środa, 20 marca 2019

Ot, karteczki


Witajcie, kochani!

Dzisiaj będą po prostu różne kartki, które gdzieś tam ostatnio powstały. Na początek dwa wielkanocne składaczki zrobione według TEGO kursu. Najgorzej było wyciąć ręcznie ten okrągły otwór w środku:)









A tutaj trzy okolicznościowe (pierwsza na imieniny szefa).




Na koniec karteczki, które zgłaszam do zabawy „Anielsko – sielsko” w Gosikowym Zakątku.


U mnie dwie kartki sielskie i jedna anielska.




I jeszcze podziękowania – tym razem dla Jadzi, która obdarowała mnie papierami i wspaniałym albumem.


Zdradzę Wam, że jagodowy album już gotowy, tylko nie mogę się zabrać do obfotografowania go. Ale w następnym poście z dużym prawdopodobieństwem wystąpi w roli głównej.

Pozdrawiam Was bardzo wiosennie,

Małgosia

76 komentarzy:

  1. Ależ wysyp Gosiu u Ciebie dzisiaj, jaka różnorodność praca :)A wszystko takie piekne :) muszę ten kursik poogladać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie mi się podoba ten składaczek, muszę koniecznie spróbować :)
    Prześliczne są Twoje karteczki Małgosiu, bardzo różnorodne a co jedna to ładniejsza.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poradziłaś sobie świetnie z wycięciem koła!
    Ja wolałam zrobić okienko prostokątne ;-)
    Piękne Twoje karteczki wyzwaniowe i okolicznościowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu, karteczki wspaniałe! A sielskie jajo zachwycające! Dziękuję za udział w mojej zabawie i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne prace- podziwiam! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu podbiłaś me serce dzisiejszymi karteczkami!!!! Ale śliczne!! Ile w nich lekkości, ciepła, wiosennej radości!! Wszystkie są przepiękne!!! A ta męska rewelacja!!! Ściskam Ciebie mocno i czekam na oglądanie jagodowego albumu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki Małgosiu :) za ręczne wycinanie kół podziwiam, bo wiem ile to pracy i jak trudno...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki, a z kursiku skorzystam bo super ten składaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne składaczki...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu, wspaniałe karteczki zrobiłaś!!! Składaczek muszę spróbować.
    Pozdrawiam z wielkim zachwytem:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, mega cudowne kartki. Te z okienkiem są dla mnie nie do ogarnięcia. Podziwiam Cię za zdolności i kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izuniu. A może spróbujesz ? - to naprawdę nic trudnego.

      Usuń
  12. Gosiu ale super karteczki, napatrzeć się nie mogłam. Te pierwsze składaczki są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ śliczne kartki! Każda jedna ma w sobie coś ciekawego, co przyciąga wzrok. Wszystkie dopracowane w każdym szczególiku. Super prace!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękności i cudeńka :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu cudeńka , wszystkie kartki zachwycają , ale te dwa pierwsze składaczki są naj, naj. Świetny format tych kartek.
    Prezent od jadzi cudny, kto nie lubi dostawać papierków?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Papierki zawsze cieszą, a z tych będzie oczywiście kolejny album:)

      Usuń
  16. Składaczek świetny, a wszystkie kartki jak zawsze zachwycające :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu, wszystkie kartki piękne, ale zachwyciły mnie dwie pierwsze - niezwykła forma oraz sielskie jajo - super kompozycja.
    PS. Ostatnio kupiłam cyrkiel Olfy z nożykiem, świetnie wycina kółka różnej wielkości, kosztował ok. 20 zł,bo wcześniej też męczyłam się ręcznie.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Iwonko.
      Taki cyrkiel to świetna sprawa, chyba muszę o nim pomyśleć.

      Usuń
  18. Wow!! Cudna produkcja karteczek - Małgosiu :)
    Te pierwsze mają ciekawą formę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Rany! Ile się dzieje i jak pięknie! A szczególnie zachwyciła mnie forma tych pierwszych kartek, ja muszę takie zrobić.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe kartki, zwłaszcza na Wielkanoc :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu cudne prace stworzyłaś, te wielkanocne są prześliczne, ciekawe, takie inne :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Och, Małgosiu, zachwycające kartki!!! Patrzę i podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale wysyp piękności!!! Małgosiu Twoje karteczki są tak śliczne, że normalnie oczopląsu dostaję od patrzenia na nie:) Mnóstwo kolorów i detali i każda inna .
    Pozdrawiam :))) A.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne formy kartek :) Wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale rewelacja Małgosiu, formy przestrzenne świetne, do tego z Jezusem co nie jest proste zeby piękna karteczke stworzyć, no ale na jagodowy album czekam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zajrzałam i nie zawiodłam się, tradycyjnie wysyp piękności i różnorodności!
    Wszystkie piękne, ale zaintrygowała mnie rozsuwana kartka. Kursik już zapisany i na pewno poczynię. Fajna kartka z niespodzianką 😊
    Niecierpliwe czekam na zdjęcia albumu i pozdrawiam serdecznie
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś perfekcyjna i bardzo pracowita Małgosiu. Tworzysz ogromnie dużo i wszystko przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Karteczki wszystkie wspaniałe. Składaczki bardzo ciekawe, ale jednak mnie najbardziej spodobał się Aniołek. Skromna elegancja to jego urok. Prezent genialny, albumiki jadzi znamy, a papierki zawsze się przydadzą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie są przepiękne ale ta pierwsza skradła moje serce. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne kartki -wszystkie bez wyjątku, ale te dwie pierwsze zachwycają podwójnie- formą i wykończeniem:) zapisałam sobie kursik i zapewne skorzystam:)
    Buziaki przesyłam i miłego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne karteczki Małgosiu,nieustannie się zachwycam twoim talentem :)
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne karteczki <3 bardzo się napracowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Łał, potężna dawka kartek Małgosiu! Każda taka wyjątkowa, dopracowana i śliczna. Kolory wpadają w oko, detale ekstra, a kompozycja i-de-al-na 😃 Świetne są!
    Nie mogę się doczekać zobaczyć ten album, patrząc po Twoich pracach... Cóż, można się spodziewać samych piękności! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Małgosiu jakie piękne...uwielbiam Twoje prace :) Zachwycasz :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Karteczki cudne, wszystkie:) A te pierwsze składaczki Wielkanocne, to już klasa mistrzowska:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne karteczki poczyniłaś! :) Wielkanocne jajo wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojej! Ale przepiękne karteczki, te dwie są oszałamiające, niesamowite, jak je zrobiłaś? Wow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Weroniko. Zrobiłam je dokładnie według tego kursu:
      https://stempeleinmaleins.blogspot.com/2019/02/ziehkulissen-karte.html

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...