środa, 27 lutego 2019

Słowa wdzięczności

Witajcie, kochani!

Dzisiaj chciałam skierować najserdeczniejsze słowa wdzięczności za pamięć i życzenia urodzinowo – imieninowe, za piękne kartki, prezenty, przydasie, scrapki, słodkości… Za wszystko. Jeśli jesteście ciekawi jak wspaniale zostałam obdarowana przez blogowe anioły, to zapraszam do oglądania.

Dziękuję serdecznie (w kolejności napływania przesyłek):













































Uli i jej córci Izabelce (za zakładkę z motylami)













A Wam wszystkim – jak zawsze – za to, że jesteście i wspieracie mnie swoją obecnością i dobrym słowem.

Uściski,

Małgosia

72 komentarze:

  1. Ile cudowności😍😍😍 pięknie zostałaś obdarowana. To cudownie mieć tyle dobrych osób wokół siebie 💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności, mnóstwo wspaniałych niespodzianek dostałaś Małgosiu. Pozdrawiam serdecznie i ściskam mocno.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki Małgoniu dostałaś i jakie przydasie-oj będzie się działo.
    Wspaniały ten blogowy świat. A listonosz miał co nosić:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniały, Aguś. A zaprzyjaźniona listonoszka już się nawet nie dziwi:)

      Usuń
  4. Wspaniałości Małgosiu! Wszystkiego najlepszego dla Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama jesteś Małgosiu aniołem więc jak tu Cię nie kochać? Cudne prezenty dostałaś, już sobie wyobrażam ile nowych, wspaniałych prac powstanie.
    Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu,gorące urodzinowo-imieninowe uściski !
    Prezenty przecudne,oj będzie się działo w Twoim scrapowym warsztacie,będzie co podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja dobroć to sprawiła Małgosiu- buziaczki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basieńko. A dziś jeszcze przyfrunęła wspaniała malowana kartka i mnóstwo cudności i słodkości - dziękuję.

      Usuń
  8. Małgosiu, jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i rozsypał się worek dobrych życzeń :) całę mnóstwo cudowności dostałas :) Gosiu najlepszości z okazji Twojego święta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prezenty otrzymałaś Małgosiu! Ja bez prezentu, ale również dołączam się z najlepszymi życzeniami. Oby spełniły się Twoje marzenia! Cmok jak smok:))

    OdpowiedzUsuń
  11. What a great collection of super cards, Malgosia! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu kochana, ja nie zapomniałam, ale jak zwykle jestem opóźniona w rozwoju.... na razie buziaki i serdeczności przesyłam drogą internetową!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Nie martw się, wiem, jak to jest... Ja mam jutro sześciogodzinne szkolenie w szkółce:(

      Usuń
  13. Ile cudownych prezentów Gosieńko. Cieszę się razem z Tobą i jeszcze raz wszystkiego co najlepsze Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie zostałaś obdarowana :) cieszę się, że mogłam przyczynić się do świętowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aj az wstyd ze ja dostając karteczki od Ciebie Gosiu nie pamietam zeby Tobie wysłać, przepraszam najmocniej i dołączam sie do zyczen chociaz wirtualnie aby to co robisz zawsze sprawiało Ci radosc i abyś zawsze czuła ze Bog czywa nad Toba:) pamiec blogowych koleżanek zostala Ci pieknie okazana ! Sto lat Gosiu !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu wszystkiego najlepszego. A listonosz miał co robić niosąc tyle paczuszek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie zostałaś obdarowana;-) Wszystkiego Najlepszego ;-) Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu same piękne upominki otrzymałaś, piękne kartki i wszystko co znalazło się na zdjęciach, pięknie jest pamiętać o drugiej osobie :) Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyjmij jeszcze ode mnie życzenia wszystkiego co najlepsze, najpiękniejsze i najprzyjemniejsze w życiu. Wspaniałe kartki i prezenciki, od wspaniałych blogowych koleżanek. To wspaniale. Aż serducho się raduje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie fantastyczne karteczki otrzymałaś a i prezenty bardzo przydatne. Ja w maju kończę 40 lat i muszę z tj okazji coś zorganizować.

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu jakie piękne kartki i prezenty!!! Dziewczyny są niesamowite!! Oj szkoda, że ja nie wiedziałam nic o Twoich urodzinach i imieninach :( Więc chociaż spóźnione, ale za to szczere życzenia składam teraz: dużo miłości, zdrówka, wielu przyjaciół i samych radosnych dni!

    OdpowiedzUsuń
  22. ALe piękne prezenty dostałaś. Tyle cudnych scrapków, już widzę jaka masa albumów powstanie z tego dobra. Super się dziewczyny sprawiły. Miałas bardzo fajne urodzinki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu, Scrapków tyle, że już się nimi podzieliłam:)

      Usuń
  23. Gosieńko, wszystkiego naj, naj, naj dla Ciebie z tej podwójnej okazji!
    Pięknie zostałaś obdarowana.
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe prezenty dostałaś!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowności , wszystkiego dobrego ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobroć powraca! Ach , wszędzie uwielbiane przez Ciebie motyle :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne prezenty i upominki. I założę się, że to jeszcze nie koniec... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Karolinko. Masz rację - nie koniec, bo dziś jeszcze dotarła paczuszka od naszej Basi.

      Usuń
  28. Dostałaś moc cudownych wspaniałości!
    Buziaczki Gosiu:)
    Mnie czeka szkolenie we wtorek:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      Oj, te szkolenia - jutro siedzę sześć godzin, wczoraj też do wieczora:(

      Usuń
  29. Świetne prezenty, Ja, gapa dołączam do życzeń i gorąco pozdrawiam :) Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  30. Małgosiu, spóźnione, ale gorące życzenia Ci przesyłam.
    Ściskam serdecznie i bardzo dziękuję, że choć w taki blogowo-listowo-mailowy sposób mogłam Ciebie spotkać🌹🧡🌹

    OdpowiedzUsuń
  31. Gosieńko cieszę się razem z Tobą:)
    Zasługujesz na samo dobro:)
    Buziaki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj... Przegapiłam... :-( Za to dziś składam Ci najserdeczniejsze życzenia spełnienia marzeń i nieustającej weny :-) Kartki i upominki cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj, ja też nie wiedziałam, więc spóźnione ale szczere życzenia spełnienia marzeń i realizacji pasji i uśmiechu na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałe otrzymałaś prezenty:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Małgosiu wszystkiego najlepszego sił do tworzenia, zdrowia i radości <3

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...