drodze, całkiem sporo jest go na kartce, nawet więcej, niż na jesiennym notesie i w obu wypadkach wyszło pięknie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczności wykonałaś. :)
    Kolor pomarańczowy rozegrany fantastycznie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna jest ta kartka Małgosiu! Notesik również. Jesień kocham za te energiczne, ciepłe kolory,
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Powiem Ci Małgosiu że sam się za głowę chwyciłam co ja za debilny zestaw wymyśliłam a królową kwiatów:-) Ale Ty sobie poradziłaś wyśmienicie, kartka jest cudowna, taka subtelna i delikatna Notesik extra świetnie ozdobiony.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Zestaw nie jest zły, fajne są takie wyzwania.

      Usuń
  25. Kartka wyszła pięknie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się ta karteczka podoba a pastelowy pomarańcz róży jest cudny.
    Notesik też wspaniale się prezentuje. Uściski Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu kartka i notes to cudo! Jestem po wrażeniem jak sprytnie i ładnie przemyciłaś pomarańcz :). Ja też za bardzo go nie lubię, ale na Twojej kartce jest idealnie :). Miłego dnia kochana!

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgosiu wspaniała karteczka, świetnie sobie ten pomarańcz przemyciłaś 🙂
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie skomponowałas karteczkę Małgosiu:-) Notesik super:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowna jest ta karteczka, a notesik - pierwsza klasa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zawsze śliczności Gosieńko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Karteczka śliczna a notesik taki ładny że aż szkoda zapisywać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  33. Taka radosna, jesienna karteczka. Jak zwykle u Ciebie Małgosiu:) Och już jesień za pasem... fatalnie.
    Ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Karteczka wyszła rewelacyjnie ! Jesienny notesik też pięknie wygląda :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj Ty Małgosiu zawsze podołasz 😅
    👌 kartka piękna 😍
    Notesik uroczy😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześlicznie wyszła Twoja kolorowa karteczka. Cudnie ja skomponowałaś. Zresztą jak zawsze Twoje kartki mnie zachwycają. Notesik jesienny jest "Boski". Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Kartka jest przepiękna! Pomarańcz zaznaczony, ale nie dominuje, jest pastelowo, cudnie :).

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana
    Piękne prace artystyczne, jak zawsze😀
    Serdeczności zostawiam i dziękuję za Twoją systematyczną obecność na moim blogu 💛😍🌞🌻

    OdpowiedzUsuń
  39. przepiękna karteczka i notes Małgosiu, śliczne wszystko. Pozdrowionka gorące

    OdpowiedzUsuń
  40. Małgosiu,karteczka fantastyczna! że o pięknym jesiennym notesie nie wspomnę! cudnie Ci się zrobiło:))

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudne prace i moim zdaniem pięknie wkomponowałaś ten pomarańczowy kolor, nawet jeśli go nie dużo to rzuca się w oczy :). Najbardziej podoba mi się notesik <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Witaj Małgosiu
    Moja wizyta u Ciebie nie jest przypadkowa. Twoje stronki poleciła mi Basia W.
    Wpadłam więc na chwilę z ciekawością, ale chyba zostanę na dłużej. Basia miała rację, Można się zachwycić, tym co wyczarowujesz.
    Będzie mi miło, jak czasem zajrzysz do mnie.
    Nie mogę zaoferować Ci herbatki i czegoś słodkiego, ale zawsze znajdziesz ciepłe słowo.
    Więc:
    Więc chodź pomaluj mój świat
    Na żółto i na zielono
    Niech na niebie stanie tęcza
    Malowana Twoją kredką
    Więc chodź pomaluj mi życie
    Niech świat mój się zarumieni
    Niechaj mi zalśni w pełnym
    Tak, tak, wiem trochę zmieniłam słowa, ale niebieski nie jest moim ulubionym kolorem
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie, Ismeno i dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  43. Piękna kartka, piękna kolorystyka, piękne kwiaty - jestem 3x na tak :) Lubię kolor pomarańczowy (w zestawieniu z fioletem ciekawie się prezentuje), na Twojej kartce wyjątkowo współgra z resztą.
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...