niedziela, 24 lutego 2019

A to ci aparat!


Witajcie, kochani!

Dziękuję Wam bardzo za tak ciepłe przyjęcie mojego krzyżykowego debiutu. Dziś jednak przychodzę z tym, co lubię najbardziej, czyli z papierami.

Dostałam od Agi świetną bazę do albumu w kształcie aparatu fotograficznego (będzie o tym osobny post, jak i o innych niespodziankach).


Jak tylko wzięłam go w ręce, nie mogłam już wypuścić i od razu rozłożyłam papierki. Najwięcej czasu zajęło przycinanie ich do kształtu bazy, a potem to już sama przyjemność – ozdabianie. Oto dzieło dnia wczorajszego – mały albumik (pomieści dziewięć zdjęć, dołożyłam też dwie kopertki na pamiątki lub zapiski), trochę na zdjęcia, trochę do ozdoby, trochę dla przyjemności posiadania:)


















A jutro z powrotem do pracy.

Pozdrawiam Was ciepło,

Małgosia

70 komentarzy:

  1. Małgosiu cudny jest takie trochę nietypowy ale wcale się nie dziwię, że musiałaś go od razu ozdobić :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aparaty wyszły szałowo Małgosiu! Cudeńka! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny ten albumik !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu jednak papierki to Twoja bajka :)))) Bo niezależnie z jakim kształtem pracujesz i co robisz zawsze zachwyca i jest perfekcyjnie :)). Świetny albumik, a forma aparatu rewelacyjna! Buziaki kochana i miłego powrotu do pracy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Albumik jest naprawdę świetny i jak zawsze jestem pod wrażeniem pracy :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, toś mnie zaskoczyła. Taki śliczny albumik, że aż szczęka mi opadła z wrażenia.Cudo, cudo i jeszcze raz cudo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wyobrażam sobie to nietypowe wycinanie, ja miałabym problem, a Ty poradziłaś sobie doskonale! Wspaniały album!
    Wszystko co dobre niestety za szybko się kończy. Spokojnego powrotu Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Fakt, z wycinaniem było trochę roboty.
      Oj, nie taki spokojny ten powrót:(

      Usuń
  8. Fantastyczny w formie. Kolorystyka cudowna i perfekcyjnie Małgosiu wykonany. Podziwiam bezustannie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Forma niebanalna i w sam raz na zdjęcia! Wykonanie mistrzowskie! bo Twoje Małgosiu inne być nie może:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory i ścianki ! Wspaniale Ci wychodzą te albumy:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny, super kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspanialy albumik Gosiu i pieknie ozdobiony, Ja musze sie przyznac ze ostatnio tez robilam w ksztalcie aparatu na pewna wymianke i kosztowalo mnie docinanie, milego powrotu do pracy i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Takiej bazy jeszcze nie ozdabiałam :) Śliczny albumik! Bardzo pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno musiałaś się przy nim trochę narobić, wycinając te papierki, ale wyszło Ci Gosiu suuuper :) Miłego powrotu do pracy życze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny albumik, ładnie ozdobiony, super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo oryginalna forma albumu!
    Z tym wycinaniem miałaś dużo pracy, ale efekt zachwyca - album jest przepiękny.
    Pozdrawiam serdecznie, Gosiu 😃

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczny. I pomysłowy. Aż mi dech zaparło w piersiach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Adorable, Malgosia!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu nie mogę wyjść ze zdumienia jak sobie rewelacyjnie poradziłaś z nową formą. Pozdrawiam serdecznie i życzę łagodnego powrotu do pracy.:) Uściski Gosiu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale przepiękny album i jaki fajny ma kształt. Jeszcze nigdy takiego nie widziałam. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu piękny i bardzo oryginalny stworzyłaś album. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie ozdobiony :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo oryginalny albumik Małgosiu, ślicznie go ozdobiłaś. Mimo nietypowego kształtu jest też trochę miejsca na kilka zdjęć - to świetny pomysł.
    Życzę Ci udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Żółty i szary - piękne połączenie kolorów i piękna całość :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny ! Ciekawa forma! Wspaniale go ozdobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uroczy album. Piękna kolorystyka i zakomponowanie każdej strony. Bardzo mi się podoba.

    Gratulacje za hafcik. Wyszedł pięknie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawy albumik! I przepięknie wykonany.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mistrzyni papieru. Pozdrawiam Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
  29. O raju, aparacik jak sie patrzy :) świetne robisz te albumy Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczny albumik! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. W życiu bym nie pomyślała o czymś takim-świetnie Gosiu zagospodarowałaś aparacik. Cudny albumik. Miłego dzionka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Baza jest super - dziękuję raz jeszcze.

      Usuń
  32. Małgosiu, wszystko, co wpadnie w Twoje zdolne rączki nabiera fantastycznego kształtu i wyglądu! pięknie go ozdobiłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietna robota Gosiu :)

    I udanego startu po feriach !!!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...