środa, 20 lutego 2019

Album „Kwiatowe wróżki”


Witajcie, kochani!

Czy znacie piękne kwiatowe wróżki autorstwa Cicely Mary Barker? Jeśli nie, to gorąco Was zachęcam do zapoznania się TUTAJ z tymi miłymi stworzonkami. Każda z nich jest ubrana w szatkę przypominającą kwiat, którym się opiekuje, każda ma motyle skrzydełka. Czyż nie są urocze?

Kwiatowe wróżki zagościły też w moim ostatnim albumie, który choć niewielkiego rozmiaru, może pomieścić aż 56 zdjęć formatu 9x13. Nie brakuje kieszonek, zakamarków, tagów, a nawet znalazł się element pop-up. Zapraszam do oglądania.


































Mam nadzieję, że spodobały się Wam kwiatowe wróżki i mój album. Serdecznie Was pozdrawiam i do następnego spotkania,

Małgosia

101 komentarzy:

  1. Małgosiu ,kolejne cudeńko stworzyłaś,zachwycający album !!!
    Te wróżki są przepiękne.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomity album Małgosiu, coś cudownego.:) Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grafiki z kwiatowymi wróżami są cudne , album wiadomo perfekcja w każdym calu . Ostatnio bardzo mi się spodobały czarne bazy , wyglądają bardzo elegancko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Od dawna lubię czarne bazy, na nich każdy kolor wygląda tak wyraziście.

      Usuń
  4. podziwiam,podziwiam i podziwiam! Cudny Małgosiu, a kwiatowe wróżki przeurocze i takie wdzięczne! jesteś mistrzynią w wykonywaniu albumów, a każdy kolejny jest coraz piękniejszy:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu, normalnie dech mi zaparło! Album jest po prostu cudny, te grafiki są fantastyczne (podejrzałam na podanej przez Ciebie stronie). Perfekcja na kazdej stronie. Jestem nim zachwycona, czerń dodaje elegancji i nadaje mu vintagowego smaczku :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosieńko zakochałam się w nim i całym sercem będę zazdrościć tej osobie, która to cudeńko dostanie :) Uwielbiam elfy wszelkiego rodzaju. A do tego jeszcze ta cudna kolorystyka... jestem nim oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lidziu. Może do Ciebie uśmiechnie się szczęście - bo zdradzę, że album przeznaczyłam na candy:)

      Usuń
  7. Gosiu całe mnostwo fantatstycznej pracy włożyłas w ten album :) podziwiam każdy z nich i za każdym razem mnie na nowo zaskakujesz. Skąd te pomysły bierzesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Pomysły podejrzane w sieci przetwarzają się w mojej łepetynie - i wychodzi to, co wychodzi:)

      Usuń
  8. Album jest fantastyczny!!!! Po mistrzowsku zaprojektowany i zrobiony . Każdy detal wypieszczony, we właściwym miejscu przyklejony.Cudeńko. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu, jesteś albumową mistrzynią!
    Po prostu cudo, fantastyczny album :-)
    Dopracowany w każdym calu.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu, stworzyłaś zachwycający album! Wróżki są przeurocze :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu, to jest cudo. Album mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejeu!!!!! Małgosiu!!!! to najpiękniejszy album ze wszystkich Twoich albumów! Jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  13. znamy...znamy.... są cudne! :)
    A pomysł umieszczenia ich w albumie jest genialny.
    Wszystko tak pięknie do siebie pasuje...<3

    Twoje albumy to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  14. PRZEPIĘKNY album Małgosiu :) Znam te kwiatowe wróżki - zawsze bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealna kompozycja na każdej karcie albumu. Grafiki przecudne. Małgosiu przechodzisz samą siebie. Pięknie i elegancko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu hmmm gdy spojrzałam na okładkę albumu z pierwszej fotki pomyślałam ależ mroczny album stworzyłaś-ta baza czarna tak na mnie podziałała a tu proszę co zdjęcie coraz ciekawiej. Piękne kolorowe grafiki połaczone z tą czernią wyglądają fantastycznie. Aż zamarzyło mi się na chwilę w takim miejscu przysiąść wyłączyc wszystkie myśli i oddać się marzeniom, rozkoszy i popatrzeć na te piękne wróżki. Pozdrawiam serdecznie i wypoczywaj bo to już ostatnie chwile:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś.Oj, jeszcze tylko trzy dni laby:(

      Usuń
  17. Ach!!! Znów mi szczęka opadła!!!! Wspaniałości!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. O jenysiu, ale cudo :) A ja mam gdzieś w szufladzie mały hafcik z wróżką muszę go wyjąć :) i podziałać :) Pozdrowionka serdeczne Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. i nawet jest tam moja różana wróżka :-) Piękne grafiki i pełen zakamarków albumik z nimi wygląda rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Nie mogło jej zabraknąć, bo to jedna z piękniejszych wróżek.

      Usuń
  20. Takiego wspaniałego albumu jeszczenie widziałam, jestem oczarowana. Jaki on przestronny, pojemny i piękny. Arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu, brakuje mi słów, by opisać, jak bardzo mnie zachwycił Twój kolejny album!
    Magia!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaniemówiłam z zachwytu! Toż to cudo prawdziwe!!! Jesteś wielka!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wykorzystana kolekcja papierów! Małgosiu, zachwycający album! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bajeczny i bajkowy album, wprost cudowny. Jak zresztą wszystkie, które spod Twoich genialnych rąk wychodzą. A my już ćwiczymy " Wybory" na Wielki Post- dziękuję Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basieńko. A może nagracie spektakl na pamiątkę?

      Usuń
  25. Rewelacyjna robota Gosiu! Cudne zestawienia z wróżkami i czarna baza robi duzo ....:) brawa dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW!!! Małgosiu chylę nisko czoła!!! Myślałam, że już piękniejszego albumu nie możesz zrobić po oglądaniu poprzednich, ale ten pobił wszystko!!!!! Niesamowity, magiczny, bajkowy, romantyczny - brak słów z zachwytu! Znam te wróżki i muszę przyznać kochana, że w pełni oddałaś ich urok! Buziaki i idę pooglądać zdjęcia jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu album z wróżkami jest przepiękny, kilka razy przeglądałam jego strony, wykonany z pomysłem i super rozplanowany :) Bardzo, bardzo, bardzo ładny :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolejne zjawiskowo cudne albumowe dzieło Małgosiu!!! REWELACYJNY ❣❣❣
    Zazdroszczę Ci takiego talentu :)
    Pozdrawiam,buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu rewelacyjny album,co tu dużo pisać przepiękny i już.
    Serdeczności zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. What a beautiful album, Malgosia. I love the design and the gorgeous papers. Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  31. Małgosiu lubię motywy wróżek, a w Twoim albumie znalazły dla siebie idealne miejsce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu, każdy jeden wykonany przez Ciebie album jest zachwycający, a kwiatowe wróżki urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przecudowny magiczny albumik. Cieszę się, że mogłam zapoznać się z kwiatowymi wróżkami ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Znam te piękne grafiki, kupiłam kiedyś komplet papierów do decu ale jakoś rzadko je wykorzystuję. Nie pomyślałam, że to taki fajny pomysł na album. Jestem zachwycona Małgosiu, wykonałaś go pięknie.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Małgosiu, Twój album jest jak marzenie!!! Oryginalny, niepospolity, pięknie wykonany, sama radość mnie ogarnęła przy oglądaniu jego kart. Gratuluję Ci pięknej przyjaźni z papierem, genialny duet tworzycie.
    Pozdrawiam cieplutko, choć za moim oknem bardzo deszczowo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Alinko.
      A u mnie dziś potwornie wieje.

      Usuń
  36. Małgosiu stworzyłaś coś pięknego !!!
    Te wróżki są cudne,wspaniale wkomponowałaś je w album,z samego patrzenia serce się raduje :)
    Serdeczności Małgosiu przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniały album. Cudowna robota :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Album robi ogromne wrażenie! Jest cudowny. A te wróżki są bajeczne i przypominają mi, że mam do wyszycia tulipanową wróżkę... Niech ja wreszcie skończę tego kota!;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Małgosiu, album jest przepiękny! Uwielbiam serie kwiatowych wróżek tej autorki! :D mamy nawet z córcią książkę Cicely Barker zawierającą ilustracje i wiersze o każdej z elfinek :) szkoda tylko że nie ma na rynku polskiego wydania tej pozycji, bo przyznam szczerze że tłumaczenie wierszy z angielskiego bywa karkołomne ;)
    Twój album zachwyca pod każdym względem... taki album to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Czy wrozki sama drukowałaś czy są gdzieś do kupienia?

      Usuń
    2. Dziękuję, Asiu. Wróżki wydrukowałam z podlinkowanej strony.

      Usuń
  40. Małgosiu każda ze stron jest przepiękna, cudna oprawa dla tych słodkich wróżek.
    Po prostu brak mi słów na ten cudowny album!
    Wróżki byłam obejrzeć na stronie i już dodałam do ważnych adresów, muszę zrobić karteczki z kilkoma:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosiu. Cieszę się, że polubiłaś kwiatowe wróżki.

      Usuń
  41. Cudowny!!! Kolorystyka, motyw desek i zjawiskowe wróżki, wszystko to sprawia że album bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gosiu właśnie oglądam I oglądam.. No cudo :-)
    Te wróżkowe stworzenia są przecudne :-)
    Gosiu jesteś dla mnie mistrzynią w tworzeniu takich dzieł sztuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. ZACHWYCAJĄCY album! Niezmiennie podziwiam Twoje umiejętności! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Małgosiu, co mam napisać? Wszystko już zostało napisane, ja tylko podpiszę pod tym - REWELACJA!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  45. Zachwycający, każda strona przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jest przepiękny i pełen cudownych barw.

    OdpowiedzUsuń
  47. Wróżki są magicznie piękne 😍😍😍
    a album bomba 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...