niedziela, 24 marca 2019

Album „Jagodowy zagajnik”


Witajcie, kochani!

Trzeci album na urodzinowe CANDY  gotowy, więc pora go Wam zaprezentować. Powstał z papierów Studia 75 „Jagodowy Zagajnik”, zamieszkały też w nim kwiatowe wróżki Cicely Mary Barker – tym razem wybrałam te roślinki, których owoce to właśnie jagody. W układzie jest bardzo podobny do poprzedniego albumu z wróżkami, również pomieści wiele zdjęć formatu 9x13, tagów i zapisków. No i nie mogło zabraknąć elementu pop-up; nie mogłam się oprzeć chęci wykorzystania ilustracji Anny Stylo – Ginter z uwielbianej przeze mnie w dzieciństwie poetyckiej baśni „Na jagody” (oczywiście ilustracje zeskanowałam, nie pocięłam książki). Zapraszam do zanurzenia się w jagodowy zagajnik.


































Mam nadzieję, że i ten album się Wam spodobał. Pozdrawiam Was bardzo wiosennie i ciepło,

Małgosia

100 komentarzy:

  1. Od razu wiedziałam , ze to będzie prawdziwa jagodowa gratka :) ach cudny, oczu nie moge oderwac :) brawo Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Następne cudo, wciąż nie wiem co ewentualnie wybrać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu. Jest jeszcze czas do zastanowienia:)

      Usuń
  3. Prawdziwa uczta jagodowa Małgosiu! Jest przepiękny!!!
    Wszystko tak perfekcyjnie dobrałaś. Strona z grafiką z książki "Na jagody" jest rewelacyjna. Wróżki śliczne. I ten jagodowy kolor! Cudo!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał... no, coś... łał! Coś cudownego! Te kolory, układ, dobrane ozdoby i grafiki! Przepięknie go zrobiłaś Małgosiu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja cię ale cudeńko, fiu fiu fiu jest boski

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ilustrowany album, to prawdziwa perełka.
    Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały! Uwielbiałam książkę ,,Na jagody,, ..... Twój album Małgosiu to jagodowy majstersztyk.
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny album Małgosiu!!! Jagodowa bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny cudowny album! Jestem fanką Twoich prac Gosiu.
    Pozdrawiam wiosennie kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oszałamiający! Brak mi więcej słów z zachwytu.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu, album jest po prostu cudny!!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po prostu cudny, czytałam tę bajkę ostatnio wnukom

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny album Małgosiu! I te kolorki.... ach, zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudeńko, wprost nie mogę się na niego napatrzeć.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu album jest niesamowity, pięknie wykonany, ciekawy i widać serce włożone w jego stworzenie 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny album.Tyle zaskakujących elementów w nim zawarłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosieńko jest przeuroczy, jak każdy jeden album który wykonałaś. Ale moje serce skradł od razu jak go tylko pierwszy raz zobaczyłam ten na czarnej bazie. Zachwycił mnie ogromnie i tylko temu wyborowi wierna zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu, toż to jagodowe szaleństwo - przepiękna praca!
    Podziwiam z zachwytem i miłego tygodnia Ci życzę 😃

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna jagodowa przygoda, bo taką przeżyłam oglądając każda z kart szczegółowo. Pięknie Gosiu jak zwykle. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mistrzostwo świata ten album. Oczy ciężko oderwać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękny, soczysty i owocowy :) te kolorki mnie zachwyciły. Uwielbiam Twoje albumy :*

    OdpowiedzUsuń
  22. I am dreaming one day to be able to make my own album, Malgosia. But until then I will admire your beautiful albums. Hugs and kisses, my talented friend.

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu cudowny jest, te wszystkie skrytki i kieszonki są rewelacyjne . Jeżeli chodzi o albumy nie masz sobie równych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Bajeczny album Małgosiu, a książeczkę :Na jagody: uwielbiałam nie tylko czytać ale i oglądać te ilustracje! pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. PIĘKNY album Małgosiu!!! Wszystkie, które robisz są piękne, dopracowane w każdym detalu!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiedziałam, że będzie cudowny :) Już się cieszę, że się na niego zapisałam też :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jagodowy album wspaniały,aż ślinka leci :)
    Serdeczności przesyłam Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Co za cudo!!! Jagodowe wróżki są przeurocze ,
    a cały album zachwyca uroda i wykonaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny album,ile ty się napracowałaś,efekt końcowy przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  30. Toż to cudo prawdziwe!!! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Małgosiu jest cudny!!!!!! Jak patrzę na niego to chodzi mi po głowie moja ulubiona piosenka "Jesteśmy jagódki, czarne jagódki (...)" :))). Dziękuje kochana, że przeniosłaś mnie do lasu pachnącego jagodami :)) A swoją drogą uwielbiam jagody więc Twój album Małgosiu jest taki "do schrupania" :)) Bardzo mi się podoba!!! Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu cudny album zrobiłaś z bardzo fajnym środkiem :).

    OdpowiedzUsuń
  33. Małgoniu spodobał sie? nie , mnie zwyczajnie zachwycił:)
    Cudo , kolejne co prawda, ale każde inne i zachwyca jak i te poprzednie.
    Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacyjny album!!! Piękny, dopracowany w najmniejszym szczególe! Podziwiam Twoją Małgosiu pomysłowość i mistrzowskie wykonanie!!! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastyczny album! Wygląda smakowicie ;) Bardzo przypadło mi do gustu połączenie fioletów, niebieskości i zieleni z szarym, który delikatnie tonuje i spaja wszystko w całość.
    Rzeczywiście ilustracje Anny Stylo – Ginter są przecudne! Mają taki magiczny klimat...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudeńko i ten jagodowy las :) Pozdrowionka Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Już jestem zakochana w Jagodowym Zagajniku. Cudowny album, magiczny i apetyczny:) Kocham jagody i lubię je zbierać w lesie, ale nigdy nie spotkałam tych uroczych elfików. Może ukryły się wśród listków...
    Znów Małgosiu stworzyłaś dzieło, jestem zachwycona. Zaliczam Cię do mistrzów w tej dziedzinie.
    Mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Ja myślę, że lasy i zarośla są pełne elfików:)

      Usuń
  38. Istne cudo Gosiu, przez chwile poczulam sie jak w krainie jagodowej basni, pop-up mnie powalil, chyle czola i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękny album. Chyba przeczuwałam że będzie wisienką na torcie w candy.Jak skoncze pisać komentarz to jeszcze raz z przyjemnością wrócę do jego obejrzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Slicznosci. Pop-up w środku jest fenomenalny. Muszę się nauczyć robić takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Co tu więcej pisać - Cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Prawdziwa petarda! Album absolutnie do zakochania!

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam jagody. Narobiłas mi Gosiu smaka a album prześliczny !!!

    OdpowiedzUsuń
  44. To wielka przyjemność widzieć taki album. Piękny, każda kartka wykonana z wielkim smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowny jest :) No prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  46. Uroczy i bajeczny:). Prawdziwa Zdolniacha z Ciebie Małgosiu:). Ściskam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...