wtorek, 29 stycznia 2019

Kolorowanie i planowanie

Witajcie, moi mili!

Chociaż w kolorowaniu mocna nie jestem, udało mi się dzielnie bawić przez cały rok z Hubką w Kolorowy Zawrót Głowy. W nagrodę dostałam od Ewci piękną kartkę, scrapki (o które się kiedyś przymówiłam:), planer oraz… zadanie.




Planer ma białą okładkę, którą trzeba ozdobić.


Na początku wybrałam obrazek do pokolorowania, czyli Tildę spacerującą w ciepłym, letnim deszczu. Użyłam jak zwykle ołówkowych kredek Pentel.



Dodałam kilka elementów i okładka gotowa.


Ten planer wykorzystam do zapisywania terminów i wytycznych zabaw blogowych, w których biorę udział w tym roku. Planerów nigdy za wiele:)

Pozdrawiam Was serdecznie, kochani,

Małgosia

68 komentarzy:

  1. Mocna nie jesteś? No ja nie mogę! Ta okładka jest boska ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Jak widzę kolorowanie innych dziewczyn, to naprawdę nie mogę mieć o swoim wysokiego mniemania.

      Usuń
  2. Gosieńko, przepiękna ta okładka!
    Podoba mi się wszystko - kolorowanie i kompozycja.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież Ty pięknie kolorujesz, aż się przyglądałam i nie widzę nić, do czego można się przyczepić. Pięknie kolorujesz i już. :) Okładkę ozdobiłaś nie tylko uroczo, ale też bajkowo. Podoba mi się i dziewczynka, pięknie pokolorowana! Podobają mi się kolory, bardzo miło się patrzy!!!!! Planer będzie dobrze służył. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W kolorowaniu dla mnie to jesteś mistrz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu, ale popatrz, jak kolorują inne inne dziewczyny:)

      Usuń
  5. To jest myśl! Hubcia uwielbia Tildunie ! Też zrobię taką okładkę w swoim planerze.
    Pięknie wykorzystałaś papiery, a kolorowanie wyszło Ci idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewuniu. Czekam na Twój Tildowy planer:)

      Usuń
  6. Gosiu gratulacje :) Fajnie Cię Hubka obdarowała :) dla Ciebie brawa za kolorowanie !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. No to się postarałaś ,super wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękną karteczkę dostałaś i prześliczną karteczkę zrobiłaś:)0

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudo! Całkowicie w Twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie ozdobiłaś okładkę! Tilda do zakochania :))

    OdpowiedzUsuń
  11. REWELACJA! NORMALNIE jakby specjalnie dla mnie!!!!!!!!!!! REWELACJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostałaś super niespodziankę od Ewci i cudnie oprawiłaś planner :).

    Pięknie pokolorowałaś Tildę i, to kredkami ołówkowymi ... :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna okładka Małgosiu! Dziewczynka ślicznie pokolorowana!
    Bardzo mi się podoba! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie kolorujesz Małgosiu. A my już obsadzamy role do spektaklu " Wybory", serdecznie Ci dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basieńko. Bardzo się cieszę, że wybraliście "Wybory".

      Usuń
  15. Ale ślicznie sobie Gosieńko go ozdobiłaś i w niebieskościach :) A kolorowanie wyszło Ci rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu Ty świetnie kolorujesz! :) super prezenty a okładka ślicznie ozdobiona. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie Gosiu ozdobiłaś planer :-)
    A kolorujesz Kochana jak mistrzyni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agatko.
      Oj, mistrzynią kolorowania to ja nigdy nie będę:)

      Usuń
  18. Podziwiałam juz u Ewci...bardzo mi sie podoba, no i ta kolorowanka cudna Gosiu :):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna praca! Podziwiam Twoje kolorowanie! Dala mnie to na razie magia takie kolorowanie. Pozdrawiam pełna zachwytu nad Twoim planerem:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie sobie poradziłaś! Piękna okładka! Moje "zdolności" manualne zepsułyby każdy obrazek;)
    Pozdrawiam Gosiulka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. I kto to mówi ?? że nie umie kolorować ???
    Małgosiu,jesteś bardzo skromna,pięknie pokolorowałaś obrazek,całość wygląda rewelacyjnie !!!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marylko. Naprawdę moje umiejętności kolorowania nie są jakieś wielkie, popatrz tylko, co potrafią inne Dziewczyny.

      Usuń
  22. Małgosiu jestem pod wrażeniem Twojego kolorowania , wyszło przepięknie . Gratuluję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Super prezencik Malgosiu, okladka planera rewelacyjna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie Małgosiu i jak szybciutko!

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu gratuluję!! A zadanie wykonałaś na medal, ba nawet na sto medali!! Pięknie ozdobiłaś okładkę. I kolorujesz wspaniale!! Uściski kochana!

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz talent i gust Małgorzatko :) Piękny planer !

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie pokolorowałaś Tildę!!! Piękna okładka!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie kolorujesz :-)

    Planerów nigdy dość - to dewiza mojej koleżanki i jej taty. Mają ich po kilka, zapisują w nich różne rzeczy, a potem nie pamiętają, co w którym zapisali :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko. Ja na szczęście pamiętam, bo mam różne planery do różnych celów i wiem, co jest w którym:)

      Usuń
  29. pięknie kolorujesz Małgosiu! planer wspaniale przyozdobiłaś:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super prezent, a Twoje kolorowanie jest rewelacyjne ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie się prezentuje ta okładka, świetnie sobie radzisz Małgosiu z kolorowaniem.
    Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześlicznie pokolorowana, fajne cieniowanie jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie ozdobiony planer, ja jakoś ogarniam rzecywistość z milionem kartek ;) a wstyd przyznać na moim biurku leży jeszcze notes do ozdobienia dla siostry, który jej obiecałam na nowy rok ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Madziu. Rok się jeszcze nie skończył:)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...