środa, 13 marca 2019

Wianki i wianuszki


Witajcie, kochani!

Dzisiaj będą kartki z wiankami, wianki bowiem królują w marcowej edycji zabawy z motywem u Ewci Hubki.


Na pierwszy ogień idzie ta, w której znalazły się pokolorowane elementy – karteczka wielkanocna z akwarelowym wianuszkiem w tle. Kurczaczki i zajączka podmalowałam kredkami akwarelowymi.


I jeszcze dwie wielkanocne, tym razem z barankiem.



A tutaj okolicznościowa kartka z wiankiem na dziewiętnaste urodziny pewnej wspaniałej dziewczyny.


Bożonarodzeniową bombkę z rogasiem w wianku już znacie z poprzedniego posta.


Wykorzystałam napisy od Joli, której stronę polecam – znajdziecie tam duży wybór świetnie zaprojektowanych napisów na różne okazje.

Przy okazji dziękuję Izabelce za zakładki – zielniczki i przydasie.



Do następnego spotkania, moi kochani. Już dziś zapraszam na candy.

Uściski,

Małgosia

74 komentarze:

  1. Małgosiu jak zwykle same piękności.
    Masz tempo.
    Szczególnie podoba mi się Wielkanocna z koroną cierniową.
    Pozdrawiam cieplutko 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki Moje wianuszki dziś się robią Mi naj bardziej podoba się urodzinowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basieńko. Już podziwiałam Twoje wianuszki.

      Usuń
  3. Piękne kartki z wiankami zrobiłaś. Okazuje się, że wianek dobry jest na każdą okazję.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki i prezenty !!! Kartka urodzinowa mnie zachwyciła ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu, kartki z wianuszkami ślicznie wykonałaś. Te z Barankiem mnie szczególnie zachwyciły.
    A ja bardzo Ci dziękuję za paczuszkę:)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki, najbardziej zachwyciły mnie te świąteczne :-)
    Gratuluję prezentu od Izy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu piękne karteczki wykonałaś, urodzinowa jest super :) Śliczne zakładki i przydasie otrzymałaś :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosienko rewelacyjne karteczki! Byłam juz na tej stronie i co nieco sobie wybrałam z napisów wiec dzieki za polecenie tej strony!!! Usciski 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle Małgosiu zrobiłaś niezwykle urokliwe karteczki :) Dziś najbardziej spodobała mi się ta z barankiem. Gratuluję ślicznego prezentu i gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie mi się podobają!!! Scrapki się przydały ;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Scrapki są super - jeszcze raz dziękuję.

      Usuń
  11. Śliczne i bardzo gustowne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu ślicznie i sprawnie :) zazdraszczam troszeczkę zielnikowych zakładek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace :) wspaniałe podarki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu, Twoje tempo pracy jest niesamowite! Fantastyczne karteczki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu same cudowności. Piękne karteczki wszystkie. prezencik znakomity, a zakładeczki zielniki boskie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gorgeous selection of cards and tags, Malgosia. Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe karteczki Małgosiu i super niespodzianki od Izy.:) Przesyłam moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne wianuszki i extra karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu idziesz jak burza z tymi kartkami . Świetne wianuszki Ci wyszły. Wcale nie trzeba walić kilku warstw żeby otrzymać fajna kartkę , fajny stempelek czasem robi za całą kartkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Robisz te kartki coraz piękniejsze :)
    A córka z karki była baaaardzo zadowolona !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu, wszystkie karteczki piękne, wiosenne, świąteczne. Pozdrawiam ciepło i słonecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu są śliczne! Pięknie pokolorowałaś ❤. Motyw wianka bardzo mi się podoba :)). Piękne prezenty od Izuni :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu, same piękne karteczki! i śliczna niespodzianka! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe karteczki tworzysz!!! Podziwiam wciąż nowe pomysły.
    Zakładki świetne! Pozdrawiam z deszczem za oknem:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu, kiedy nie zajrzę do Ciebie, znajduję zawsze coś nowego, coś ciekawego, coś pięknego!
    Wszystkie prace cudne!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejne cudne karteczki, podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Aż skojarzyło mi się to wszystko z piosenką "Wiła wianki i rzucała je do falującej wody" :). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne karteczki co jedna to ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gosiu u Ciebie to się dzieje, cudne karteczki, każda prześliczna a podmalowane kurczaczki i zajączek są naj naj. Śliczne zakładeczki dostałaś. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurczaczki z filipem i żonkilami najpiękniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie piękne, ale najbardziej przypadł mi do serca Baranek w kropeczkach.

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne karteczki! Barankiem jestem zauroczona!
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Małgosiu cudne karteczki - podziwiam nieustająco:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. Super kartki! Akwarelowe fragmenty mi się bardzo podobają. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne kompozycje. Kolorki są oszałamiające.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...