piątek, 1 lutego 2019

Wielkanocna flora


Witajcie, kochani!

Moje kartki na lutową edycję zabawy u Ani powstały już w styczniu:) Ponieważ w tym miesiącu obowiązują nas elementy florystyczne, więc karteczki są mocno ukwiecone.


Kartki są trzy i każda z nich zawiera trzy kolory przewodnie. Na pierwszej mamy: niebieski, zielony i biały.




Na drugiej: wszelkie odcienie fioletu, żółty i zielony.




Na trzeciej: biały, zielony i brązowy.




A wszystkie trzy to oczywiście składaczki w formie podwójnej sztalugi, dlatego dorzucam je do zabawy w cięcie i gięcie u Ewinki.


Na koniec nie może zabraknąć kolażu.


Pozdrawiam Was serdecznie i życzę wspaniałego weekendu. U mnie zapowiada się słoneczny i niemal wiosenny.

Pa, pa,

Małgosia

88 komentarzy:

  1. Małgosiu, wszystkie kartki są po prostu ekstra. Kocham fiolet, ale wybrać ulubionej kartki nie potrafię. Każda inna, każda budzi zachwyt. Jedna bardziej romantyczna, kolejna nieco bardziej rozmarzona, nie wiem jakby to opisać. Podziwiam Twój talent. <3

    Macham do Ciebie radośnie i posyłam czterolistną koniczynkę. :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńka ! Pięknie je ukwieciłaś:-)
    Nawet nie pomyślałam, że te niebieskie kwiaty na papierze będą takim fajnym tłem dla wielkanocnych elementów :-)Porywam banerek z kolażem i wstawiam do wyzwania te piękności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Niebieski pasuje do wszystkiego:)

      Usuń
  3. Jaka cudowna ta kartka ze Zmartwychwstałym Chrystusem ,, oczu nie moge oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robią wrażenie! Ogromne! A ostatnia pasowałaby na kwiecień z tematyką.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosieńko no cuda, cudeńka. Piękne karteczki. Mi w szczególności wpadła w oko ta z fioletem. Buziaki i miłego weekendu:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudne!!
    wszystkie bardzo mi sie podbają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu wszystkie są fantastyczne ale ta ostatnia najpiękniejsza. Z Jezusem i do tego jeszcze te lilie... moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne składaczki, Małgosiu!
    Bardzo pracochłonne, ale niezwykle efektowne.
    Miłego weekendu Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Iwonko. To prawda, dość pracochłonne, ale radość przy ich tworzeniu jest wielka.

      Usuń
  9. Małgosiu, cóż napisać , zatkało mnie - karteczki sa niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne! Jednak mi najbardziej spodobała się druga kartka. Ach ten kolor fioletowy... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu, prześliczne ukwiecone składaczki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe! Oczu oderwać nie można! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne karteczki ,a szczególnie ta z Jezusem.
    Miłego weekendu Gosiu

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu karteczki są tak śliczne, że trudno wybrać tą naj :)) Każda inna, każda zachwyca :)). Buziaki i uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś szybciutka jak expres;) Przepiękne karteczki! Wiadomo że mnie najbardziej podobają się niebieskości, ale tu nie potrafię wybrać tej najpiękniejszej.
    Na razie zima idealna: minimum śniegu, delikatny mrozik i słoneczko, ale właśnie zapowiadali że w połowie lutego trzeba będzie ubrać ciepłe buty;) Na szczęście Ty będziesz miała ferie;)
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Na feriach może być zima, bo wtedy nie muszę jeździć autem:)

      Usuń
  16. Ależ piękne karteczki. Formę, kolorki i zastosowane elementy fantastycznie dobrałaś Małgosiu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne karteczki!!!
    Pozdrawiam zachwycona:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudeńka!!! I te skladaczki :) rewelacja Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu siedzę od dobrych paru minut z rozdziawioną buzią i podziwiam. Nie dość że pendolino to jeszcze takie cudownie ukwiecone. Przepiękne są Twoje kartki wszystkie trzy. Jestem dumna że są w mojej zabawie.
    Pozdrawiam i dziękuję, że jesteś

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie ukwiecone karteczki, cudownie wyglądają. Wiosna u Ciebie Małgosiu:) Podniosły mi bury nastrój. Są piękne.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem pod wrazeniem. Cudne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie Malgosiu, takie radosne i kolorowe składaczki😊 pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie, ale ta z liliami wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne prace :) <3 Całuski <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Same cudeńka :) Piękne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  26. Małgosiu - u Ciebie jak zawsze mnóstwo wspaniałych pomysłów. Karteczka w takiej formie jest bardzo efektowna i w Twoim wykonaniu - doskonała :-)
    Uściski i pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie poskładane kompozycje ze smakiem się na nie gapi:)
    wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudeńka, a jedno piękniejsze od drugiego :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu, kartki są przepiękne! Gdybym miała wybrać najładniejszą, nie potrafiłabym.
    Każda podoba mi się ogromnie. Wszystkie tak starannie wykonałaś. Podziwiam Twoje umiejętności zestawiania elementów. Zawsze wszystko współgra doskonale! Cudowne!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześlicznie się prezentują wszystkie Twoje karteczki. Fantastycznie sie3 rozkładają i robią wielkie wrażenie podczas oglądania. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  31. Małgosiu i co ja mam napisać ???? Wszystko już moje poprzedniczki napisały,więc ja tylko podpisuje się pod tym moimi obiema łapkami :)
    Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne, wszystkie trzy choć - sama nie wiem czemu - to ostatnia najbardziej mnie urzekła. Może to magia zieleni :)
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  33. Twoje składaczki są perfekcyjne do granic możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Małgoniu to już? wow zachwycające kartki, ależ mam tu u Ciebie zaległości :( tak ten czas pędzi, a u mnie od tygodni choróbska i ciągle gonię własny ogon ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne te składaczki. Piękna forma

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne wszystkie składaczki:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne są Twoje składaczki Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...