piątek, 1 marca 2019

Marcowe jaja


Witajcie, kochani!

I oto mamy marzec. A skoro tak, to pora na pierwszą marcową zabawę, w której biorę udział – Wielkanoc z paletą kolorów. Tym razem na kartkach ma się znaleźć coś do jedzenia.


U mnie skromnie, bo tylko jajka. Małe jajeczka i całkiem spore jaja, niektóre już jako kolorowe pisanki. Choć jakby się uprzeć, to przecież i zajączek – na przykład w postaci pasztetu… Ale nie, poprzestańmy lepiej na jajkach.
A tak wyglądają moje jajeczne kartki. Na pierwszej mamy kolory: biały, żółty i zielony.


Na drugiej – biały, żółty i niebieski.


Na trzeciej – biały, żółty i brązowy.


 Na czwartej – biały, żółty i zielony.


Nie może zabraknąć kolażu.


Mam nadzieję, że żabka lubi jajka i zadowoli się takim skromnym menu.

Przy okazji dziękuję serdecznie Basi, od której dziś jeszcze przywędrowała przesyłka z pięknie malowaną kartką, przydasiami i pysznościami.



Kochani, pozdrawiam Was serdecznie i przesyłam powiew wiosny i mnóstwo uścisków,

Małgosia

88 komentarzy:

  1. Bardzo fajne karteczki Małgosiu, super paczucha do Ciebie przywędrowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful Easter cards, Malgosia. Happy March, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne wielkanocne karteczki. Gratuluję fajnej paczuszki od Basi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe karteczki Małgosiu.:) Basieńka też naszykowała Ci super niespodzianki.:) Taką malowaną karteczkę chyba bym w ramkę oprawiła. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No cudne te jaja Małgoniu, wiosenne i radosne. Dziś mam swoją faworytkę wśród kartek - najbardziej mi się podoba ta z brązowym zajączkiem.
    Miłego weekendu :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu, prześliczne karteczki. Chyba u Ani jajka będą miały największe wzięcie z pokarmu, bo ja tez u siebie je mam:) Mnie również najbardziej spodobała się z zajączkiem, brązowa, ale i ta z szydełkowanymi kwiatuszkami.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. PIękne karteczki, pewnie zarzucimy Anię jajkami :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię jajka, w każdej postaci i bardzo mi się podobają twoje karteczki.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajeczka bardzo smakowite Małgosiu :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu jakie radosne kartki.
    A upominek od Basi cudowny.
    Pozdrawiam cieplutko 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie śliczne a najbardzije mi się spodobała ta z zajączkiem:) Paczucha wypasiona a motylki z pewnością wylądują na jakimś słodkim albumiku:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu kartki śliczne!! Również wolę jaja niż królika czy zająca w formie pokarmu :)) Te ostatnie chętnie podziwiam żywe i oczywiście na Twoich cudnych karteczkach :)). Śliczne prezenty od Basi :). Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejny piękny prezent. A karteczki są cudowne. Miłego weekendu Gosiu:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie śliczne jajca są Gosieńko na Twoich karteczkach, sama się zastanawiam która kartka najładniejsza. Na szczęście wybierać nie muszę, więc mogę spokojnie się każdą jedną pozachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz ekspresowe tempo Gosiu! Piękne karteczki! Ja tam lubię jajka, żabka pewnie tez, tym bardziej takie kolorowe i radosne;)
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      Kartki miałam zrobione już wcześniej (mam już nawet na kwiecień:)

      Usuń
  17. Piękne karteczki ! Te szydełkowe kwiatki są zachwycające !

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały, jajeczny kwartecik, Małgosiu :-)
    Ja dopiero myślę o marcowe karteczce, a u Ciebie już piękna realizacja.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Iwonko.
      Marcowe (i kwietniowe) karteczki zrobiłam już na feriach:)

      Usuń
  19. Piękne karteczki - i te jajeczka na nich :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu śliczne kartki zrobiłaś. Moja ulubiona, to z brązowym jajkiem :).

    Dostałaś bardzo fajną niespodziankę :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne są Twoje ,,jajeczne,, kartki Małgosiu :)
    Pozdrawiam cieplutko ...

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne karteczki Małgosiu. Ty to masz talent. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu pięknie się spisałaś i jajowe karteczki nam pokazałaś. Wszystkie sa urocze, radosne i fajnie skomponowane , a takie przecież mają być prawda? Pozdrawiam Cibie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. I jeszcze buziaczki Małgosiu dosyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basieńko. Buziaczków nigdy za wiele.

      Usuń
  25. Małgosiu bardzo ładne karteczki przygotowałaś. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Karteczki śliczne, jajca jak malowane :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu żabka bardzo lubi jajeczka :-)
    Szybciutko się uwinęłaś z marcowymi kartkami , a wszystkie cudne.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      Kwietniowe już mam w zanadrzu:)

      Usuń
  28. No tak, zajączek to też jedzenie :-) Kartki jak zawsze piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Urocze karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Małgosiu, wspaniałe świąteczne kartki:))

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne kolorowe karteczki ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Tylko jaja?! Chyba AZ?! Pieknie ozdobione, dopasowane w każdym szczególe.... Cudne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne i pomysłowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie karteczki przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Małgosiu, piękne są Twoje karteczki. Moją faworytką jest ta z szydełkowymi elementami :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Małgosiu cudne kartki przygotowałaś, ale mnie zachwyciła ta z kwiatuszkami szydełkowymi:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  37. Oooo,jakie fajne karteczki:) Może sie też kiedyś nauczę takie karteczki robić. Wszystkie bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj Małgoś po dłuższej przerwie.
    Widzę ,że nadal w formie,nadal cudownie tworzysz karteczki.
    Każda zachwyca,a na kolażu razem wyglądają zjawiskowo.
    Sorki,ze krótko,ale sama wiesz :))) jak jest gdy od roku się nie pisało.
    Nie wiadomo od kogo zacząć pisać ,zaczęłam więc od zabawy Anulkowej .
    Buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...