sobota, 9 lutego 2019

Choinkowe kartki


Witajcie, kochani!

W końcu zaczęły się wyczekiwane z niecierpliwością ferie, które zainaugurowałam twórczo – robiąc dwie kartki do zabawy u Ulci. W lutym nasze kartki świąteczne przybierają kształt choinki.


Wykorzystując szablon przygotowany przez Ulę wykonałam dwie karteczki.






W środku oczywiście znalazło się miejsce na życzenia.


A teraz przede mną miłe dni pełne radosnego tworzenia bez presji czasu, niespiesznego delektowania się lekturą i przede wszystkim – możliwość porządnego wyspania się za wszystkie czasy:) Na pewno jakiś album też powstanie.

Serdeczne uściski Wam posyłam,

Małgosia

90 komentarzy:

  1. Śliczne Małgosiu! Miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Małgosiu, świetnie sobie poradziłaś.:) Życzę przyjemnego wypoczynku i przesyłam serdeczne uściski.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające!:) Nie przebiję tego...

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne są twoje karteczki, małe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie kartki bardzo mi się podobają, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne choineczki! Zazdroszczę Ci Małgosiu tego tworzenia bez presji czasu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ te dzieciaki słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki ,bardzo mi się podoba ta warstwowa gwiazdka zakrywająca zawiaski kartki.
    Dobrego wypoczynku !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękne choineczki powstały u Ciebie Gosieńko:)
    Są śliczne:)
    Spokojnych i twórczo owocnych ferii Ci życzę Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spokojnych ferii Małgosiu.
    Choinki prześliczne.
    Pozdrawiam cieplutko 😀 Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne choinkowe karteczki Malgosiu, zycze milego i tworczego wypoczynku, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. OCH! Jakie piękne. Rewelacyjne choineczki!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne choineczki Gosiu :) ładuj akumulatory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te choineczki! Bardzo podoba mi się ta z zimowym pejzażykiem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki Małgosiu :) Udanego wypoczynku Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spokojnego wypoczynku a choinki piękne szczególnie z dzieciaczkami milusia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu, przede wszystkim miłego wypoczynku życzę. A kartki-choinki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe karteczki! Odpoczywaj, ale umiarkowanie, byś się nam nie rozleniwiła😉
    Twoje prace są zawsze ciekawe i dopracowane, więc czekam na nowości, które wciąż podziwiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Alinko. Będę leniuchować z umiarem:)

      Usuń
  19. Przecudne karteczki. Podobają się mi obie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne karteczki Małgosiu, choć miło już cieszyć oko pracami wiosennymi - Twoje zimowe bardzo przypadły mi do gustu - są klimatyczne i nastrojowe:-)
    Pozdrawiam niedzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu kartki śliczne!!! Zwłaszcza ta pierwsza mnie zachwyciła :) Niesamowite jak w kształt choinki można wkomponować całą scenerię!!! Miłych ferii kochana, odpoczywaj ile się tylko da :)) U mnie od jutra powrót do obowiązków. Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle Małgosiu,cundne karteczki :)
    Teraz odpoczywaj i ładuj akumulatory :)
    Serdeczności przesyłam i życzę miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne kartki! Zachwyciły mnie życzenia na drugiej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniale sobie poradziłaś Małgosiu! Zwracam uwagę na to z czym miałam problem, czyli równe wycięcie kształtów, u Ciebie są idealne!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Oj, wcale nie są takie idealne:)

      Usuń
  25. To odpoczywaj Gosiu, odpoczywaj ile sie da :) A karteczki świetne ta niebieska szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U nas też ferie! Karteczki już superowe, a jak wypoczniesz to dopiero będzie;)) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obie choineczki są bardzo udane, zachwycają klimatem i pomysłowością.
    Przesyłam uściski i życzę Ci Małgosiu wspaniałych ferii :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne karteczki Małgosiu. Obie stworzone z pomysłem i sercem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obie kartki zachwycą obdarowanego. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne obie :) Ja jeszcze nic nie zrobiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Do końca miesiąca jeszcze trochę czasu:)

      Usuń
  31. Małgosiu cudne choineczki i mój ulubiony stempelek z życzeniami. Ferii to Ci trochę zazdroszczę , zwłaszcza tej laby :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Karteczki-choineczki bardzo ładne. Ta zimowa mi się szczególnie podoba. Życzę twórczych i spokojnych ferii. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Gosieńko cudne choineczki a ta druga najbardziej mi wpadła w oko, uwielbiam dzieciaczki zimowe.
    Jak przystało na ferie my dziś spaliśmy do 10-dzieciaki również u nas dopiero zaczęły więc ten tydz n\leniuchują na całego. Niestety w drugim tyg Dawid ma dwa dni chodzić do szkoły na dodatkowe zajęcia bo egzaminy 8klasisty za pasem a matma im poszła tragicznie na próbnych-cóż marudzi ale nie ma wyjścia. Udanego wypoczynku i twórczego na całego!!! Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiekne karteczki Gosiu:) udanych ferii zatem zycze, radosnego tworzenia i psychicznego odpoczynku 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne są te karteczki Gosiu. Na pewno wniosą dużo radości do czyjegoś życia. Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne choineczki Małgosiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Obie choineczki są prześliczne :) Bardzo zimowe i świąteczne

    OdpowiedzUsuń
  38. to chyba "te miłe dni" właśnie się kończą... ;)
    ferie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko, co dobre, szybko się kończy:) Ferie zwłaszcza:)

      Usuń
  39. Przecudne są twoje choineczki Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale ładne!! Ta choineczka z parą dzieciaczków PRZECUDOWNA!

    OdpowiedzUsuń
  41. Choinkowe cudeńka - piękne są te kartki :)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Obie śliczne :) ale wiesz, że ta druga to moja faworyta!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...