niedziela, 27 września 2020

Pierwszaki zapraszają na pasowanie

Witajcie, kochani!

„O szyby deszcz dzwoni, deszcz dzwoni jesienny

I pluszcze jednaki, miarowy, niezmienny…”
… a ja sobie siedzę przy biurku i popijam Inkę z przyprawami korzennymi. Aromat nieco świąteczny, ale dobrze się składa, bo zaczęłam właśnie pracę nad grudniowym albumem. Tymczasem pokaże Wam dwa zaproszenia na uroczystość pasowania na ucznia, które pierwszaki wręczą dyrekcji.

 

 
 

Kochani, pozdrawiam Was serdecznie i do następnego spotkania,
Małgosia

76 komentarzy:

  1. Elegancja w pełnej krasie, jak dla dyrekcji przystało 😊
    Pozdrawiam Małgosiu ciepło 😘🌺

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i eleganckie jak przystało na okoliczność. Pozdrawiam bardzo ciepło, bo u mnie deszczowo i chłodno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zaproszenia :) kałamarz wspaniale błyszczy :) też pije inke :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo eleganckie i jakie śliczne detale! Super zaproszenia, Małgosiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne i eleganckie karteczki Małgosiu. Świetny efekt kałamarza!
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny kałamarz! Bardzo ładne i eleganckie kartki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu u mnie też dziś deszczowo więc prawie cały dzień haftowałam popijając herbatkę z malinami, cytryną i miodem :)). Zaproszenia są śliczne. Piękny ten kałamarz! Buziaczki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu jestem zauroczona tymi kartkami, są rewelacyjne a te atrybuty szkolne jak najbardziej na nich pasują
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te zaproszenia Małgosiu, kałamarz rewelacyjny.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zaproszenia na niecodzienną uroczystość. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne. Przez wiele lata bywałam na pasowaniach jako zaproszony gość, bo podstawówka dzieliła z nami budynek. To są przepiękne uroczystości, małe dzieciaki są niesamowite w swoich występach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu, świetne zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe zaproszenia przygotowałaś Gosiu!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne zaproszenia! Bardzo podobają mi sie oba, choć ta z czapeczką jest taka wymowna:)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne i eleganckie i swietne kolorki ważnych symboli !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zaproszenia Małgosiu. Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne i pomysłowe!!! Zawsze czymś zaskoczysz, kałamarz rewelacja!
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo piękne i subtelne zaproszenia :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu piękne delikatne a zarazem bardzo eleganckie zaproszenia. Kałamarz super sie błyszczy. Pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiesz, że tego wiersza nauczyłam się jako przedszkolak? Razem z kuzynem mojej mamy - wtedy licealistą. Zaproszenia na "prasowanie" (tak to określiła moja siostrzenica, pytając lata temu, czy przyjdę na jej "prasowanie" na przedszkolaka) piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne karteczki :) A ja myślałam, że to dyrekcja zaprasza piewrszaki na pasowanie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. To chyba zależy od szkoły i jej zwyczajów:)

      Usuń
  22. "Dżdżu krople padają i tłuką w me okno..."
    Uwielbiam "podsłuchiwać odgłosy jesieni: szum wiatru, szelest liści pod stopami, i ów rytm wystukiwany przez deszcz... Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jęk szklany... płacz szklany... a szyby w mgle mokną..."
      <3

      Usuń
  23. Fajniutkie zaproszenia 😍
    Pasowanie pierwszoklasistów to też przeżycie 🤗 syna już mam za sobą, jeszcze Córy ale dopiero za 4lata 🤣
    Swoje pamiętam przez mgłę 🤣 ale foto są 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Beatko. Ja swojego nie pamiętam w ogóle.

      Usuń
  24. Śliczne zaproszenia, Małgosiu. A ten motyw kałamarza jest wręcz magiczny.
    Pozdrowienia ślę

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zaproszenia. Jak na uroczystość przystało bardzo eleganckie. U nas pasowanie odbyło się od razu na apelu 1-go września. Sama nie wiem czy to lepiej czy gorzej. Nauczyciele idą trochę na prościznę. 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Sylwusiu. Może bali się, że potem szkoły znów będą zamknięte?

      Usuń
  26. Świetne zaproszenia :) idealnie pasują do uroczystości

    OdpowiedzUsuń
  27. Super Ci to wyszło. Gratuluję perfekcyjnego wykonania.
    Pozdrawiam bardzo ciepło! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj słonecznie Małgosiu
    U mnie nareszcie przestało padać
    Dzisiaj święto Aniołów Stróżow. Więc może jakaś karteczka z tej okazji?
    Niech Anioł otula Cię swoim opiekuńczym skrzydłem

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne i eleganckie zaproszenia, świetnie dobrane do adresatów i uroczystości a kałamarz cudny. Mój syn ma pasowanie 21 października i bardzo na nie czeka, mam nadzieję, że się odbędzie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wzruszyłam się, bo przypomniały mi się pasowania moich 3-ki Dzieci, a było to jakiś czas temu🧡🤗
    Karteczki przecudnej urody, jak zawsze Małgosiu kochana🥰
    Pozdrawiam najmilej🍀☕🌻🌞💖

    OdpowiedzUsuń
  31. Super, bardzo eleganckie są :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...