poniedziałek, 14 września 2020

Jesienny komplet ma właściciela

Witajcie, kochani!

W ten piękny, słoneczny dzień miło mi ogłosić, że jesienny komplet, na który składa się:
album

 notes

bloczek samoprzylepnych karteczek

dwie zakładki

magnes na lodówkę

i kartka – składaczek

ma swojego właściciela. A było to tak:




Aniu, serdecznie Ci gratuluję i proszę o adres do wysyłki (mój mail znajdziesz na górze w zakładce „Kontakt”).

A Wam wszystkim, kochani, dziękuję za udział w zabawie. W planach jest album grudniowy, więc już dzisiaj zapraszam na następne candy.

Przesyłam dobre, ciepłe myśli,
Małgosia

 

32 komentarze:

  1. Gratuluję wylosowanej.
    Aniu jesteś Szczęściarą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki dla Ani. Jakoś mi umknęło zapisanie sie na zabawę, ale u Ciebie Gosiu co rusz coś do wygrania więc będzie okazja inna. Świetne prezenciki przygotowałaś. Piękny magnes na lodówke a ta składaczek aż sie uśmiechnęłam na tego dzięcioła. Cudna. Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Aniu :) Pięknie zostaniesz obdarowana. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Ani! I dziękuję, Małgosiu, za zabawę.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ani i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ani! Piękny zestaw przygotowałaś.
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Anny.:) Małgosiu pozdrawiam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny prezent Małgosiu, gratulacje dla Ani:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwyciężczyni. Cudowny prezent do niej poleci.
    Uściski Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję dla Ani. Piękny album będzie świetną pamiątką. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Zwyciężczyni a Tobie Małgosiu dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla zwyciężczyni. Piękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Ani, a Tobie Małgosiu dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla Ani, szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję bardzo. Normalnie same, ależ to same cuda, nad cuda i to jesienne, a ja kocham jesień. Małgosiu, masz mistrza i wielką miłość w sobie, tak wielką, że czuć ją w każdej z twych prac, w każdym słowie! Podziwiam, jestem zachwycona wszystkim :))) Pozdrawiam i tulę. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla Ani!! To wspaniała osoba, o wielkim sercu otwartym na ludzi więc cieszę się, że taki wspaniały prezent do niej pojedzie :)).

    Buziaki Małgosiu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne prezenty, gratulacje dla Ani.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Ani, a Tobie Małgosiu bardzo dziękuję za zabawę i pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję szczęścia w losowaniu ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczesciara!!! Gratuluje serdecznie :) i dzieki Gosiu za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O ja Cię! 😊 Ale mi się poszczęściło, nie mogę w to uwierzyć że te piękności przez Ciebie wykonane będą moje. Małgosiu kochana, z całego serducha dziękuję Ci pięknie 😘🌷
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Ani gratuluję, Małgosi dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny album, szczęśliwa posiadaczka🧡😄

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...